Xmasclovn Skrevet 8. januar #801 Del Skrevet 8. januar Ikkekokkendin skrev (2 timer siden): Er det tilfeldig at det har blitt omtrent helt stille fra henne etter at mammahjertesnappen ble «oppløst»? Måtte de oppløse snappen for å endelig bli kvitt henne? Alle de andre har jo fortsatt å snappe i selvstendige kanaler, og mange satt jo med en inntrykk av at hun var med der som et slags sympatiprosjekt. Hadde ikke vært overraskende om det var et trekk for å bli kvitt 5 hjulet på vogna. Hun er intens, og ikke på den gode måten. Og den gjengen der er de siste å søke støtten hun etterstreber. De er mer opptatt av sitt og sin egen adhd. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 8. januar #802 Del Skrevet 8. januar Ikkekokkendin skrev (3 timer siden): Er det tilfeldig at det har blitt omtrent helt stille fra henne etter at mammahjertesnappen ble «oppløst»? Måtte de oppløse snappen for å endelig bli kvitt henne? Alle de andre har jo fortsatt å snappe i selvstendige kanaler, og mange satt jo med en inntrykk av at hun var med der som et slags sympatiprosjekt. Tror det er bra for henne om hun slutter å snappe. Burde bruke tid og krefter på å bli bedre. Trening, frisk luft og alle de tingene eksperter sier er bra for psykisk og fysisk sykdom. Og komme seg ut av rommet og senga si. Sønnen er riktignok stor, men han trenger god oppfølging likevel, og en tilstedeværende mor. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. januar #803 Del Skrevet 8. januar (endret) Xmasclovn skrev (2 timer siden): Hadde ikke vært overraskende om det var et trekk for å bli kvitt 5 hjulet på vogna. Hun er intens, og ikke på den gode måten. Og den gjengen der er de siste å søke støtten hun etterstreber. De er mer opptatt av sitt og sin egen adhd. Enig! Dette så vi mange gode eksempler på da de var på Tons of Rock i fjor..... Ronja som gleda seg SÅ masse til å være masse sammen med alle bestevennene sine på festivalen....... Virkeligheten ble en helt annen, noe som var veldig tydelig for oss som satt og så dette på snapchat i forskjellige kanaler...... Spesielt Anna, Iris og Ada var sammen døgnet rundt, mens Ronja var litt sammen med de første dagen og så ingenting etter det. Helt på slutten kom det litt krampaktig "se så gode venner vi er" snapper da Ronja tydeligvis hadde lest her inne på KG 🙈🙈🙈🙈 Endret 8. januar av Granneman82 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doffenhardaua Skrevet 8. januar #804 Del Skrevet 8. januar Sorbitz skrev (På 19.12.2024 den 1.13): Har hun lagt migrenen på is da, eller?😜 Migrenen er tilbake nå 😜 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8. januar #805 Del Skrevet 8. januar Granneman82 skrev (52 minutter siden): Enig! Dette så vi mange gode eksempler på da de var på Tons of Rock i fjor..... Ronja som gleda seg SÅ masse til å være masse sammen med alle bestevennene sine på festivalen....... Virkeligheten ble en helt annen, noe som var veldig tydelig for oss som satt og så dette på snapchat i forskjellige kanaler...... Spesielt Anna, Iris og Ada var sammen døgnet rundt, mens Ronja var litt sammen med de første dagen og så ingenting etter det. Helt på slutten kom det litt krampaktig "se så gode venner vi er" snapper da Ronja tydeligvis hadde lest her inne på KG 🙈🙈🙈🙈 Det var det du beskriver jeg hadde i tankene da jeg kommenterte. Det var ikke akkurat fryd og gammen der. Og nå er flere av de involvert/jobber sammen i Byutiq hvor Ronja desperat prøver å komme inn der. Da blir hun sikkert enda mer slitsom. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 8. januar #806 Del Skrevet 8. januar (endret) Fikk vi vite hva som skjedde med mammahjerter-snappen egentlig? Husker bare at en dag kom det opp et bilde med R.I.P mammahjerter eller noe sånt, og alle som ble spurt om det (Iris, Ada og Anna i hvert fall) svarte at det ikke visste. Mulig det er jeg som har gått glipp av noe men nå ble jeg nysgjerrig. Endret 8. januar av K@tt altså, hvorfor den ble avsluttet, ikke hva som skjedde med den. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. januar #807 Del Skrevet 8. januar Doffenhardaua skrev (33 minutter siden): Migrenen er tilbake nå 😜 Sprett sjampanjen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorbitz Skrevet 9. januar #808 Del Skrevet 9. januar Doffenhardaua skrev (13 timer siden): Migrenen er tilbake nå 😜 Tviler på at hun greier å lese seg opp på et så komplekst tema🤣Screena snappen nå, ser hun føler hun burde vært dårligere pga blodtrykket🤦♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 9. januar #809 Del Skrevet 9. januar Jeg skjønner ikke dette med blodtrykket, helt ærlig så har jeg trykket endel forbi i det siste, jeg orker ikke alt det der tarot greiene, men, har hun blodtrykksmåler? Hun gjør og sier så mye rart i forhold til egen helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikksnakker Skrevet 23. januar #810 Del Skrevet 23. januar Jobber hun nå? ....har fallt heeelt av, men var innom i helgen... der var det mest tarotkort, og lite ellers. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 23. januar #811 Del Skrevet 23. januar Snikksnakker skrev (21 minutter siden): Jobber hun nå? ....har fallt heeelt av, men var innom i helgen... der var det mest tarotkort, og lite ellers. Tror det har vært omtrent som du sier siden i høst, tarot-mani og lite ellers. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. januar #812 Del Skrevet 23. januar Snikksnakker skrev (54 minutter siden): Jobber hun nå? ....har fallt heeelt av, men var innom i helgen... der var det mest tarotkort, og lite ellers. Haha nei…tipper hun samler på seg diagnoser så hun kan bli uførefluenser. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 23. januar #813 Del Skrevet 23. januar Isola2 skrev (27 minutter siden): Haha nei…tipper hun samler på seg diagnoser så hun kan bli uførefluenser. Sitter nok og leser seg opp på diagnosekrav, sånn at hun kan få en ny. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 24. januar #814 Del Skrevet 24. januar Syns så synd på sjefen hennes. Tenk å måtte se på at skrulla sitter sykemeldt på snart året og legger kort. Må vel snart jobbe noen vakter igjen for ikke å komme på AAP, selvom drømmen er ufør. Håper denne late svindleren aldri får godkjent uføretrygd. Vil heller gi skattepengene mine til noen som faktisk fortjener det. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 24. januar #815 Del Skrevet 24. januar Ikkekokkendin skrev (10 minutter siden): Syns så synd på sjefen hennes. Tenk å måtte se på at skrulla sitter sykemeldt på snart året og legger kort. Må vel snart jobbe noen vakter igjen for ikke å komme på AAP, selvom drømmen er ufør. Håper denne late svindleren aldri får godkjent uføretrygd. Vil heller gi skattepengene mine til noen som faktisk fortjener det. Ja. Jeg blir også forbaust over at hun som en voksen mamma på over 30 bruker dagene på å sitte i senga med tarotkort, eller lage «morsomme» reels. Klager over at hun gir så mye til andre hele tiden, men sjeldent får noe igjen? Hva gir hun egentlig til andre? Noe jeg ikke har fått med meg her? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 25. januar #816 Del Skrevet 25. januar Sophie1988 skrev (12 timer siden): Ja. Jeg blir også forbaust over at hun som en voksen mamma på over 30 bruker dagene på å sitte i senga med tarotkort, eller lage «morsomme» reels. Klager over at hun gir så mye til andre hele tiden, men sjeldent får noe igjen? Hva gir hun egentlig til andre? Noe jeg ikke har fått med meg her? Hun gir vel nada…stiller opp for sønnen innimellom når hun kan reise til Bodø og shoppe samtidig. Men hun må ha et fryktelig ensomt liv der oppe med katta og steinene sine. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToIen Skrevet 25. januar #817 Del Skrevet 25. januar Lenge sida æ har vært inne å sett.. hoppa av før jul, da det ble mye sterke meninger og at bare den meninga e rett. Nu e det bare tarotkort? E de krystallan enda med? Visste ikke at det va en tråd her inne, visste ikke at unge herr Hansen har vært stefar.. har ho fått påvist migrene også nu? Har ho ikke fibro og adhd.. e det enda mer? Takk på forhånd for svar ☺️ litt «godt» å se at flere har reagert på snap’en.. æ trudde ho va tilbake i jobb, og at ting va blitt bedre.. men æ tok vell feil da 😏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorbitz Skrevet 26. januar #818 Del Skrevet 26. januar ToIen skrev (På 25.1.2025 den 15.15): Lenge sida æ har vært inne å sett.. hoppa av før jul, da det ble mye sterke meninger og at bare den meninga e rett. Nu e det bare tarotkort? E de krystallan enda med? Visste ikke at det va en tråd her inne, visste ikke at unge herr Hansen har vært stefar.. har ho fått påvist migrene også nu? Har ho ikke fibro og adhd.. e det enda mer? Takk på forhånd for svar ☺️ litt «godt» å se at flere har reagert på snap’en.. æ trudde ho va tilbake i jobb, og at ting va blitt bedre.. men æ tok vell feil da 😏 Virker som hun bare går til legen og bestiller den diagnosen hun vil ha.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 26. januar #819 Del Skrevet 26. januar Sorbitz skrev (32 minutter siden): Virker som hun bare går til legen og bestiller den diagnosen hun vil ha.. Leser seg nok opp først og «øver» på symptomer…helt sykt.. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. januar #820 Del Skrevet 26. januar Hva er det neste? ME? Eller har hun kanskje det fra før? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå