AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #81 Skrevet 30. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn liker ikke highwaist generelt? Please. Det er løse, vintage momjeans de som oftest ikke syntes er flatterende. Disse highwaist buksene derimot er det ingen menn som hadde klagd på: Anonymkode: 27a72...267 Dette er ingen gjennomsnittsrompe. Slike ser bra ut i alt og er neppe representativt for den gemene hop. Jeg må si meg enig i motstanderne av highwaist. Jeg synes det veldig sjeldent er særlig kledelig og kan ikke minnes å ha sett så jævlig mote som det er i disse dager. Anonymkode: eca37...8cb 2
frogger Skrevet 30. januar 2020 #82 Skrevet 30. januar 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Menn liker ikke highwaist generelt? Please. Det er løse, vintage momjeans de som oftest ikke syntes er flatterende. Disse highwaist buksene derimot er det ingen menn som hadde klagd på: Anonymkode: 27a72...267 True that😍
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2020 #83 Skrevet 30. januar 2020 6 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Herre Gud jeg er så enig! Det er så mange vandrende flate og svære rumper rundt med slike bukser! Gjerne dradd så langt de får til opp i hønen! 🤣 mener virkelig folk at de ser fine ut når de kler seg slik? 🤨😳 Det er så rart. Til og med slanke, høye kvinner ser jo lave, stutte og tjukke ut i slike bukser. Prøvde et par kulottebukser i sommer, og de gjorde ikke noen tjenester for min kropp for å si det slik, gjør jo det stikk motsatt av hva en bukse skal gjøre for gjøre en figur flatterende. Men noen følger trender bare fordi det er trendy og skjønner ikke selv at det er stygt! 2
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2020 #84 Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ingen gjennomsnittsrompe. Slike ser bra ut i alt og er neppe representativt for den gemene hop. Jeg må si meg enig i motstanderne av highwaist. Jeg synes det veldig sjeldent er særlig kledelig og kan ikke minnes å ha sett så jævlig mote som det er i disse dager. Anonymkode: eca37...8cb Det er heller ikke som står i virkeligheten og skyter rompa opp og ut til kamera, da er det jo klart man får fin rumpe og smal midje. Eldste trikset i boka.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #85 Skrevet 30. januar 2020 Hva er vintage momjeans?? Denne absurde jeansfasongen er ikke gammal, igjen har gått slik så lenge jeg har levd og jeg er nærmere 50. Det nærmeste jeg kommer er hip hop buksene som var in på tidlig 90 tallet, men de var 50 cm lengre i beina, hadde normalt liv og lommer som faktisk var plassert på rumpa, ikke oppå ryggen. Anonymkode: 25279...554 1
LittleBabyNothing Skrevet 30. januar 2020 #86 Skrevet 30. januar 2020 (endret) På 29.1.2020 den 23.57, AnonymBruker skrev: Hvis man ser på historien, så er det vel høyt liv på klær som er normen, mens lavt liv kun var in en relativt kort periode på 2000-tallet? Helt fra bukser ble vanlig på damer på 1920-tallet har kvinnebukser stort sett hatt høyt liv - se bare på bilder av damer under 2. verdenskrig for eksempel. Og før den tid var kjoler, skjørt, mamelukker etc. sydd med høyt liv. Antagelig fordi den fasongen gir mening - når kvinner flest er smalere i midja enn over hoftene, er det mest logisk å feste plagget der. Anonymkode: f039f...3a3 Helt sant. Om noe er «normalt» så er det høyt liv på både bukser og skjørt, for damer og menn. Også foretrekker jeg hvert fall litt sleng. Endret 30. januar 2020 av LittleBabyNothing 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #87 Skrevet 30. januar 2020 Ltb jeans har mange modeller som er lave i livet : https://m.zalando.no/ltb-molly-slim-fit-jeans-bluedenim-lt121n00g-k12.html Anonymkode: fe04d...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #88 Skrevet 30. januar 2020 La sen som liker high waist nyte moten nå mens det er inn. Ikke lenge før rumpene skal henge ut igjen (Ja for det er mine tanker om alt som er lavere enn de som selges nå ) Anonymkode: e7dc4...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #89 Skrevet 31. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ingen gjennomsnittsrompe. Slike ser bra ut i alt og er neppe representativt for den gemene hop. Jeg må si meg enig i motstanderne av highwaist. Jeg synes det veldig sjeldent er særlig kledelig og kan ikke minnes å ha sett så jævlig mote som det er i disse dager. Anonymkode: eca37...8cb Du er klar over at det ikke bare finnes én type highwaist-bukse? Det er heller ikke bare jeans som har en highwaste, du finner tights, dressbukser, cargobukser, slengbukser, palazzobukser, såkalte "slim-bukser" som også har highwaist. Highwaist er ikke bare jeansbukser mer lommer på ryggen. Anonymkode: 70fcc...dca 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #90 Skrevet 31. januar 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Det er så rart. Til og med slanke, høye kvinner ser jo lave, stutte og tjukke ut i slike bukser. Prøvde et par kulottebukser i sommer, og de gjorde ikke noen tjenester for min kropp for å si det slik, gjør jo det stikk motsatt av hva en bukse skal gjøre for gjøre en figur flatterende. Men noen følger trender bare fordi det er trendy og skjønner ikke selv at det er stygt! Og det er jeg helt enig i, det er ingen som ser bra ut med lommer på ryggen, bukser som er dratt opp (med highwaist-bukser så skal du ikke behøve å dra de opp). De mest klassiske buksene er highwaist, men det virker som de fleste tenker på dette, når de hører ordet "highwaist": Anonymkode: 70fcc...dca
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2020 #91 Skrevet 31. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det er jeg helt enig i, det er ingen som ser bra ut med lommer på ryggen, bukser som er dratt opp (med highwaist-bukser så skal du ikke behøve å dra de opp). De mest klassiske buksene er highwaist, men det virker som de fleste tenker på dette, når de hører ordet "highwaist": Anonymkode: 70fcc...dca ÅÅÅ, cringe!! Hun gjorde den sikkert fine rumpa si dritstygg! Ser ut som rumpa på ei dame på 75, de var de eneste jeg så gikk med slike bukser før.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #92 Skrevet 31. januar 2020 26 minutter siden, Apocalypte skrev: ÅÅÅ, cringe!! Hun gjorde den sikkert fine rumpa si dritstygg! Ser ut som rumpa på ei dame på 75, de var de eneste jeg så gikk med slike bukser før. Nettopp, men de fleste highwaist-bukser ser ikke slik ut, men de fleste som misliker highwaist tror alle disse buksene ser slik ut, noe som er feil Jeg ville aldri gått med slike bukser som jeg postet bilde av. Anonymkode: 70fcc...dca 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #93 Skrevet 31. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er vintage momjeans?? Denne absurde jeansfasongen er ikke gammal, igjen har gått slik så lenge jeg har levd og jeg er nærmere 50. Det nærmeste jeg kommer er hip hop buksene som var in på tidlig 90 tallet, men de var 50 cm lengre i beina, hadde normalt liv og lommer som faktisk var plassert på rumpa, ikke oppå ryggen. Anonymkode: 25279...554 Vintage er klær som er 25 år eller eldre. Anonymkode: 27a72...267
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #94 Skrevet 31. januar 2020 På 29.1.2020 den 22.28, Apocalypte skrev: Og jeg hater at alle bukser har bittemå lommer som sitter langt opp på ryggen, istedet for på rumpa. Det er tydliegvis inn å se ut som om du har så stygg og flat rumpe som overhodet mulig, gjerne kombinert med en stygg strikkagenser trykket nedi momjeansen som rekker midt på leggen. Det ser ut som de har stjelt olabuksa til den lille gamle onkelen sin på 80 år!! Ha,ha, jeg er såå enig. Anonymkode: 8a5b9...dec
Hactar Skrevet 31. januar 2020 #95 Skrevet 31. januar 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: La sen som liker high waist nyte moten nå mens det er inn. Ikke lenge før rumpene skal henge ut igjen (Ja for det er mine tanker om alt som er lavere enn de som selges nå ) Anonymkode: e7dc4...8ae Det finnes noen få, utvalgte modeller som er lav i livet foran og som likevel har nok stoff bak til å dekke hele rompa, men de er vanskelige å finne. En ny, «lav-i-livet og stringtrusa skal synes»-mote blir fra asken til ilden for oss som liker å være faktisk påkledd men ikke får high- eller såkalt «normal»-waist til å fungere. Jeg skulle ønske at det var rom for et skikkelig utvalg av bukser med alle slags snitt for alle slags folk😍 En utopi, jeg vet, men det må være lov å drømme. Endret 31. januar 2020 av Hactar
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #96 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, Hactar skrev: Det finnes noen få, utvalgte modeller som er lav i livet foran og som likevel har nok stoff bak til å dekke hele rompa, men de er vanskelige å finne. En ny, «lav-i-livet og stringtrusa skal synes»-mote blir fra asken til ilden for oss som liker å være faktisk påkledd men ikke får high- eller såkalt «normal»-waist til å fungere. Jeg skulle ønske at det var rom for et skikkelig utvalg av bukser med alle slags snitt for alle slags folk😍 En utopi, jeg vet, men det må være lov å drømme. I beste fall er vi ikke så langt unna, for jeg synes denne teknologien ser meget lovende ut: https://hmgroup.com/media/news/general-news-2019/h-m-group-s-brand-weekday-pilot-custom-made-jeans.html Anonymkode: 2c9e3...d06
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #97 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, Hactar skrev: Det finnes noen få, utvalgte modeller som er lav i livet foran og som likevel har nok stoff bak til å dekke hele rompa, men de er vanskelige å finne. En ny, «lav-i-livet og stringtrusa skal synes»-mote blir fra asken til ilden for oss som liker å være faktisk påkledd men ikke får high- eller såkalt «normal»-waist til å fungere. Jeg skulle ønske at det var rom for et skikkelig utvalg av bukser med alle slags snitt for alle slags folk😍 En utopi, jeg vet, men det må være lov å drømme. Forresten er det heller ikke ekstremt dyrt å få laget seg bukser fra bunnen av. Man må være forberedt på å betale litt, men det er fortsatt billigere enn mange merkeklær som finnes på markedet. Anonymkode: 2c9e3...d06
Gjest Keikolina Skrevet 31. januar 2020 #98 Skrevet 31. januar 2020 På 30.1.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev: Low waist er harry. La meg gjette; har du en tramp stamp du gjerne vil vise fram også? 😂 Anonymkode: be177...c43 Jeg har trampstamp, men vil ikke ha miss sixty bukser.
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2020 #99 Skrevet 31. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vintage er klær som er 25 år eller eldre. Anonymkode: 27a72...267 Det fantes ikke slike bukser for 25 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå