Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Mowepe

Anbefalte innlegg

Full kontroll skrev (14 minutter siden):

Kan se slik ut, måten hus *ser* på egen munn under snaping :D

Lurte på om jeg tok feil, for hun har vel sagt at det skulle hun aldri gjøre igjen 😏. Pga at det klumpet seg osv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viki6 skrev (25 minutter siden):

Lurte på om jeg tok feil, for hun har vel sagt at det skulle hun aldri gjøre igjen 😏. Pga at det klumpet seg osv.

Joda, hun har sagt  så :) Tenkte vel at hun med hokkuspokkus skulle oppnå like lepper som Tina 😛 ( eller andre med fyldigere trut enn hun  selv har  😕 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (16 minutter siden):

Joda, hun har sagt  så :) Tenkte vel at hun med hokkuspokkus skulle oppnå like lepper som Tina 😛 ( eller andre med fyldigere trut enn hun  selv har  😕 )

Viktig å gjøre det samme som/prøve å ligne på Tina ja! Det er nå litt festlig å være vitne til😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen husker hun hvertfall å være ️utmattet️ mens hun er på tur også da . Virker helt psykotisk med disse tarotkortene sine.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (1 time siden):

Denne gangen husker hun hvertfall å være ️utmattet️ mens hun er på tur også da . Virker helt psykotisk med disse tarotkortene sine.

Er det virkelig noen som ser på det kortopplegget ? Ja jeg vet jo egentlig svaret 🙈😂bare fatter ikke at de gidder , skjønner jo hvorfor hun har mistet flere tusen følger i det siste . Ja hun fikk jo endelig etter mange andre «venninner/influensere adhd diagnosen , så klart hun må være utmattet som resten av gjengen og . Znoork …

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...