Sammy! Skrevet 31. august 2024 #741 Del Skrevet 31. august 2024 Dette reagerer jeg på: for litt siden hadde Ronja en rant om at mennesker reagerer ulikt på ulike skjønnhetsprodukter/kremer og lignende, dette er jeg enig. For et par dager siden kom hun med advarsel om at ingen måtte bruke blabla selvbruning, for den ga flekker og var ujevn på hennes hud........ 😵💫 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 31. august 2024 #742 Del Skrevet 31. august 2024 😂😂😂😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 31. august 2024 #743 Del Skrevet 31. august 2024 4 hours ago, Sammy! said: Dette reagerer jeg på: for litt siden hadde Ronja en rant om at mennesker reagerer ulikt på ulike skjønnhetsprodukter/kremer og lignende, dette er jeg enig. For et par dager siden kom hun med advarsel om at ingen måtte bruke blabla selvbruning, for den ga flekker og var ujevn på hennes hud........ 😵💫 Hun ranter om så mye, men møter seg selv i døra gang på gang på gang……… Men er vel som vanlig bare alle andre det er noe feil med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 31. august 2024 #744 Del Skrevet 31. august 2024 Sophie1988 skrev (24 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 🫣🫣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 31. august 2024 #745 Del Skrevet 31. august 2024 Sophie1988 skrev (2 timer siden): 😂😂😂😂😂😂 Er vel lite kaos som kan oppstå i sengen og ved sminke bordet? Er vel evt alle hud og hårpleie produktene som skaper litt kaos. Og alt pjattet om vondter og negativitet!! Blir hvertfall ikke gjort mye husarbeid av Ronja. Hun dokumenter alt av sminking og bretter ut om at hun skal ta det med ro og slappe av. Men noen husarbeid. Nei det har hun ikke disiplin og tid til 🤣🫣 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sorbitz Skrevet 31. august 2024 #746 Del Skrevet 31. august 2024 Jeg går ikke inn og leser lengre, bare screener click baits og leser dem🤣 Det blir for flaut det hun presenterer. Lurer på om kollegene hennes følger snappen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 31. august 2024 #747 Del Skrevet 31. august 2024 Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 31. august 2024 #748 Del Skrevet 31. august 2024 ohmylord skrev (9 timer siden): Er vel lite kaos som kan oppstå i sengen og ved sminke bordet? Er vel evt alle hud og hårpleie produktene som skaper litt kaos. Og alt pjattet om vondter og negativitet!! Blir hvertfall ikke gjort mye husarbeid av Ronja. Hun dokumenter alt av sminking og bretter ut om at hun skal ta det med ro og slappe av. Men noen husarbeid. Nei det har hun ikke disiplin og tid til 🤣🫣 Blir kaos med sminke på putevar og slikt. Slitsomt i lengden..kanskje litt serumflekker på lakenet også. Stress liksom! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 5. september 2024 #749 Del Skrevet 5. september 2024 Hvor mange kilo sminke skal egentlig klines i det trynet?! Og hun snakker om naturlig? Kunne like gjerne brukt sparkel. Men da har hun hvertfall noe og bedrive tiden med, mens hun sitter å snakker om at hun ikke har noe særlig å dele, da hun ikke ustanselig skal snakke sykdom pr nå. Trodde ikke Ronja pratet så mye om sykdom jeg. Mener hun har sagt det. Hun sier hun tar med sine følgere slik dagen er. Men kan man ikke få se en god dag da? Gå tur, rydde og vaske hus osv. Håper forøvrig hun snart kan få denne gule stjerna. Slik at hun kan tjene penger. For hun snakker i overkant mye om å ikke ønske å tjene penger eller ha en stor plattform, til å ikke ønske det. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 5. september 2024 #750 Del Skrevet 5. september 2024 ohmylord skrev (3 timer siden): Hvor mange kilo sminke skal egentlig klines i det trynet?! Og hun snakker om naturlig? Kunne like gjerne brukt sparkel. Men da har hun hvertfall noe og bedrive tiden med, mens hun sitter å snakker om at hun ikke har noe særlig å dele, da hun ikke ustanselig skal snakke sykdom pr nå. Trodde ikke Ronja pratet så mye om sykdom jeg. Mener hun har sagt det. Hun sier hun tar med sine følgere slik dagen er. Men kan man ikke få se en god dag da? Gå tur, rydde og vaske hus osv. Håper forøvrig hun snart kan få denne gule stjerna. Slik at hun kan tjene penger. For hun snakker i overkant mye om å ikke ønske å tjene penger eller ha en stor plattform, til å ikke ønske det. Hun nevner jo ofte at hun har venninner. "Ei venninne av meg...." osv. Syns hun burde gi blaffen i husarbeid 🙂. Tror hun hadde hatt godt av å gå på besøk/invitere på besøk. Få litt andre impulser. Og å få litt frisk luft og aktivitet. Begge de tingene hjelper på psyken, og får tankene bort fra seg selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohmylord Skrevet 5. september 2024 #751 Del Skrevet 5. september 2024 Viki6 skrev (4 timer siden): Hun nevner jo ofte at hun har venninner. "Ei venninne av meg...." osv. Syns hun burde gi blaffen i husarbeid 🙂. Tror hun hadde hatt godt av å gå på besøk/invitere på besøk. Få litt andre impulser. Og å få litt frisk luft og aktivitet. Begge de tingene hjelper på psyken, og får tankene bort fra seg selv. Absolutt. Det spørs bare om de venninnene finnes. Og om de er villige til å bli med på å grave seg ned i sykdomsprat og negativitet. Tvilsomt. Når man greier å klemme ut av seg diagnose eller diagnoser i annen hver setning og får koblet inn adhd i alt man prater om, så kan det jo bli slitsomt for andre ører. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 5. september 2024 #752 Del Skrevet 5. september 2024 ohmylord skrev (1 time siden): Absolutt. Det spørs bare om de venninnene finnes. Og om de er villige til å bli med på å grave seg ned i sykdomsprat og negativitet. Tvilsomt. Når man greier å klemme ut av seg diagnose eller diagnoser i annen hver setning og får koblet inn adhd i alt man prater om, så kan det jo bli slitsomt for andre ører. Ja, det har du rett i. Men om hun har noen skikkelig gode venninner, så klarer de å få henne ut av den selvopptattheten 🙂. Tror jeg 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 7. september 2024 #753 Del Skrevet 7. september 2024 Nominerte til jenteprisen 🤯 what. Hun snakker jo kun om sjukdom. Sier ikke at det ikke er bra å være åpen om ting. Men det er forskjell på å være åpen. Og kun prate om negative ting. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 7. september 2024 #754 Del Skrevet 7. september 2024 9 minutter siden, veslemy2006 said: Nominerte til jenteprisen 🤯 what. Hun snakker jo kun om sjukdom. Sier ikke at det ikke er bra å være åpen om ting. Men det er forskjell på å være åpen. Og kun prate om negative ting. Ikke mye som skulle til for å bli nominert da🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 7. september 2024 #755 Del Skrevet 7. september 2024 Sophie1988 skrev (40 minutter siden): Ikke mye som skulle til for å bli nominert Tydeligvis ikke. Tenk at hu er nominert. Hun kan jo ikke måle seg en millimeter mot den stiftelsen som vant i fjor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DownWithTheTrolls Skrevet 25. september 2024 #756 Del Skrevet 25. september 2024 Det er det totale fraværet av selvinnsikt som irriterer meg mest. Alt fra kommentarer som "Jeg prater ikke så mye sykdom", når sykdom og elendighet står for 90% av innholdet hennes, til "Jeg er raus og snill og bryr meg om de rundt meg. Og ikke bare mine nære", mens snap'ene hennes viser det komplett motsatte. Hun snakker jo utelukkende om seg selv. 100% av tiden. Og når hun får meldinger fra lesere, som her om dagen da en leser skrev at de var syk, så kommenterte hun fremdeles bare hvordan ting var for henne, uten engang å nevne følgerens situasjon. Ikke noen uttrykt empati for vedkommende whatsoever. Det var kun oneupmanship av følgerens situasjon, ved å snakke om hvordan hun selv hadde det. Som jo selvsagt var verre. Og så idag, hvor hun gråtende la ut om hvor traumatisert hun var, for så å følge opp med "Jeg legger ikke dette ut for å få sympati, altså". Visst pokker gjør hun det. Hva annet er grunnen til at hun legger det ut? Når hun ikke er konkret på hva som plager henne, slik at det ikke blir noe som "deles for at andre i lignende situasjon ikke skal føle seg alene", og ikke fordi hun reflekterer over det, slik at hun kan komme med noen betraktninger rundt det å slite med traumer. Det er kun unyttig syting, kun for å vise frem hvor synd det er i henne. Hun prater jo også som om dette er en situasjon som er helt unik for kun henne. Hun føler seg så ensom i situasjonen, som om ingen andre i verden kunne ha satt seg inn i hvordan det er å være traumatisert, eller selv erfart det. Snap'ene hennes er bare en gedigen egotripp, og hun bruker sine følgere nærmest som støttekontakter. Hun er ikke influenser, hun er følgernes pasient/bruker. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 25. september 2024 #757 Del Skrevet 25. september 2024 DownWithTheTrolls skrev (8 timer siden): Det er det totale fraværet av selvinnsikt som irriterer meg mest. Alt fra kommentarer som "Jeg prater ikke så mye sykdom", når sykdom og elendighet står for 90% av innholdet hennes, til "Jeg er raus og snill og bryr meg om de rundt meg. Og ikke bare mine nære", mens snap'ene hennes viser det komplett motsatte. Hun snakker jo utelukkende om seg selv. 100% av tiden. Og når hun får meldinger fra lesere, som her om dagen da en leser skrev at de var syk, så kommenterte hun fremdeles bare hvordan ting var for henne, uten engang å nevne følgerens situasjon. Ikke noen uttrykt empati for vedkommende whatsoever. Det var kun oneupmanship av følgerens situasjon, ved å snakke om hvordan hun selv hadde det. Som jo selvsagt var verre. Og så idag, hvor hun gråtende la ut om hvor traumatisert hun var, for så å følge opp med "Jeg legger ikke dette ut for å få sympati, altså". Visst pokker gjør hun det. Hva annet er grunnen til at hun legger det ut? Når hun ikke er konkret på hva som plager henne, slik at det ikke blir noe som "deles for at andre i lignende situasjon ikke skal føle seg alene", og ikke fordi hun reflekterer over det, slik at hun kan komme med noen betraktninger rundt det å slite med traumer. Det er kun unyttig syting, kun for å vise frem hvor synd det er i henne. Hun prater jo også som om dette er en situasjon som er helt unik for kun henne. Hun føler seg så ensom i situasjonen, som om ingen andre i verden kunne ha satt seg inn i hvordan det er å være traumatisert, eller selv erfart det. Snap'ene hennes er bare en gedigen egotripp, og hun bruker sine følgere nærmest som støttekontakter. Hun er ikke influenser, hun er følgernes pasient/bruker. AMEN!!! Dama er sykelig opptatt av «meg, meg, meg». Et av de verste eksemplene var i sommer når moren hennes var syk og Ronja bare måtte bryte inn med «ja men JEG er også kjempesyyyk!». Og sykelig opptatt av å gjøre akkurat de samme tingene som enkelte andre influensere som hun ser sååå opp til, bare noen uker etter at hennes store forbilde har kjøpt seg/sminket seg/har meninger om ting.. da er Ronja også der! Slår liksom aldri feil🙄 det er så desperat 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 27. september 2024 #758 Del Skrevet 27. september 2024 Hun prøver å være en slags forkjemper for å ta vare på hverandre, ha fokus på god psykisk helse, respekt og likeverd. Men får hun en litt kritisk kommentar skal denne personen tas og henges ut, både av henne selv og hennes følgere og aller helst andre influencere. Hun kan gjerne drive heksejakt mot personen som kommenterte ut dagen og videre inn i neste, uten å tenke over eller ta hensyn til hvordan denne personen har det med seg selv. Hun sier hun har nok med seg selv til å bruke tid til å henge ut andre, men det virker virkelig ikke sånn. Jeg kan gjerne irritere meg over småting Ronja gjør, men dette gjør meg direkte forbanna! For en dobbeltmoral! 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 27. september 2024 #759 Del Skrevet 27. september 2024 Sammy! skrev (39 minutter siden): Hun prøver å være en slags forkjemper for å ta vare på hverandre, ha fokus på god psykisk helse, respekt og likeverd. Men får hun en litt kritisk kommentar skal denne personen tas og henges ut, både av henne selv og hennes følgere og aller helst andre influencere. Hun kan gjerne drive heksejakt mot personen som kommenterte ut dagen og videre inn i neste, uten å tenke over eller ta hensyn til hvordan denne personen har det med seg selv. Hun sier hun har nok med seg selv til å bruke tid til å henge ut andre, men det virker virkelig ikke sånn. Jeg kan gjerne irritere meg over småting Ronja gjør, men dette gjør meg direkte forbanna! For en dobbeltmoral! Å jada, der har vi Ronja. Dobbeltmoralens dronning! Frekk som få (nå er vel Ronja den siste som burde ta seg friheter til å peke finger mot noen som helst.) 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. oktober 2024 #760 Del Skrevet 12. oktober 2024 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå