Jolene Skrevet 30. januar 2020 #41 Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, Nerine_ skrev: Har det skjedd noe med Molly buksene fra Gina de siste årene? Kjøpte noen for kanskje fem år siden, og de hadde utrolig dårlig kvalitet alle sammen. Etter ett par måneders bruk var lommene og partiet rundt skrittet helt slapt, så ikke pent ut. Har ikke lagt merke til det. Hatt mine i flere år uten problemer. Vasker de på 30 grader uten skyllemiddel, samt vrenger de før vask. Lukker alltid knapp og glidelås.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #42 Skrevet 30. januar 2020 Jeg har alltid foretrukket høylivede bukser, virkelig høylivede, så dette er en kjærkommen trend for min del. (Og tjukk er jeg ikke med min BMI på 18, bare i og med at du presterte å snike inn en liten vektfornærmelse der i innlegget ditt.) Men faktisk synes jeg fortsatt at det er vanskelig å finne flotte kvalitetsbukser med så høyt liv som jeg ønsker meg. Det virker litt enklere å finne ordentlig høyt liv på jeans, men det bruker jeg ikke. Anonymkode: 2c9e3...d06 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #43 Skrevet 30. januar 2020 Dere damer som går i disse buksene. Går dere da med overdel som dekker rumpa, eller går dere med overdel stappet i buksa/kort overdel sånn at baken synes? Grunnen til at jeg spør er at ingen rumper blir spesielt flatterende i slike bukser som er trukket opp under armene, men regner med de fleste av dere bruker disse buksene mest av alt for komfort? Alle menn hater highwaist Anonymkode: 3512f...c22 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #44 Skrevet 30. januar 2020 Hvor finner du bukser? Jeg finner bare bukser som er alt for lave i livet Anonymkode: dd7a4...f87 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #45 Skrevet 30. januar 2020 Bruker ikke high waist for at menn skal synes rumpa mi er fin. Bruker det fordi det er komfortabelt. Jeg veksler mellom å bruke topper som dekker rumpa og topper som ikke gjør det, alt etter hva jeg vil ha på meg den dagen. Anonymkode: 7a597...35b 4
Nerine_ Skrevet 30. januar 2020 #46 Skrevet 30. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere damer som går i disse buksene. Går dere da med overdel som dekker rumpa, eller går dere med overdel stappet i buksa/kort overdel sånn at baken synes? Grunnen til at jeg spør er at ingen rumper blir spesielt flatterende i slike bukser som er trukket opp under armene, men regner med de fleste av dere bruker disse buksene mest av alt for komfort? Alle menn hater highwaist Anonymkode: 3512f...c22 Har du spurt alle jordkloden menn? Min mann har aldri nevnt noe på at han ikke liker highwaist. 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #47 Skrevet 30. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle menn hater highwaist Anonymkode: 3512f...c22 Jeg vet få ting som er mer irriterende enn slike voldsomme generaliseringer. Samtidig er det jo veldig greit, for når jeg leser dem, vet jeg at jeg bare kan gi faen i resten av det personen skriver. Anonymkode: f37e2...ee5 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #48 Skrevet 30. januar 2020 Er så fornøyd med at det er høye liv på buksene. Jeg har høye hofter og alt som er "regular" er kjempeubehagelig og sitter veldig dårlig Anonymkode: e9239...ecb 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #49 Skrevet 30. januar 2020 Gå på Fretex da, damer, der er det bare lave bukser for tiden Anonymkode: 49af0...957
FantasDick Skrevet 30. januar 2020 #50 Skrevet 30. januar 2020 Kjøpte nettopp en sort jeans med lavt liv på BikBok. Jeg liker både lave, medium og høye - har ikke problemer med å finne det i butikkene, jeg. 1
Roci Skrevet 30. januar 2020 #51 Skrevet 30. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så dritlei av å aldri finne fine bukser som hviler på hoftebena lenger og faktisk er behagelige, alt er jo faen meg "mid waist" som går langt over navlen og HIGH waist som man omtrent kan pakke puppene nedi også! HVORFOR må vi med normale midjer og mindre valker og kurver lide fordi noen har funnet ut at smålubne damer ser slankere ut om du legger bukselinningen OVER flesket. Ja til normale bukser!! Anonymkode: af2d5...90e Jeg er litt under middels høy med en "smålubben" timeglassfigur og sliter virkelig med disse highwaist-buksene, bare så det er sagt. Jeg ha kort torso, så de fleste bukser med høyt liv føler jeg går opp under armene på meg. Personlig foretrekker jeg mid-waist, de er mest behagelig og sitter pent på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #52 Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere damer som går i disse buksene. Går dere da med overdel som dekker rumpa, eller går dere med overdel stappet i buksa/kort overdel sånn at baken synes? Grunnen til at jeg spør er at ingen rumper blir spesielt flatterende i slike bukser som er trukket opp under armene, men regner med de fleste av dere bruker disse buksene mest av alt for komfort? Alle menn hater highwaist Anonymkode: 3512f...c22 Den jevne nordmann kanskje, men ikke menn med god og klassisk smak. Kvinner burde uansett ikke kle seg for å tekkes menn. Og hvis man ikke får fin rumpe i en høylivet bukse, bør man velge seg en annen modell. Eventuelt kan det tenkes at ikke alle velger bukse etter hvilken som gir dem fin rumpe. Hva som er "fin rumpe", er naturligvis også meget subjektivt. Vi sitter jo her og er uenige om noe som er en smakssak, rett og slett. Jeg bruker høylivede bukser for estetikkens skyld forresten, ikke for komforten. Anonymkode: 2c9e3...d06 2
Hactar Skrevet 30. januar 2020 #53 Skrevet 30. januar 2020 (endret) Dere som liker bukser med høyt liv, er kanskje de samme som synes strømpebukser er behagelige også? Jeg har ennå til gode å finne bukser/strømpebukser med høyt eller såkalt "normalt" liv som ikke siger ned på meg. Mine reelle valg er lavt liv, eller høyt liv som sagger så skrittet er godt nedpå lårene. Så blir det lavt liv. Utfordringen er å finne bukser med lavt liv som tar hensyn til at man har rumpe man ønsker å få dekket i samme slengen. Da begynner det å begrense seg mye, i alle fall om man ser etter noe annet enn dongeri. Skulle gjerne funnet en bukse med høyere liv som faktisk sitter på det jeg tross alt tror er en ganske normal kropp, men har vel egentlig gitt litt opp. Endret 30. januar 2020 av Hactar
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #54 Skrevet 30. januar 2020 Men hvis man ikke føler man kler highwaist, får lang rumpe/kort overkropp etc, hvorfor ikke bare ha toppen/genseren utapå buksa? Så ser ingen hvor høyt buksa går? Man må jo ikke ha toppen stappet nedi buksa... Anonymkode: f039f...3a3 1
Frøken_fjong1 Skrevet 30. januar 2020 #55 Skrevet 30. januar 2020 18 timer siden, Apocalypte skrev: Og jeg hater at alle bukser har bittemå lommer som sitter langt opp på ryggen, istedet for på rumpa. Det er tydliegvis inn å se ut som om du har så stygg og flat rumpe som overhodet mulig, gjerne kombinert med en stygg strikkagenser trykket nedi momjeansen som rekker midt på leggen. Det ser ut som de har stjelt olabuksa til den lille gamle onkelen sin på 80 år!! Herre Gud jeg er så enig! Det er så mange vandrende flate og svære rumper rundt med slike bukser! Gjerne dradd så langt de får til opp i hønen! 🤣 mener virkelig folk at de ser fine ut når de kler seg slik? 🤨😳 3
CabinCruiser Skrevet 30. januar 2020 #56 Skrevet 30. januar 2020 Jeg vil ha buksa mi der innsvingen er, og ikke på selve hoftene. Ja til high waist. Og helst taits😂 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #57 Skrevet 30. januar 2020 Nei. Hurra for high waist. Alt annet viser jo rumpesprekken. Bare dumt at korte ben ogfre følger med. Skulle ønske high waist med indre beinlengde 86 cm fantes i alle butikker. Verre med for korte bein. For lange kan alltid klippes av Anonymkode: 75baf...e77 1
Pinkpashion Skrevet 30. januar 2020 #58 Skrevet 30. januar 2020 Jeg tenkte det samme da det for et par år siden bare fantes gensere som var kort fremme og lengre bak. Jeg syntes det var stygt! Med mine pupper i størrelse H-cup ble genserne enda kortere fremme, og jeg gikk i er par år uten å finne noe jeg kunne bruke. På et blunk endret trenden seg. Ha litt tålmodighet, det går over.
Vera Vinge Skrevet 30. januar 2020 #59 Skrevet 30. januar 2020 Jeg er så glad for at det endelig fins bukser med det jeg kaller normalt liv... Men det er helt tydelig at kropper er veldig forskjellige, for jeg syns ikke alltid high waist er så veldig high på meg. Jeg er litt høy og har lang overkropp, dessuten ganske "damete" rumpe selv om jeg er slank. Så det er vel da logisk at det som regnes som normalt liv blir lavt på meg. Og high waist er bare såvidt over navlen, og langt unna puppene... Og jeg har alltid tynne gensere nedi buksa, men stapper ikke tykke strikkegensere oppi der. Jeg trives forresten også godt i strømpebukser, men har lært meg å kjøpe en størrelse større enn jeg trenger ut fra bredden. Da siger de ikke ned, men holder seg godt oppe i midjen, som definitivt føles best på min kropp. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #60 Skrevet 30. januar 2020 3 timer siden, Hactar skrev: Dere som liker bukser med høyt liv, er kanskje de samme som synes strømpebukser er behagelige også? Jeg har ennå til gode å finne bukser/strømpebukser med høyt eller såkalt "normalt" liv som ikke siger ned på meg. Hverken strømpebukser eller bukser siger på meg, med mindre de er lavlivede. Det er tydelig at forskjellige kropper gir forskjellige preferanser. Ingen vil være ukomfortabel, og ulikt formede kropper krever ulikt utformede klær. Anonymkode: 2c9e3...d06 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå