AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Har alltid hatt lett for å bli brun, men har blitt like fort blek igjen når ved mangel på sol og har da en lys og blek hudfarge. Denne gangen har det ikke skjedd. Jeg har en mørkere og mer gylden hudfarge enn jeg vanligvis har på vinteren. Kan hudtonen endre seg? Trives egentlig best som blek. Jeg har alltid vært dårlig på solkrem. Når jeg først har brukt det har jeg brukt noe fra dagligvarebutikken på både kropp og ansikt. Nå som jeg er 30 tenker jeg at det kanskje er på tide å begynne å ta litt bedre vare på huden, og ønsker tips om solkrem til ansiktet. Har tørr og sensitiv hud. Anonymkode: 7091d...ed1
Chin up Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Du sier ingenting om hudtypen din, men det kan godt hende at det er en blanding av solskader og dehydrert hud som er årsaken til at hudefargen din ser annerledes ut. Jeg vil anbefale deg å bruke solkrem. Selv bruker jeg Skinfood Aloe Watery Sun Water Gel SPF 50+ PA+++. Den er lett og fuktighetsgivende. Passer godt til min litt tørre hud. Dersom du har dehydrert hud vil jeg anbefale å bruke et hyaluronic acid serum. Ellers er ingredienser som vitamin c, arbutin, niacinamide og syrer gode til å jevne ut hudtonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå