Gå til innhold

Alltid sår

Fremhevede innlegg

Gjest Christofffer
Skrevet

Hei

Jeg og dama har et stort problem. Hun blir ALLTID veldig sår ved sex, og vi kan kun ha sex 1 gang, 1. gangen kommer jeg ganske fort men jeg greier flere ganger uten problem, dette hjelper dårlig da hun ikke greier det. Det ender opp med at vi sjelden har sex i mer enn 2-5 minutter. Og det er jo ikke akkurat noe å skryte av.

Hva kan dette skyldes? Hun blir ekstremt sår akkurat i skjedeåpningen og tåler ikke lett berøring der engang. Er det tørre slimhinner, surhetsgrad i skjeden eller hva er dette? Hun sier hun alltid har hatt dette problemet siden hun hadde sex første gang for 7-8 år siden, så jeg tviler på det går bort av seg selv. Begynner å bli alvorlig frustrert... Jeg føler også hun ofte har sex med meg selv om det er vondt for henne for å glede meg, det vil jeg da selvsagt ikke at hun skal gjøre.

Videoannonse
Annonse
Gjest flåpakly
Skrevet

Det eneste jeg kan komme på , er faktisk en soppinfeksjon. Da er et samleie fullstendig phyton og helt uaktuellt. Men hun kan ikke ha hatt det i 7-8 år kronisk??? :o

Jeg villle tatt en legesjekk og div. prøver først, jeg, for å utelukke sykdommer. Så får dere heller gå gjennom det psykologiske siden om ikke legen finner noe.

Skrevet

Har lest et eller annet sted at p-piller kan gjøre at du ikke blir våt...

Skrevet
Har lest et eller annet sted at p-piller kan gjøre at du ikke blir våt...

Enkelte p-piller kan ha den bivirkningen, ja.

Ikke at du ikke .blir. våt, men gir deg litt tørre slimhinner.

Skrevet

Lokal behandling med stikkpiller eller salve som inneholder østrogen hjelper godt. Disse preparatene fås resept fritt på apoteket. De bygger opp skjeden, som får en saftigere og mer motstandsdyktig slimhinne. Men disse preparatene skal ikke brukes i forbindelse med samleie. Sett inn pille, eller smør inn salve som en del av daglig rutine på badet. Dersom skjeden er tørr uten at det finnes en årsak som kan behandles, kan et glidemiddel som fås kjøpt reseptfritt på apoteket, være til god hjelp.

Gjest gjest1
Skrevet

G-L-I-D-E-M-I-D-D-E-L!!!

Jeg har sex til jeg blør med det!!

Gjest Tristessa
Skrevet

Vestibulitt? Har hørt mye om dette i det siste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...