Gå til innhold

Oral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er forholdet ditt til oralsex? 

Liker du og gå ned på partneren for du har lyst eller gjør du det på grunn av plik av og gi tilbake? 

Anonymkode: ba4c1...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det, fordi det er en fantastisk mulighet til å gi henne nytelse, fordi jeg er flink til det, og fordi jeg liker smaken og lukten og alt sammen. 

Skrevet

Liker det veldig godt. Synes det er opphissende å se og kjenne at han liker det 😋

• Liker 1
Skrevet

Elsker å tenne han, men han er den eneste jeg har likt det på og hatt oppriktig lyst til å gjøre det på. Min ekte kjærlighet! 

Anonymkode: 3c6b0...3bb

Skrevet
4 minutter siden, FlaskeVals skrev:

slutt å runk

Hvor kommer runking inn i bilde?

Anonymkode: ed3ea...e02

Gjest Paramount
Skrevet

Deilig å få noe tilbake, og ekstra deilig når det er tydelig at hun setter pris på det, men jeg gjør det først og fremst for egen del.

Skrevet

Elsker å gi, men min kone liker ikke å motta. Er et stort savn for meg, så mye at jeg har vurdert å ha sex med exen som elsket det og kom så det sang. Mvh oralfiksert og frustrert mann.

Anonymkode: 459e3...a37

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker å gi, men min kone liker ikke å motta. Er et stort savn for meg, så mye at jeg har vurdert å ha sex med exen som elsket det og kom så det sang. Mvh oralfiksert og frustrert mann.

Skulle nok beholdt ekse  da vet du. Hvorfor bytte partner når sexen er så bra?

Anonymkode: 4219b...79c

Skrevet

Elsker det, men renslighet er en nødvendighet! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skulle nok beholdt ekse  da vet du. Hvorfor bytte partner når sexen er så bra?

Livet og samlivet består av litt mere enn bare å slikke fitte :)

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg med glede.

• 2 uker senere...
Skrevet

Virker som dette er noe som alle liker her inne? Jeg er personlig ikke så glad i det, men jeg gjør det innimellom for hans skyld. Jeg er bare for bakteriefiksert, og synes det er litt møkkete.. men det gir jeg altså ikke uttrykk for til ham. Jeg liker å få da, men bare når jeg vet jeg er helt ren.. 

Anonymkode: 92bd7...21b

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som dette er noe som alle liker her inne? Jeg er personlig ikke så glad i det, men jeg gjør det innimellom for hans skyld. Jeg er bare for bakteriefiksert, og synes det er litt møkkete.. men det gir jeg altså ikke uttrykk for til ham. Jeg liker å få da, men bare når jeg vet jeg er helt ren.. 

Krev nydusjet da. Kast han i dusjen først. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krev nydusjet da. Kast han i dusjen først. 

Jepp- det skjer bare etter dusj både når jeg og han får ;)

Skrevet

Å motta oral gir meg ingenting. Men hvis han vil gjøre det får han lov. Jeg liker å suge da

Anonymkode: f6fe7...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...