Ikkekokkendin Skrevet 17. oktober 2024 #781 Del Skrevet 17. oktober 2024 Tenk hvor mye mindre ensom hun hadde vært hvis hun ikke satt konstant på ræva hjemme i senga når hun har fri fra jobb. Og så lite som hun har jobbet siste året, så kan hun faktisk ikke klage over at hun ikke har overskudd til å være sosial pga jobb. Er vel et nytt desperat forsøk på å få «jobb» i byuti sånn at hun kan sitte på ræva enda mer. 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikksnakker Skrevet 18. oktober 2024 #782 Del Skrevet 18. oktober 2024 Bibbi_ skrev (På 13.10.2024 den 10.32): Hun er ikke alene alene med gutten sin. De bor med Kenneth og han hjelper til, og liker nok å tilbringe tid med guttungen. Så derfor kan hun reise bort en uke. Det er fint. At noen liker å tilbringe tid med ungdommen. Man er selvfølgelig ulike. Fikk forresten screenshot av ei venninne, som viste at R var kritisk til mitt innlegg. R hadde lagt ut en story, om mitt innlegg, og hatt en liten "rant", der hun kanskje følte seg irritert, eller kritisert. Mulig hun misforstod, eller valgte å bli krenket. Jeg vet ikke. Mitt poeng er at alle er ulike. Jeg forstår at hun vil gjerne reise vekk innimellom- jeg vil IKKE det... for da vet jeg at guttene mine ville blitt litt bakpå ift skole etc. (Men jeg har en som trenger litt ekstra støtte..) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 19. oktober 2024 #783 Del Skrevet 19. oktober 2024 Snikksnakker skrev (16 timer siden): Det er fint. At noen liker å tilbringe tid med ungdommen. Man er selvfølgelig ulike. Fikk forresten screenshot av ei venninne, som viste at R var kritisk til mitt innlegg. R hadde lagt ut en story, om mitt innlegg, og hatt en liten "rant", der hun kanskje følte seg irritert, eller kritisert. Mulig hun misforstod, eller valgte å bli krenket. Jeg vet ikke. Mitt poeng er at alle er ulike. Jeg forstår at hun vil gjerne reise vekk innimellom- jeg vil IKKE det... for da vet jeg at guttene mine ville blitt litt bakpå ift skole etc. (Men jeg har en som trenger litt ekstra støtte..) Din kommentar kan leses med godvilje eller vondvilje..... Men jeg tenker at du nok forstår hvordan hun får det til - altså at hun har en trygg voksenperson som kan ta vare på sønnen mens hun er borte. At du har et barn som trenger ekstra støtte gir du ikke uttrykk for i det første innlegget ditt, det kan heller ikke sammenlignes. Ronja har en sønn som strengt tatt bør klare å gjøre mye selv. Dette blir jo en diskusjon om foreldreroller, men en tenåring bør kunne være ganske selvstendig i forhold til det du beskriver angående skole, og at mor er borte en uke og ikke kan gi veiledning face to face kan umulig ha noe å si for hans ve og vel. Det sagt, så argumenterer Ronja med at det kunne du skrevet direkte til henne, det er sant, men hun henger jo ut folk over en lav sko. Hva hun tar seg nær av eller ser på som usaklig kritikk er umulig å vite på forhånd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikksnakker Skrevet 19. oktober 2024 #784 Del Skrevet 19. oktober 2024 Sammy! skrev (9 timer siden): Din kommentar kan leses med godvilje eller vondvilje..... Men jeg tenker at du nok forstår hvordan hun får det til - altså at hun har en trygg voksenperson som kan ta vare på sønnen mens hun er borte. At du har et barn som trenger ekstra støtte gir du ikke uttrykk for i det første innlegget ditt, det kan heller ikke sammenlignes. Ronja har en sønn som strengt tatt bør klare å gjøre mye selv. Dette blir jo en diskusjon om foreldreroller, men en tenåring bør kunne være ganske selvstendig i forhold til det du beskriver angående skole, og at mor er borte en uke og ikke kan gi veiledning face to face kan umulig ha noe å si for hans ve og vel. Det sagt, så argumenterer Ronja med at det kunne du skrevet direkte til henne, det er sant, men hun henger jo ut folk over en lav sko. Hva hun tar seg nær av eller ser på som usaklig kritikk er umulig å vite på forhånd. Følger henne ikke på snap, så visste ikke at det å være uenig med henne, kan bety å bli hengt ut. Så ikke innleggene selv, men det får så være. Og du har rett i at det at jeg har et barn som trenger litt ekstra oppfølging/støtte, selvsagt ikke gjelder alle. Likevel må det være lov å melde at det å reise bort lenge ikke er et behov for alle! For MEG et det viktig å følge opp guttene mine tett. Jeg savner ikke egentid😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. oktober 2024 #785 Del Skrevet 22. oktober 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorbitz Skrevet 24. oktober 2024 #786 Del Skrevet 24. oktober 2024 Snikksnakker skrev (På 19.10.2024 den 22.32): Følger henne ikke på snap, så visste ikke at det å være uenig med henne, kan bety å bli hengt ut. Så ikke innleggene selv, men det får så være. Og du har rett i at det at jeg har et barn som trenger litt ekstra oppfølging/støtte, selvsagt ikke gjelder alle. Likevel må det være lov å melde at det å reise bort lenge ikke er et behov for alle! For MEG et det viktig å følge opp guttene mine tett. Jeg savner ikke egentid😊 Det er ganske tydelig at det er Kennet som følger opp gutten. Sånn jeg oppfatter Ronja så er ikke det med å følge opp barna noe hun reflekterer over i det hele tatt. Mammafri og det behovet er litt nymotens, men jeg skjønner de som føler at de trenger det.Det virker forresten som om K har en farsrolle til både mor og sønn. Var noen som skrev her at gutten er ute om kvelden og natten og roter i et ubebodd hus? Kan jo være at grensene ikke er så viktige og for sånne foreldre er det ikke så viktig å involvere og engasjere seg heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 24. oktober 2024 #787 Del Skrevet 24. oktober 2024 Sorbitz skrev (49 minutter siden): Det er ganske tydelig at det er Kennet som følger opp gutten. Sånn jeg oppfatter Ronja så er ikke det med å følge opp barna noe hun reflekterer over i det hele tatt. Mammafri og det behovet er litt nymotens, men jeg skjønner de som føler at de trenger det.Det virker forresten som om K har en farsrolle til både mor og sønn. Var noen som skrev her at gutten er ute om kvelden og natten og roter i et ubebodd hus? Kan jo være at grensene ikke er så viktige og for sånne foreldre er det ikke så viktig å involvere og engasjere seg heller. Hun er nok sikker ei kjærlig mor, men så oppegående og full infarta hun var på tur i 11 dager, så punkterte ho i det sekundet hun landa i nord.. det er ganske trist det. Så gøy for sønnen å få mamma hjem etter ferie når hun er så sliten at hun ikke orke snappe å klage eigang.. trist! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BELLA965 Skrevet 7. november 2024 #788 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Gogglet på Ronja Axelsen..Er dette den samme? Endret 8. november 2024 av BELLA965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 15. november 2024 #789 Del Skrevet 15. november 2024 BELLA965 skrev (På 7.11.2024 den 23.28): Gogglet på Ronja Axelsen..Er dette den samme? Det er nok den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doffenhardaua Skrevet 23. november 2024 #790 Del Skrevet 23. november 2024 Når det ENDELIG skjer noe i Tjongsfjorden så nei… da er det utmattelse… trist å se på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 23. november 2024 #791 Del Skrevet 23. november 2024 Doffenhardaua skrev (3 timer siden): Når det ENDELIG skjer noe i Tjongsfjorden så nei… da er det utmattelse… trist å se på Kjenner meg litt igjen i det hun sier mtp lyd og masse mennesker, jeg unngår også dette så langt det lar seg gjøre pga traumer , men jeg drar da heller ikke på festivaler….. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 24. november 2024 #792 Del Skrevet 24. november 2024 Nekter å tro at hun ville bidratt med noe annet enn sykdomsprat og selvmedlidenhet på det julebordet. Kanskje dratt frem noen semi-schizoide spådommer og krystaller. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 24. november 2024 #793 Del Skrevet 24. november 2024 Doffenhardaua skrev (19 timer siden): Når det ENDELIG skjer noe i Tjongsfjorden så nei… da er det utmattelse… trist å se på Det er spesielt hvor mange diagnoser og tilleggsdiagnoser et menneske kan ha. Det fremstår som at ved alle diagnoser hun har, har hun også alle symptom. Hun sier selv at hun begynte og hinte om utmattelse i høstferien og da får iallefall jeg inntrykk av at hun legger et grunnlag på noe hun senere skal klage på og bruke som unnskyldning. Det er også ganske umusikalsk å slenge rundt seg med diagnoser slik hun gjør, utmattelse for eksempel er alvorlig og går ut over livskvaliteten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 18. desember 2024 #794 Del Skrevet 18. desember 2024 Er hun sykemeldt igjen? Eller har hun egentlig vært tilbake på jobb mer enn et par vakter? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 18. desember 2024 #795 Del Skrevet 18. desember 2024 Ikkekokkendin skrev (1 time siden): Er hun sykemeldt igjen? Eller har hun egentlig vært tilbake på jobb mer enn et par vakter? Tror hun har hatt en eller to vakter siden den Osloturen hvor hun ble utmatta omtrent i det hun landa der oppe i nord. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorbitz Skrevet 19. desember 2024 #796 Del Skrevet 19. desember 2024 Isola2 skrev (2 timer siden): Tror hun har hatt en eller to vakter siden den Osloturen hvor hun ble utmatta omtrent i det hun landa der oppe i nord. Har hun lagt migrenen på is da, eller?😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. desember 2024 #797 Del Skrevet 19. desember 2024 Sorbitz skrev (6 timer siden): Har hun lagt migrenen på is da, eller?😜 Sikkert ikke, er nye fantastiske symptomer hver dag… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 29. desember 2024 #798 Del Skrevet 29. desember 2024 Syns synd på henne. Hun blir bare rarere og rarere, og mer og mer syk. Veldig flaks at han mannen kan ta vare på og følge opp sønnen hennes. Har tippet over for henne med alternative greier, egenpleie og sinne mot alt og alle. Den der tordentalen hennes før jul om å slutte å være så snill og hjelpsom mot masse andre folk, siden hun ikke fikk noe igjen, hvem er alle disse folkene hun hjelper så mye? Hun sitter jo bare der i senga. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 29. desember 2024 #799 Del Skrevet 29. desember 2024 Viki6 skrev (5 timer siden): Syns synd på henne. Hun blir bare rarere og rarere, og mer og mer syk. Veldig flaks at han mannen kan ta vare på og følge opp sønnen hennes. Har tippet over for henne med alternative greier, egenpleie og sinne mot alt og alle. Den der tordentalen hennes før jul om å slutte å være så snill og hjelpsom mot masse andre folk, siden hun ikke fikk noe igjen, hvem er alle disse folkene hun hjelper så mye? Hun sitter jo bare der i senga. Si det…kan være Kenneth og kidden er lei av at hun sitter der og råtner på rot..? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikkekokkendin Skrevet 8. januar #800 Del Skrevet 8. januar Er det tilfeldig at det har blitt omtrent helt stille fra henne etter at mammahjertesnappen ble «oppløst»? Måtte de oppløse snappen for å endelig bli kvitt henne? Alle de andre har jo fortsatt å snappe i selvstendige kanaler, og mange satt jo med en inntrykk av at hun var med der som et slags sympatiprosjekt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå