Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninde som går gjennom samlivsbrudd,hun er i sjokk og skjønner ingenting og trodde at alt var bra mellom dem. 
hun er så langt nede i kjelleren at jeg vet ikke hvordan hun skal komme seg opp. 
jeg har selv gått igjennom samlivsbrudd så jeg vet akkurat hvordan hun har det,men tror den største forskjellen på meg og henne er psyken,virker som jeg har evnen til å takle mer enn de fleste rundt meg.

skjønner at hun trenger omsorg og noen som lytter til henne selfølgelig. Men jeg er beskymret pga.ting hun sier som at livet er ikke verdt å leve f.eks.

å med fare for at jeg blir litt sånn «sjerp deg,opp å stå,dette klarer du» som jeg sier til meg selv når ting er vanskelig og tøft,så trenger jeg konkrete råd på hvordan man kan støtte en skjør person i en vanskelig tid som ikke tåler så mye motgang og aldri har opplevd noe sikkelig vondt før.

som de fleste av oss som har hatt sikkelig intens kjærlighetssorg før vet, så føles det ut som man skal dø og man kan også få fysiske smerter.

så tror på mange måter at hun også er redd for at hun skal føle det sånn for alltid og at hun holder ikke ut smerten.

noen råd?

Anonymkode: 344ef...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra over med pizza eller lag boller sammen og se en kos film, gå turer, dra på kino og venninneweekend og lytt når hun trenger :) Tilby deg å handle matvarer, hjelpe til med å vaske, passe barna eller lufte hunden om hun har :)

Anonymkode: 245f0...27d

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dra over med pizza eller lag boller sammen og se en kos film, gå turer, dra på kino og venninneweekend og lytt når hun trenger :) Tilby deg å handle matvarer, hjelpe til med å vaske, passe barna eller lufte hunden om hun har :)

Åååh, du høres ut som ei god venninne å ha, du får et 🧡 for omsorg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...