Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Mowepe

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (4 minutter siden):

Det er jo helt tragisk å være så beruset live på tik tok når hun har en sønn i beste til-tok alder. Herregud,hun er virkelig ute å kjøre!

Ligger litt på Snap også, men hun sletter det sikkert når hun blir edru en gang utpå dagen......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JojoMoyes skrev (49 minutter siden):

Hun burde hvertfall ikke komme med noe tordentale om kjeft hun får !! Hun lærer jo aldri …… Tenker hun våkner med angst/fylleangst/bonanger og ju name it .. Trist hun ikke skjønner sitt eget beste . Etter rett burde hun vel lagt ned hele snappende også , når helsen er så skjør og hun tåler så lite så burde jo ikke gode dager gå til å dele på snapp og ikke få betalt for det … 

Ikke sant! Hun må seriøst holde seg til alkoholfri corona, hun tåler tydeligvis ikke annet🥴

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at hun ikke har dukket opp på Snap i dag for å fortelle hvor morsomt hun hadde det i går kveld 😂. Men hun husker kanskje ingenting 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (6 minutter siden):

Så rart at hun ikke har dukket opp på Snap i dag for å fortelle hvor morsomt hun hadde det i går kveld 😂. Men hun husker kanskje ingenting 😉

Eller så ligger hun i senga med fylleangst herfra til månen🙈🙈😆 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når  snap dronningen av Tjongsfjord går Live med reisebrev fra storby😂  Hun kunne "utagert" uten å ha det på tape for hværmannsen å se  😕 !10 år igjen når hun er i mammas hus 😛

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (5 timer siden):

Ligger litt på Snap også, men hun sletter det sikkert når hun blir edru en gang utpå dagen......

Husk at hun alltid har en eller annen unnskyldning for sitt fyll men viktig å poengterer at det går i alkofritt hjemme der i tide og utide . Kunne vel bare vært på fylla uten tlf så hadde hverken vi eller sønnen sett det 🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Drikk vin bli fin»  gjelder ikke alle, utenpå eller inni😞 (  «ville ikke tatt i med tang en gang» hørte jeg noen si en gang, måtte bare ta « uttalelsen» frem fra glemselen» ))

IMG_5803.jpeg

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (3 minutter siden):

«Drikk vin bli fin»  gjelder ikke alle, utenpå eller inni😞 (  «ville ikke tatt i med tang en gang» hørte jeg noen si en gang, måtte bare ta « uttalelsen» frem fra glemselen» ))

IMG_5803.jpeg

H J E L P ! 😬 spesielt at hun som er så sykelig og utmattet klarer fire timer på dansegulvet. Blir vel fire måneder med utmattelse etterpå.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (3 minutter siden):

H J E L P ! 😬 spesielt at hun som er så sykelig og utmattet klarer fire timer på dansegulvet. Blir vel fire måneder med utmattelse etterpå.

Minst..

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å håpe at alt er intakt inne på London, for med 4 timers med R's urytmiske dancemoves, kan det tenkes at "armer&ben" har klart å vikle samme samtlige stolben !! :D

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (11 minutter siden):

Bare å håpe at alt er intakt inne på London, for med 4 timers med R's urytmiske dancemoves, kan det tenkes at "armer&ben" har klart å vikle samme samtlige stolben !! :D

Svampebob firkant på dansegulvet det der.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (9 timer siden):

Kan ikke for det men kombinasjonen av denne meldingen blandet med synet av hun som ikke eier rytme «Jeg ler høyt her «🤪Bra gjort å holde ut 4 timer med urytmisk sportsgymnastikk på London pub når du vanligvis bare  går fra rom til rom inni huset . Hold på hatten Johannes ! Dette kræsjet blir heavy når man er tilbake i senga i Tjongsfjord….

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun på tur hjem til Tjongsfjord 😄. I godt humør, og med nyfylte lepper. Spent på formen fremover, etter to dager på byen.

Forresten helt utrolig hvor mange menn som prøvde å sjekke henne opp på London. Er ikke det en klubb for homofile (usikker)? Burde det ikke være kvinner som prøvde å sjekke henne opp der da 😏?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (12 minutter siden):

Da er hun på tur hjem til Tjongsfjord 😄. I godt humør, og med nyfylte lepper. Spent på formen fremover, etter to dager på byen.

Forresten helt utrolig hvor mange menn som prøvde å sjekke henne opp på London. Er ikke det en klubb for homofile (usikker)? Burde det ikke være kvinner som prøvde å sjekke henne opp der da 😏?

Tenker det smeller fra i morgen 🥊 da er nok sengedronningen tilbake i utbrent sengen i Tjongsfjord . London er egentlig et sted for homofile jo men jeg har vært mye der tidligere med homofile venner . Ble og sjekket opp av en mann der en gang . Men altså det hørtes jo ut som en hel ungdoms flokk hang rundt henne hele natten 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vel blitt ett bedre utfall / annen form av *behandlingen i  idag , om hun ikke stilte med "fyllenerver" og nylig fordøyde x-antall enheter, og blod som bruser etter alle "ung-svermeran" på lørdag  😕 

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer ingen for å gå ut på byen og drikke, det gjør jeg selv. Men det er noe med det å kringkaste det på sosiale medier, som en relativt kjent profil. Jeg syns det er en uting at egne barn skal se foreldrene fulle på den måten, særlig når de er i den alderen. Man er jo rollemodeller for barna og det at foreldre drikker seg fulle skal ikke de måtte være vitne til. Jeg syns også det er spesielt med tanke på hennes angst og generelt dårlige psykiske helse å utsette seg for det på den måten. Hva med å gå ut, drikke, kose seg, danse, uten å dokumentere det på sosiale medier og heller dagen etterpå fortelle hvor gøy det var?

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sammy! skrev (1 time siden):

Jeg dømmer ingen for å gå ut på byen og drikke, det gjør jeg selv. Men det er noe med det å kringkaste det på sosiale medier, som en relativt kjent profil. Jeg syns det er en uting at egne barn skal se foreldrene fulle på den måten, særlig når de er i den alderen. Man er jo rollemodeller for barna og det at foreldre drikker seg fulle skal ikke de måtte være vitne til. Jeg syns også det er spesielt med tanke på hennes angst og generelt dårlige psykiske helse å utsette seg for det på den måten. Hva med å gå ut, drikke, kose seg, danse, uten å dokumentere det på sosiale medier og heller dagen etterpå fortelle hvor gøy det var?

Amen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt et mislykket påfyll av leppene? Ser jo ut som hun har hatt slag. Morsomt, siden hun sa at hun aldri skulle ta mer fillers, fordi det var et «adhd-påfunn». 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (11 minutter siden):

Noen som har hatt et mislykket påfyll av leppene? Ser jo ut som hun har hatt slag. Morsomt, siden hun sa at hun aldri skulle ta mer fillers, fordi det var et «adhd-påfunn». 

Ronja er jo dronninga av å motsi seg selv og gjøre akkurat det som passer henne, så det overrasker meg ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke lese gjennom hele tråden (sorry), men hva er hun kjent for egentlig? Har hun kjæreste? Jobb? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...