Full kontroll Skrevet 20. mars #921 Del Skrevet 20. mars (endret) Burde komme med rabattkode på sengetøy & pyjamaser snart, for det er dèt vi ser 70% "på skjerm" 😛 "Ronja fra Tjongsfjord tjente seg søkkrik grunnet rabattkode for sengetøy" Håper hun "våkner" fra dvale snart, noe mer kjedelig, grått & gørr slik hun formidler livet sitt, skal man lete leeenge etter ! Endret 20. mars av Full kontroll 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 20. mars #922 Del Skrevet 20. mars Full kontroll skrev (1 time siden): Burde komme med rabattkode på sengetøy & pyjamaser snart, for det er dèt vi ser 70% "på skjerm" 😛 "Ronja fra Tjongsfjord tjente seg søkkrik grunnet rabattkode for sengetøy" Håper hun "våkner" fra dvale snart, noe mer kjedelig, grått & gørr slik hun formidler livet sitt, skal man lete leeenge etter ! Rabattkode på hårfukt ? Ser ikke det håret ganske slitt og tørt ut da ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 20. mars #923 Del Skrevet 20. mars (endret) JojoMoyes skrev (53 minutter siden): Rabattkode på hårfukt ? Ser ikke det håret ganske slitt og tørt ut da ? Jah, for finnes vel ikke flere/mere av det anbefalte supreste hårproduktet E V E R, som hun og sine medsøstre sverger til....når de får spons / rabattkode 😛 Endret 20. mars av Full kontroll 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 21. mars #924 Del Skrevet 21. mars Full kontroll skrev (21 timer siden): Burde komme med rabattkode på sengetøy & pyjamaser snart, for det er dèt vi ser 70% "på skjerm" 😛 "Ronja fra Tjongsfjord tjente seg søkkrik grunnet rabattkode for sengetøy" Håper hun "våkner" fra dvale snart, noe mer kjedelig, grått & gørr slik hun formidler livet sitt, skal man lete leeenge etter ! Helt fantastisk ! Det verste hun vet er smattelyder ! Irriterende å høre på katten som vasker seg ! Altså Ronja du burde høre på dine egne snapper ! Du sitter og smatter og sukker i hver eneste setning , høres bare helt unaturlig og tilgjort ut 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet 25. mars #925 Del Skrevet 25. mars (endret) Traumebehandling på soverommet med Pc i sengen?? Behandling utøves forskjellig, tydeligvis. Ville ikke de gode "energiene" kommet bedre frem, i dagslys ved kjøkkenbord/ stuebord, annet sted enn der traumer, div diagnoser "dyrkes" ? Endret 25. mars av Full kontroll 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet søndag kl 01:12 #926 Del Skrevet søndag kl 01:12 JojoMoyes skrev (På 20.3.2025 den 15.32): Rabattkode på hårfukt ? Ser ikke det håret ganske slitt og tørt ut da ? Heller fett og fuktig spør du meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet søndag kl 21:44 #927 Del Skrevet søndag kl 21:44 Anelyy skrev (20 timer siden): Heller fett og fuktig spør du meg. Anelyy skrev (20 timer siden): Heller fett og fuktig spør du meg. Fett i hodebunn men tørt og slitt i lengder ser jeg . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet mandag kl 10:21 #928 Del Skrevet mandag kl 10:21 (endret) Så sjarmerende med stefedre som til sin hjemmeboende voksne stedatter, på "kommando" gjennom nesa svarer *ja eller nei* når han blir spurt om noe, jøjjee meg 😛 ( ofte lurer jeg på om disse influenserene ser sine egne snap før de publiserer , null filter, ofte 😕 ) Endret mandag kl 10:23 av Full kontroll 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet mandag kl 16:39 #929 Del Skrevet mandag kl 16:39 Full kontroll skrev (6 timer siden): Så sjarmerende med stefedre som til sin hjemmeboende voksne stedatter, på "kommando" gjennom nesa svarer *ja eller nei* når han blir spurt om noe, jøjjee meg 😛 ( ofte lurer jeg på om disse influenserene ser sine egne snap før de publiserer , null filter, ofte 😕 ) Han ser mildt sagt lei ut😂 veldig forståelig da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 13:08 #930 Del Skrevet i går, 13:08 Lurer på hvordan det ville vært for en "homofobisk" kompis til Ruben, sitte ved middagsbordet (hvis han tørr) vell vitende om hva "kokken" har lagt ut på nett, så og si alle plattformer? Legger hun opp til "tvangsholdning" eller er det mulig å velge ståsted selv?? Sønnen er i en "sårbar" alder hva identitet angår .( Hun , han og hen skal få være som de er, men syns hun går like hardt ut som " de i kommentarfelt, ol ) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå