AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Hei, Har dette reiseburet hær hjemme og lurer på om det er noen som vet om det er flygodkjent? Har prøvd å søke rundt, men finner ikke helt ut av det😅 Anonymkode: 6aa65...c47
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/reise-med-dyr/ Her finner du info for reise med Norwegian. Tror det er ganske likt for de fleste selskaper. Stoffbur er ikke godkjent for lasterom. Anonymkode: 05a9b...d3a 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Nei. I lasterom er det type vari eller atlas og lignende. I kabin skal se ha vanntett bunn og fleksibelt , type sherpa bag ol. Anonymkode: bc1e1...297
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. I lasterom er det type vari eller atlas og lignende. I kabin skal se ha vanntett bunn og fleksibelt , type sherpa bag ol. Anonymkode: bc1e1...297 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://www.norwegian.no/reiseinformasjon/bagasje/reise-med-dyr/ Her finner du info for reise med Norwegian. Tror det er ganske likt for de fleste selskaper. Stoffbur er ikke godkjent for lasterom. Anonymkode: 05a9b...d3a Ok, da må jeg nok kjøpe nytt, takk for svar😊 Anonymkode: 6aa65...c47
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #5 Skrevet 30. januar 2020 Nei, det skal være hardplast hele veien. Vil ikke anbefale å ta fly med hund med mindre det er høyst nødvendig, fly , lukter, lasterom , støy kan være traumatisk og er veldig stressende. Det er heller ikke oppvarming i lasterommet så det er iskaldt der, spesielt på vinteren! Skaff hundepasa hjemme til hunden, ta tog, buss eller lei bil. Anonymkode: c0fcb...302
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 Europris har fine bur som er godkjent Anonymkode: dc21e...e04
spinner Skrevet 30. januar 2020 #7 Skrevet 30. januar 2020 Sist gang jeg sjekket var det ganske grei pris på burene på Gardermoen (men det er en stund siden).
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #8 Skrevet 31. januar 2020 På 30.1.2020 den 5.41, AnonymBruker skrev: Nei, det skal være hardplast hele veien. Vil ikke anbefale å ta fly med hund med mindre det er høyst nødvendig, fly , lukter, lasterom , støy kan være traumatisk og er veldig stressende. Det er heller ikke oppvarming i lasterommet så det er iskaldt der, spesielt på vinteren! Skaff hundepasa hjemme til hunden, ta tog, buss eller lei bil. Anonymkode: c0fcb...302 Skal ikke på ferie, skal flytte nedover til spania hvor jeg har bodd i flere år før, så dette er dessverre ikke et alternativ😅 Anonymkode: 6aa65...c47
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #9 Skrevet 31. januar 2020 På 30.1.2020 den 5.41, AnonymBruker skrev: Nei, det skal være hardplast hele veien. Vil ikke anbefale å ta fly med hund med mindre det er høyst nødvendig, fly , lukter, lasterom , støy kan være traumatisk og er veldig stressende. Det er heller ikke oppvarming i lasterommet så det er iskaldt der, spesielt på vinteren! Skaff hundepasa hjemme til hunden, ta tog, buss eller lei bil. Anonymkode: c0fcb...302 Tull!!! Lasterommet er oppvarmet. Jeg jobber selv på flyplass og det er flere titals hunder som sendes daglig. Jeg har aldri til dags dato opplevd at noen hunder er traumatisert. Jeg både sender og tar i mot hunder. Til ts, du må ha annet bur. Anbefaler Vari bur. Du kan kjøpe bur på flyplassen OSL. Skal du utenlands så husk vaksiner, ormekur og det som trengs og pass til hunden. Anonymkode: 0c7e5...a0c 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #10 Skrevet 31. januar 2020 Anbefaler Vari eller Petmate Sky kennel! Viktig- MÅ være metall skruer, kjøp det ekstra. Og ta med masse strips som du fester etter tollen har sjekket buret Det aller aller viktigste du MÅ gjøre TS er å trene hunden på å være inni buret! Start 2 mnd i forveien. Om hunden føler seg trygg inne i buret da går det greit ! Anonymkode: ceec7...baf 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #11 Skrevet 1. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull!!! Lasterommet er oppvarmet. Jeg jobber selv på flyplass og det er flere titals hunder som sendes daglig. Jeg har aldri til dags dato opplevd at noen hunder er traumatisert. Jeg både sender og tar i mot hunder. Til ts, du må ha annet bur. Anbefaler Vari bur. Du kan kjøpe bur på flyplassen OSL. Skal du utenlands så husk vaksiner, ormekur og det som trengs og pass til hunden. Anonymkode: 0c7e5...a0c Ok, da skal jeg få sett på det, er beroligende å høre dette, takk😊 Anonymkode: 6aa65...c47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå