AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Jeg er så dritlei av å aldri finne fine bukser som hviler på hoftebena lenger og faktisk er behagelige, alt er jo faen meg "mid waist" som går langt over navlen og HIGH waist som man omtrent kan pakke puppene nedi også! HVORFOR må vi med normale midjer og mindre valker og kurver lide fordi noen har funnet ut at smålubne damer ser slankere ut om du legger bukselinningen OVER flesket. Ja til normale bukser!! Anonymkode: af2d5...90e 9
Mezzosoprena Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Du har vel ikke lett spesielt godt da!? Ja til bukser for alle fasonger!! 46
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Enig! Det er helt umulig å finne bukser som er lav i livet! Jeg HATER bukser som går opp til navlen eller høyere! Anonymkode: bd9ef...d57 2
Nerine_ Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 Det finnes da bukser med vanlig liv. Men flertallet av jenter kler bukser som går litt høyere, og det har ingenting med mengde flesk å gjøre. 30
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 4 minutter siden, Teatrica skrev: Du har vel ikke lett spesielt godt da!? Ja til bukser for alle fasonger!! Jeg var innom cubus, kapahl der var faen meg ALT high waist og mer til, Lindex, og carlings, til slutt fant jeg normale jeans på Levis til 70% avslag, vet dere hvorfor? Fordi de skal lage den samme modellen Høyere i livet!! Anonymkode: af2d5...90e 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 High waist, takk! Jeg er slank, så det handler ikke om å «pakke inn flesket», men den fasongen er absolutt mest flatterende på meg. Og ts kan ikke ha lett lenge om hun ikke finner bukser som hun synes er «normale». Anonymkode: 85789...14c 28
Gjest theTitanic Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Har da kjøpt lavt livsbukser fra både Cubus og Floyd. Finnes sikkert andre steder også. Men $#&_$@ så selges det for det meste topper som stopper i navlehøyde. Så ja til bukser med lavt liv og ja til topper som rekker ned til dem. Tenker bar mage utgår når man nærmer seg 40..
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #8 Skrevet 29. januar 2020 Jeg er så glad for at high-waist er in og håper det fortsetter sånn Er ikke lubben, men har timeglass-aktig fasong og highwaist-bukser sitter bra. Linningen fremhever den innsvingte delen av midja, og henger trygt og kledelig over hoftene. Det føles mye mer naturlig for kvinnekroppen enn den tidlige 2000-tallsstilen hvor buksene hang ubehagelig på det breieste området på hoftekammen, og bestandig truet med å sige ned og avsløre stringtrusa hvis man satte seg litt for dypt... Anonymkode: f039f...3a3 31
Herlighet Skrevet 29. januar 2020 #9 Skrevet 29. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så dritlei av å aldri finne fine bukser som hviler på hoftebena lenger og faktisk er behagelige, alt er jo faen meg "mid waist" som går langt over navlen og HIGH waist som man omtrent kan pakke puppene nedi også! HVORFOR må vi med normale midjer og mindre valker og kurver lide fordi noen har funnet ut at smålubne damer ser slankere ut om du legger bukselinningen OVER flesket. Ja til normale bukser!! Anonymkode: af2d5...90e Hohoho. Problems much? Høyt liv er veldig mye mer flatterende på smale damer enn de som hviler på hoftekammen og lufter rumpesprekken. Uansett er det plenty to go med normal waist rundtom. 12
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2020 #10 Skrevet 29. januar 2020 Og jeg hater at alle bukser har bittemå lommer som sitter langt opp på ryggen, istedet for på rumpa. Det er tydliegvis inn å se ut som om du har så stygg og flat rumpe som overhodet mulig, gjerne kombinert med en stygg strikkagenser trykket nedi momjeansen som rekker midt på leggen. Det ser ut som de har stjelt olabuksa til den lille gamle onkelen sin på 80 år!! 9
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2020 #11 Skrevet 29. januar 2020 Her, 3360 jeans med normal livhøyde. https://www.zalando.no/dame/?q=jeans+bukser+dame&trouser_rise=normal 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #12 Skrevet 29. januar 2020 Det kalles trend og mote. Jeg er heller ikke veldig fornøyd når jeg ikke kan finne en eneste shorts som dekker noe mer en rumpeballene. Sånn er livet. Kjøp på nett. Anonymkode: 5411c...9ae 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #13 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, Apocalypte skrev: Og jeg hater at alle bukser har bittemå lommer som sitter langt opp på ryggen, istedet for på rumpa. Det er tydliegvis inn å se ut som om du har så stygg og flat rumpe som overhodet mulig, gjerne kombinert med en stygg strikkagenser trykket nedi momjeansen som rekker midt på leggen. Det ser ut som de har stjelt olabuksa til den lille gamle onkelen sin på 80 år!! Dette er jeg VELDIG enig i 😂 Anonymkode: 82535...bfd 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #14 Skrevet 29. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kalles trend og mote. Jeg er heller ikke veldig fornøyd når jeg ikke kan finne en eneste shorts som dekker noe mer en rumpeballene. Sånn er livet. Kjøp på nett. Anonymkode: 5411c...9ae Enn* Anonymkode: 5411c...9ae
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #15 Skrevet 29. januar 2020 G-Star har en del bukser i det jeg kaller vanlig høyde, dvs under navlen. Anonymkode: 66abc...18b 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #16 Skrevet 29. januar 2020 Bukser som hviler på hoftebena er harry. Anonymkode: a9d74...0df 29
LittleBabyNothing Skrevet 29. januar 2020 #17 Skrevet 29. januar 2020 (endret) Jeg elsker mid og høyt liv, men det blir nesten alltid for stort for midjen min. Når det passer i midjen er det trangt i hoftene og skrittet. Jeg har masse low rise greier fra tidlig 00 tallet. Det lønner seg å ta vare på ting og ikke laste klær. Jeg sliter med å finne høyt liv som passer formen min, selv om jeg ikke er tynn. Moren min gjorde alltid narr av meg i low rise, sier at magen henger ut, selv om jeg var mye tynnere da. Endret 29. januar 2020 av LittleBabyNothing 1
Gjest Belle âme Skrevet 29. januar 2020 #18 Skrevet 29. januar 2020 Eg er på grensa til undervektig og bruker kun high waist, har ingenting med flesk og valker å gjere.
Nattero Skrevet 29. januar 2020 #19 Skrevet 29. januar 2020 Ja til bukser/ jeans til jenter/ kvinner i alle fasonger,- for enhver smak!👍😊 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #20 Skrevet 29. januar 2020 Highwaist som går til puppene? Har du veldig kort overkropp? Jeg skjønner at du hater dem hvis det på deg blir en vadebukse. Men de fleste er mye finere med denne fasongen enn de buksene som var in før. Anonymkode: 631ce...ae9 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå