Isola2 Skrevet 30. januar #841 Del Skrevet 30. januar Sophie1988 skrev (5 minutter siden): Som jeg spådde lengre opp i tråden angående at jeg mistenker Ronja er ute etter jobb i Byutiakademiet - nå er hun sammen med ✨Tina✨ og de andre Byuti-jentene på akademiet i Oslo. 😉 Alt er vel bedre enn at hun ligger i senga og råtner på rot. Men spørs om de tør satse på henne.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 30. januar #842 Del Skrevet 30. januar Isola2 skrev (19 minutter siden): Alt er vel bedre enn at hun ligger i senga og råtner på rot. Men spørs om de tør satse på henne.. Det er klart. Men man kan også ligge og råtne på rot om man kan jobbe hjemmefra på pc’n for eksempel…😉 Da kan hun jo fortsette å bruke dagene i senga. Hun er jo en upålitelig ansatt, så det spørs… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 30. januar #843 Del Skrevet 30. januar Sophie1988 skrev (44 minutter siden): Som jeg spådde lengre opp i tråden angående at jeg mistenker Ronja er ute etter jobb i Byutiakademiet - nå er hun sammen med ✨Tina✨ og de andre Byuti-jentene på akademiet i Oslo. 😉 Hun har jo tigget som en bikkje etter det i laange tider. Rent vondt å være vitne til. Hvem vil kjøpe noe 5-hjulet-Ronja promoterer. Hun er alvorlig sinnslidende og desperat etter et fellesskap hun ikke evner å være en del av. 8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 30. januar #844 Del Skrevet 30. januar Ikkekokkendin skrev (1 minutt siden): Hun har jo tigget som en bikkje etter det i laange tider. Rent vondt å være vitne til. Hvem vil kjøpe noe 5-hjulet-Ronja promoterer. Hun er alvorlig sinnslidende og desperat etter et fellesskap hun ikke evner å være en del av. Stemmer! Det lyser tvers gjennom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 30. januar #845 Del Skrevet 30. januar Sophie1988 skrev (10 minutter siden): Stemmer! Det lyser tvers gjennom. Syns faktisk synd på resten av dem som må late som, fordi de syns synd på henne. Hadde vært bedre om de bare var ærlige. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 30. januar #846 Del Skrevet 30. januar Sophie1988 skrev (1 time siden): Det er klart. Men man kan også ligge og råtne på rot om man kan jobbe hjemmefra på pc’n for eksempel…😉 Da kan hun jo fortsette å bruke dagene i senga. Hun er jo en upålitelig ansatt, så det spørs… Sant. Tror aldri hun kommer til å jobbe på det sykehjemmet igjen, så noe må hun vel gjøre for å få inn litt inntekt..går vel rundt så lenge hun lever gratis hos Kenneth. Men jeg tviler på at disse byuiti (eller hva de nå heter)-folka ansetter henne til noe som helst. Hun prøvde seg jo på noe vippe-greier, men var vist ikke helt den store kundemassen der oppe.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 30. januar #847 Del Skrevet 30. januar Isola2 skrev (5 minutter siden): Sant. Tror aldri hun kommer til å jobbe på det sykehjemmet igjen, så noe må hun vel gjøre for å få inn litt inntekt..går vel rundt så lenge hun lever gratis hos Kenneth. Men jeg tviler på at disse byuiti (eller hva de nå heter)-folka ansetter henne til noe som helst. Hun prøvde seg jo på noe vippe-greier, men var vist ikke helt den store kundemassen der oppe.. Nei, det hadde vel sikkert vært greit for sjefen hennes å heller kunne ansette noen som faktisk kom på jobb… Fryktelig ustabilt det der arbeidsforholdet. Kanskje det er derfor hun er på en evig søken etter flere diagnoser? Med innvilget uføre/AAP kan hun jo jobbe litt for Byuti og være en del av gjengen😉 om de ville hatt henne der da… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusten~sjel Skrevet 31. januar #848 Del Skrevet 31. januar Sophie1988 skrev (4 timer siden): Nei, det hadde vel sikkert vært greit for sjefen hennes å heller kunne ansette noen som faktisk kom på jobb… Fryktelig ustabilt det der arbeidsforholdet. Kanskje det er derfor hun er på en evig søken etter flere diagnoser? Med innvilget uføre/AAP kan hun jo jobbe litt for Byuti og være en del av gjengen😉 om de ville hatt henne der da… Hun får nok gode råd ifra moren sin som jobber i nav☺️. Men det er imponerende og gå ifra og være sengeliggende og ikke orke annet og leke med kortene og krystallene sine til og ha en lang dag med reise på onsdag og så ut på farten igjen dagen etterpå! blid som ei sol og være sosial hele dagen! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 31. januar #849 Del Skrevet 31. januar Rusten~sjel skrev (5 timer siden): Hun får nok gode råd ifra moren sin som jobber i nav☺️. Men det er imponerende og gå ifra og være sengeliggende og ikke orke annet og leke med kortene og krystallene sine til og ha en lang dag med reise på onsdag og så ut på farten igjen dagen etterpå! blid som ei sol og være sosial hele dagen! Å jada! Men du skal nok se at når hun kommer hjem til Tjongsfjord så blir hun sengeliggende igjen med korta sine helt fram til sommeren og ny Osloreise med Tons of rock på tapetet😉 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. januar #850 Del Skrevet 31. januar Rusten~sjel skrev (6 timer siden): Hun får nok gode råd ifra moren sin som jobber i nav☺️. Men det er imponerende og gå ifra og være sengeliggende og ikke orke annet og leke med kortene og krystallene sine til og ha en lang dag med reise på onsdag og så ut på farten igjen dagen etterpå! blid som ei sol og være sosial hele dagen! Jeg tror, uten at jeg vet, at psyken, formen og alt blir bedre når man kommer seg ut. Jeg hadde en periode hvor jeg var litt slik. Følte meg alene, følte jeg ikke orket noe, alt var tungt osv. Truga meg ut med venninner et par ganger den perioden, du verden hva det gjorde med meg. Det å ha noen å prate med, le med. Jeg kan jo ikke si hva som gjelder for Ronja. Men tror kanskje stedet hun bor på, kanskje uten så mange venninner, gjør at hun blir deprimert, føler seg syk osv. Vet ikke men. Kanskje derfor det er slik for Ronja, mer overskudd med folk rundt seg, bedre humør og alt... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusten~sjel Skrevet 31. januar #851 Del Skrevet 31. januar Bibbi_ skrev (12 minutter siden): Jeg tror, uten at jeg vet, at psyken, formen og alt blir bedre når man kommer seg ut. Jeg hadde en periode hvor jeg var litt slik. Følte meg alene, følte jeg ikke orket noe, alt var tungt osv. Truga meg ut med venninner et par ganger den perioden, du verden hva det gjorde med meg. Det å ha noen å prate med, le med. Jeg kan jo ikke si hva som gjelder for Ronja. Men tror kanskje stedet hun bor på, kanskje uten så mange venninner, gjør at hun blir deprimert, føler seg syk osv. Vet ikke men. Kanskje derfor det er slik for Ronja, mer overskudd med folk rundt seg, bedre humør og alt... Det har du helt rett i😊. Men Ronja gjør ikke noe forsøk på og komme seg ut døra når hun er hjemme, ikke snakk om og gå en liten tur osv. Hun avlyser behandlings timer fordi hun ikke orker og er trigget, det er jo da hun bør komme seg avsted til behandling! Hun er heldig som har mulighet til og være sykemeldt/aap så hun kan fokusere på og bli frisk, hun valgte selv den edmr? (Traumebehandling greia) Og da bør hun stå i det samme pokker:). Vondt og være vitne til, når jeg veit hun har en sønn som trenger moren sin! Han er jo heldig som har Kenneth, sikkert godt for gutta og få litt ferie også:) så det er jo bra at hun orker og reise bort 😮💨 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 1. februar #852 Del Skrevet 1. februar (endret) Mulig jeg er litt treg, men hva mener Ronja med denne snappen? Skjermbilde fra Ronja sin snap Endret 1. februar av Bibbi_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorbitz Skrevet 1. februar #853 Del Skrevet 1. februar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Mulig jeg er litt treg, men hva mener Ronja med denne snappen? Skjermbilde fra Ronja sin snap Aner ikke om hun var nominert, men tenkte at folk har sagt at de støtter og heier og så ble det ingen pris allikevel🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet lørdag kl 15:49 #854 Del Skrevet lørdag kl 15:49 Sorbitz skrev (2 timer siden): Aner ikke om hun var nominert, men tenkte at folk har sagt at de støtter og heier og så ble det ingen pris allikevel🤔 Ro ja har vel aldri vært «stor» nok i den bransjen til å gå på vixen..? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet lørdag kl 17:43 #855 Del Skrevet lørdag kl 17:43 Blir det frokost på senga i morgen tro!?🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet lørdag kl 18:19 #856 Del Skrevet lørdag kl 18:19 Full kontroll skrev (35 minutter siden): Blir det frokost på senga i morgen tro!?🤣 Det er ikke morsdag i morgen😆 det er neste helg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet mandag kl 19:57 #857 Del Skrevet mandag kl 19:57 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet tirsdag kl 13:49 #858 Del Skrevet tirsdag kl 13:49 Ser jeg feil i dag, eller er lepper plutselig fyldigere igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet tirsdag kl 15:59 #859 Del Skrevet tirsdag kl 15:59 (endret) Viki6 skrev (2 timer siden): Ser jeg feil i dag, eller er lepper plutselig fyldigere igjen? Endret tirsdag kl 16:00 av Full kontroll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet tirsdag kl 16:02 #860 Del Skrevet tirsdag kl 16:02 Full kontroll skrev (1 minutt siden): Kan se slik ut, måten hus *ser* på egen munn under snaping 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå