Viki6 Skrevet 4. februar #861 Del Skrevet 4. februar Full kontroll skrev (14 minutter siden): Kan se slik ut, måten hus *ser* på egen munn under snaping Lurte på om jeg tok feil, for hun har vel sagt at det skulle hun aldri gjøre igjen 😏. Pga at det klumpet seg osv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 4. februar #862 Del Skrevet 4. februar (endret) Viki6 skrev (25 minutter siden): Lurte på om jeg tok feil, for hun har vel sagt at det skulle hun aldri gjøre igjen 😏. Pga at det klumpet seg osv. Joda, hun har sagt så Tenkte vel at hun med hokkuspokkus skulle oppnå like lepper som Tina 😛 ( eller andre med fyldigere trut enn hun selv har 😕 ) Endret 4. februar av Full kontroll 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 4. februar #863 Del Skrevet 4. februar Full kontroll skrev (16 minutter siden): Joda, hun har sagt så Tenkte vel at hun med hokkuspokkus skulle oppnå like lepper som Tina 😛 ( eller andre med fyldigere trut enn hun selv har 😕 ) Viktig å gjøre det samme som/prøve å ligne på ✨Tina✨ ja! Det er nå litt festlig å være vitne til😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 5. februar #864 Del Skrevet 5. februar Denne gangen husker hun hvertfall å være ⭐️utmattet⭐️ mens hun er på tur også da . Virker helt psykotisk med disse tarotkortene sine. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 5. februar #865 Del Skrevet 5. februar Ikkekokkendin skrev (1 time siden): Denne gangen husker hun hvertfall å være ⭐️utmattet⭐️ mens hun er på tur også da . Virker helt psykotisk med disse tarotkortene sine. Er det virkelig noen som ser på det kortopplegget ? Ja jeg vet jo egentlig svaret 🙈😂bare fatter ikke at de gidder , skjønner jo hvorfor hun har mistet flere tusen følger i det siste . Ja hun fikk jo endelig etter mange andre «venninner/influensere adhd diagnosen , så klart hun må være utmattet som resten av gjengen og . Znoork … 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 7. februar #866 Del Skrevet 7. februar På fylla live på TikTok igjen nå. Fullstendig drita. Off så flaut. Stakkars sønnen hennes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doffenhardaua Skrevet 7. februar #867 Del Skrevet 7. februar Ikkekokkendin skrev (16 minutter siden): På fylla live på TikTok igjen nå. Fullstendig drita. Off så flaut. Stakkars sønnen hennes. 🙈🙈🙈 Hvor på tiktok ser man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 7. februar #868 Del Skrevet 7. februar Ikkekokkendin skrev (17 minutter siden): På fylla live på TikTok igjen nå. Fullstendig drita. Off så flaut. Stakkars sønnen hennes. Enda et togkrasj på gang . Hjelper ikke å sitte å supe en sixpack med alkofri øl i helgene hjemme da nei . Shotting er jo noe hun burde vite at hun ikke tåler (er vel ingen andre heller som gjør men ) . Da blir det jo ulidelig spennende å følge med de neste dagene .. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. februar #869 Del Skrevet 8. februar Jeg har screenrecordings, men får ikke lagt det ut her dessverre 🙈🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. februar #870 Del Skrevet 8. februar Screenshots fra videoer😄🍻🍻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 8. februar #871 Del Skrevet 8. februar Uff 😔. Er det broren hun er ute og drikker med, eller en venn? De burde nå uansett ta vare på henne. Den drikkinga er jo veldig skadelig for psyken hennes. Ingen nære og kjære vil vel la henne skade seg selv sånn. Ja, jeg vet hun er voksen, men alkohol har hun tydeligvis problemer med, og null kontroll med. Dette var bare trist å se på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 8. februar #872 Del Skrevet 8. februar Viki6 skrev (6 minutter siden): Uff 😔. Er det broren hun er ute og drikker med, eller en venn? De burde nå uansett ta vare på henne. Den drikkinga er jo veldig skadelig for psyken hennes. Ingen nære og kjære vil vel la henne skade seg selv sånn. Ja, jeg vet hun er voksen, men alkohol har hun tydeligvis problemer med, og null kontroll med. Dette var bare trist å se på. Nei var en tiktoker som kaller seg Lulu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 8. februar #873 Del Skrevet 8. februar Lillemy_87 skrev (3 minutter siden): Nei var en tiktoker som kaller seg Lulu OK. Men ikke noen god venn da, som ikke beskytter henne mot seg selv. Lurer nesten på hvordan hun kommer seg hjem i den tilstanden der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. februar #874 Del Skrevet 8. februar Etter hva jeg har fått med meg, så er denne Lulu kjent på tiktok som alkis og voldelig, dvs ikke noe bra selskap for Ronja😵💫😵💫😵💫 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. februar #875 Del Skrevet 8. februar Det var vondt å se på den liven i går😵💫😵💫 Kan sende video på pm hvis noen ønsker det, får ikke lagt ut her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 8. februar #876 Del Skrevet 8. februar Granneman82 skrev (2 timer siden): Screenshots fra videoer😄🍻🍻 At hun aldri lærer🥴 så flaut å sitte drita på livesending når man har bikka 30! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 8. februar #877 Del Skrevet 8. februar Sophie1988 skrev (26 minutter siden): At hun aldri lærer🥴 så flaut å sitte drita på livesending når man har bikka 30! Hun burde hvertfall ikke komme med noe tordentale om kjeft hun får !! Hun lærer jo aldri …… Tenker hun våkner med angst/fylleangst/bonanger og ju name it .. Trist hun ikke skjønner sitt eget beste . Etter rett burde hun vel lagt ned hele snappende også , når helsen er så skjør og hun tåler så lite så burde jo ikke gode dager gå til å dele på snapp og ikke få betalt for det … 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. februar #878 Del Skrevet 8. februar Blir spennende å se hvordan formen er i dag.......🤔🤔😵💫😵💫😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 8. februar #879 Del Skrevet 8. februar Hun blir aldri årets forbilde i hvertfall 🙃. Verken for unge, eller for andre psykisk syke. Nå skal hun vel snart hjem til sønnen, som faktisk trenger oppfølging ,selv om han er tenåring. Men hun kommer som vanlig til å være nede for telling lenge pga en fyllekule. Hun sier ofte at sønnen er så uvanlig omsorgsfull. Det er ganske vanlig, når man vokser opp med en mor som man må ta hensyn til hele tiden, og alltid må føle seg fram til hvordan form hun er i. Jeg forsvarer absolutt ikke overgripere. Men jenter/damer som drikker seg så drita full blir lett et offer for fæle menn. Så ikke veldig overraskende at hun har vært utsatt for overgrep. Bare rart at hun ikke lærer. Jeg hadde ikke turt å surre meg hjem alene om natta i den formen der. Men kanskje han fyren tok ansvar og fulgte henne. Håper det. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. februar #880 Del Skrevet 8. februar Viki6 skrev (21 minutter siden): Hun blir aldri årets forbilde i hvertfall 🙃. Verken for unge, eller for andre psykisk syke. Nå skal hun vel snart hjem til sønnen, som faktisk trenger oppfølging ,selv om han er tenåring. Men hun kommer som vanlig til å være nede for telling lenge pga en fyllekule. Hun sier ofte at sønnen er så uvanlig omsorgsfull. Det er ganske vanlig, når man vokser opp med en mor som man må ta hensyn til hele tiden, og alltid må føle seg fram til hvordan form hun er i. Jeg forsvarer absolutt ikke overgripere. Men jenter/damer som drikker seg så drita full blir lett et offer for fæle menn. Så ikke veldig overraskende at hun har vært utsatt for overgrep. Bare rart at hun ikke lærer. Jeg hadde ikke turt å surre meg hjem alene om natta i den formen der. Men kanskje han fyren tok ansvar og fulgte henne. Håper det. Det er jo helt tragisk å være så beruset live på tik tok når hun har en sønn i beste til-tok alder. Herregud,hun er virkelig ute å kjøre! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå