Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Mowepe

Anbefalte innlegg

Burde komme med rabattkode på sengetøy  & pyjamaser snart, for det er dèt vi ser 70% "på skjerm" 😛 "Ronja fra Tjongsfjord tjente seg søkkrik grunnet  rabattkode for sengetøy" :D Håper hun "våkner" fra dvale snart, noe mer kjedelig, grått & gørr slik hun formidler livet sitt, skal man lete leeenge etter !

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Full kontroll skrev (1 time siden):

Burde komme med rabattkode på sengetøy  & pyjamaser snart, for det er dèt vi ser 70% "på skjerm" 😛 "Ronja fra Tjongsfjord tjente seg søkkrik grunnet  rabattkode for sengetøy" :D Håper hun "våkner" fra dvale snart, noe mer kjedelig, grått & gørr slik hun formidler livet sitt, skal man lete leeenge etter !

Rabattkode på hårfukt ? Ser ikke det håret ganske slitt og tørt ut da ? 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (53 minutter siden):

Jah, for finnes vel ikke flere/mere av det anbefalte supreste hårproduktet E V E R, som hun og sine medsøstre sverger til....når de får spons / rabattkode 😛

Endret av Full kontroll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (21 timer siden):

Helt fantastisk ! Det verste hun vet er smattelyder ! Irriterende å høre på katten som vasker seg ! Altså Ronja du burde høre på dine egne snapper ! Du sitter og smatter og sukker i hver eneste setning , høres bare helt unaturlig og tilgjort ut 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traumebehandling på soverommet med Pc i sengen?? Behandling utøves forskjellig, tydeligvis. Ville ikke de gode "energiene" kommet bedre frem, i dagslys ved kjøkkenbord/ stuebord, annet sted enn der traumer, div diagnoser "dyrkes" ?

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 20.3.2025 den 15.32):

Heller fett og fuktig spør du meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anelyy skrev (20 timer siden):

Anelyy skrev (20 timer siden):

Fett i hodebunn men tørt og slitt i lengder ser jeg . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjarmerende med stefedre som til sin hjemmeboende voksne stedatter, på "kommando"  gjennom nesa svarer *ja eller nei* når han blir spurt om noe, jøjjee meg :D  😛 ( ofte lurer jeg på om disse influenserene ser sine egne snap før de publiserer , null filter, ofte  😕 )

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full kontroll skrev (6 timer siden):

Så sjarmerende med stefedre som til sin hjemmeboende voksne stedatter, på "kommando"  gjennom nesa svarer *ja eller nei* når han blir spurt om noe, jøjjee meg :D  😛 ( ofte lurer jeg på om disse influenserene ser sine egne snap før de publiserer , null filter, ofte  😕 )

Han ser mildt sagt lei ut😂 veldig forståelig da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det ville vært for en "homofobisk" kompis til Ruben, sitte ved middagsbordet (hvis han tørr) vell vitende om hva "kokken" har lagt ut på nett, så og si alle plattformer? Legger hun opp til "tvangsholdning" eller er det mulig å velge ståsted selv?? Sønnen er i en "sårbar" alder hva identitet angår .( Hun , han og hen  skal få være som de er, men syns hun går like  hardt ut som " de i kommentarfelt, ol ) 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...