AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Hvis dere har en diskusjon med noen, og bare prøver å hjelpe, men får til svar «Hadde du visst noe, så hadde ikke du vært i den situasjonen du er i», hvordan hadde dere reagert da? Jeg har fortalt 5% av min situasjon til en «venn», fordi jeg stolte på vedkommende, også i en diskusjon forleden så slengte vedkommende det jeg har delt i fortrolighet, tilbake på meg på den måten. Alt jeg ville var å hjelpe, og det var vedkommende som blandet meg inn i saken. Jeg syns det var veldig dårlig gjort, og er både sint og såret. Mistet respekt, rett og slett. Anonymkode: 942ca...e76
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Jeg skjønner ikke hva du mener. Hva er situasjonen? Hva har du sagt? Hjelpe med hva? Anonymkode: b3bc2...e07 6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke hva du mener. Hva er situasjonen? Hva har du sagt? Hjelpe med hva? Anonymkode: b3bc2...e07 Enig. Jeg forstår ikke? Anonymkode: 41fb1...ace
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #4 Skrevet 2. februar 2020 Slutt å hjelpe den som ikke hjelpen vil ha. Gi litt f.. Anonymkode: 89b2b...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå