Gå til innhold

J#$^&#@ high waist!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 hours ago, Nerine_ said:

Har du spurt alle jordkloden menn? 

Min mann har aldri nevnt noe på at han ikke liker highwaist. 

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet få ting som er mer irriterende enn slike voldsomme generaliseringer. Samtidig er det jo veldig greit, for når jeg leser dem, vet jeg at jeg bare kan gi faen i resten av det personen skriver. 

Anonymkode: f37e2...ee5

https://www.thelist.com/116242/fashion-trends-secretly-turn-men/

Anonymkode: 0ee4f...4e2

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ett par kommentarer fra noen menn i en utenlandsk artikkel er nok til å bestemme at alle menn generelt hater highwaist jeans? 🤷‍♀️

Og det var vel i utgangspunktet snakk om highwaist mom jeans, litt annerledes enn trange highwaist jeans. 

Endret av Nerine_
  • Liker 2
Skrevet

Så fint du fikk lagt inn litt snikskryt av den slanke kroppen

Anonymkode: 6002f...22a

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er så dritlei av å aldri finne fine bukser som hviler på hoftebena lenger og faktisk er behagelige, alt er jo faen meg "mid waist" som går langt over navlen og HIGH waist som man omtrent kan pakke puppene nedi også! HVORFOR må vi med normale midjer og mindre valker og kurver lide fordi noen har funnet ut at smålubne damer ser slankere ut om du legger bukselinningen OVER flesket. 

Ja til normale bukser!! 

Anonymkode: af2d5...90e

Er vel kroppen som er problemet da, om du får puppene nedi buksa.

Leser bare at du er veldig lav med hengepupper? 🤔

Jeg elsker highwaist, men elska low waist og. Low waist krever og rett kropp, alla Paris Hilton.

Få fikser low waist uten antydning til muffintop.

Anonymkode: c476e...bb1

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Nerine_ said:

Så ett par kommentarer fra noen menn i en utenlandsk artikkel er nok til å bestemme at alle menn generelt hater highwaist jeans? 🤷‍♀️

Og det var vel i utgangspunktet snakk om highwaist mom jeans, litt annerledes enn trange highwaist jeans. 

Orker ikke linke til fler en første som kommer opp, men et lite Google søk gir ganske mange treff på at menn hater det...

https://www.google.com/search?q=men+hate+high+waist&oq=men+hate+high+waist&aqs=chrome..69i57.8685j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke linke til fler en første som kommer opp, men et lite Google søk gir ganske mange treff på at menn hater det...

https://www.google.com/search?q=men+hate+high+waist&oq=men+hate+high+waist&aqs=chrome..69i57.8685j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Foretrekker fortsatt highwaist jeans uansett hva internett sier. 

Ikke har det gitt meg mindre oppmerksomhet fra mannen heller, så det går nok fint det her🙂

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, Nerine_ skrev:

Det finnes da bukser med vanlig liv.

Men flertallet av jenter kler bukser som går litt høyere, og det har ingenting med mengde flesk å gjøre. 

Ganske idiotisk å påstå at det har noe å gjøre med flesk. Du blir ikke tynnere, men fremhever kroppen. Jeg er tynn og elsker high-waist, men jeg får mer stoff rundt midjen, men den fremhever midjen. De vennene mine som er litt lubne, ser ikke så fine ut i slike bukser, flere av dem. 

Anonymkode: 70fcc...dca

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var innom cubus, kapahl der var faen meg ALT high waist og mer til, Lindex, og carlings, til slutt fant jeg normale jeans på Levis til 70% avslag, vet dere hvorfor? Fordi de skal lage den samme modellen Høyere i livet!! 

Anonymkode: af2d5...90e

Ro deg ned, vi snakker om bukser. Jeg ser alltid bukser med normalt liv når jeg er ute og handler. Og seff lager de high waist, siden buksene er klassiske, feminine og er likt av mange. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere damer som går i disse buksene. Går dere da med overdel som dekker rumpa, eller går dere med overdel stappet i buksa/kort overdel sånn at baken synes? 

Grunnen til at jeg spør er at ingen rumper blir spesielt flatterende i slike bukser som er trukket opp under armene, men regner med de fleste av dere bruker disse buksene mest av alt for komfort? 

Alle menn hater highwaist 

Anonymkode: 3512f...c22

Typen min er ikke enig. Dessuten har jeg øyne selv og ser hva som kler meg, ikke alle highwaist gir deg «lang» rumpe med lommer på ryggen. Har nesten bare highwait og ingen av har lommer eller gir inntrykk av lang rumpe. Det finnes ikke bare  én type highwaist.

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke high waist for at menn skal synes rumpa mi er fin. Bruker det fordi det er komfortabelt. Jeg veksler mellom å bruke topper som dekker rumpa og topper som ikke gjør det, alt etter hva jeg vil ha på meg den dagen.

Anonymkode: 7a597...35b

Nettopp, dessuten er det ikke synlig at du har highwaist når du har en topp over highwaisten. 

Skrevet
5 timer siden, Hactar skrev:

Dere som liker bukser med høyt liv, er kanskje de samme som synes strømpebukser er behagelige også? Jeg har ennå til gode å finne bukser/strømpebukser med høyt eller såkalt "normalt" liv som ikke siger ned på meg.

Det er jo bukser med lavt liv som siger ned. Highwaist sitter pent og siger ikke ned. 

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, Apocalypte skrev:

Og jeg hater at alle bukser har bittemå lommer som sitter langt opp på ryggen, istedet for på rumpa.  Det er tydliegvis inn å se ut som om du har så stygg og flat rumpe som overhodet mulig, gjerne kombinert med en stygg strikkagenser trykket nedi momjeansen som rekker midt på leggen. Det ser ut som de har stjelt olabuksa til den lille gamle onkelen sin på 80 år!!

😂😂👏🏽

• Liker 1
Skrevet

Uff, dette er her store problemer. Og jeg som trodde å finne den rette bh var vanskelig. 

Anonymkode: d967d...bb4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bukser med lavt liv som siger ned. Highwaist sitter pent og siger ikke ned. 

Å, beklager, da tar jeg det tilbake. Highwaistbukser siger ikke ned på meg likevel. Takk for at du sa ifra, da fikk jeg plutselig mange flere bukser å velge i der ute!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg. Oi sann. Du gjør jo det. Noen folk velger faktisk å kjøpe klær de selv synes er fine og komfortable, - ikke for å være utstillingsdukker for menn å dømme. Men du kan jo egentlig ikke gå med noe uten å bli dømt for det. Enten er du hore, kjedelig, stygg, - listen er lang. Slike menn vil jeg ikke ha uansett. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Hactar skrev:

Å, beklager, da tar jeg det tilbake. Highwaistbukser siger ikke ned på meg likevel. Takk for at du sa ifra, da fikk jeg plutselig mange flere bukser å velge i der ute!

Jeg klarer ikke å forstå at highwaist siger ned, må da være bukser med rar fasong i utgangspunktet. Men vi har alle forskjellige kropper, derfor var det like tullete av deg å påstå at highwaist siger ned. Det mest logiske er nå uansett at low-waist siger ned. 

• Liker 3
Skrevet

Menn liker ikke highwaist generelt? Please. Det er løse, vintage momjeans de som oftest ikke syntes er flatterende. Disse highwaist buksene derimot er det ingen menn som hadde klagd på:

F5B71342-9AB4-442C-AD33-16B783BAB177.jpeg

Anonymkode: 27a72...267

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg. Oi sann. Du gjør jo det. Noen folk velger faktisk å kjøpe klær de selv synes er fine og komfortable, - ikke for å være utstillingsdukker for menn å dømme. Men du kan jo egentlig ikke gå med noe uten å bli dømt for det. Enten er du hore, kjedelig, stygg, - listen er lang. Slike menn vil jeg ikke ha uansett. 

Hvor latterlig er det å google hva noen få menn som har blitt intervjuet mener om buksene og bruke det som «bevis» på at alle menn er enig med vedkommende 😅

Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor latterlig er det å google hva noen få menn som har blitt intervjuet mener om buksene og bruke det som «bevis» på at alle menn er enig med vedkommende 😅

Se denne linken. Du kan jo ikke gå med noe 😂

https://www.huffpost.com/entry/clothing-guys-hate_n_4293315?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAMjQfPMd1VJMguE7259Pe7xGFSv2OoQm2GbnVx5Bq5XeTcCxe3OX6UCbK236ZsHjFvvDTELCuinmyVboPCvEx6Qgh4-00DPwAl4ogPLzCYC05MyfVKed5OPQb8IlX-z8QxS5oqrffDL-Z0JKq4qVwJrDNREVV6ZSZkbhyrCDrPxF

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å forstå at highwaist siger ned, må da være bukser med rar fasong i utgangspunktet. Men vi har alle forskjellige kropper, derfor var det like tullete av deg å påstå at highwaist siger ned. Det mest logiske er nå uansett at low-waist siger ned. 

Du overså at jeg skrev på meg. At du ikke kan forestille deg at det går an, gjør det ikke mindre sant. Din logikk holder dessverre ikke mine bukser oppe.

Jeg har ikke påstått noe om hvordan buksene sitter på andre.

Endret av Hactar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...