Gå til innhold

overdriver jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mor sitter hele tiden og strikker som gjør meg nesten gal.. siden hun hører heller ikke når noen snakker til henne så er det nesten som hun ignorerer deg..

jeg vet det kan vær en kjekk hobby men nå har jeg fått nokk.. hun klager på ryggsmerter i tillegg. Hun vil gå og besøke barnebarnet sitt hun er med han og plutselig sitter hun og strikker igjen.. hun klikka på meg når jeg bedde henne om å slutte å strikke så mye.. pluss hun har aldri bruk for det hun strikker.. synes er sykt usosialt og sitte og strikke hele tiden..

Anonymkode: 7feba...c98

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

min mor sitter hele tiden og strikker som gjør meg nesten gal.. siden hun hører heller ikke når noen snakker til henne så er det nesten som hun ignorerer deg..

jeg vet det kan vær en kjekk hobby men nå har jeg fått nokk.. hun klager på ryggsmerter i tillegg. Hun vil gå og besøke barnebarnet sitt hun er med han og plutselig sitter hun og strikker igjen.. hun klikka på meg når jeg bedde henne om å slutte å strikke så mye.. pluss hun har aldri bruk for det hun strikker.. synes er sykt usosialt og sitte og strikke hele tiden..

hun begynte for ca 6 måneder og strikke og nå har hu blitt avhengig av det 

Skrevet

Er vel heller du som har et problem... stakkars mor. La henne være i fred. Kan vel hende hun strikker til barnet ditt

Anonymkode: bfbaa...9f9

• Liker 4
Skrevet

Du overdriver. La nå moren din hygge seg med den nye hobbyen sin, alt her i verden handler ikke om deg.

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Herlighet skrev:

Du overdriver. La nå moren din hygge seg med den nye hobbyen sin, alt her i verden handler ikke om deg.

har jeg sagt det handler om meg? 

Skrevet

Strikking er vel ein ufarlig hobby! Øyrene er framleis påkobla, og det er betre enn å forsvinne inn i mobilen. 

• Liker 2
Skrevet

Er du veldig mye sammen med henne, iom at hobbyen hennes er et problem for deg? 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har jeg sagt det handler om meg? 

Nei og det trenger du ikke. Hele innlegget ditt oser av "meg,meg,meg" i denne situasjonen. Det virker ikke som du ofrer en tanke til din mor at hun faktisk liker å strikke. Og hva har det å si at hun ikke bruker det hun strikker? Strikking sies å ha litt samme effekt som for eks hagearbeid, det er meditativt og godt for psyken. Tenker du på henne når du legger ut dette innlegget? Du fremlegger det som om hennes håndarbeid er noe hun gjør "mot" deg. Men det kan godt hende det bare handler om henne. 

• Liker 4
Skrevet

Forstår "bekymringa" di litt, men syns også du overdriver litt.  Hun har jo funnet noe hun liker godt holde på med, og mulig det også funker som en slags "avkobling"/ "avstressing"😊

Skrevet

Flytt ut så slipper du å plages, da 🤪

Anonymkode: 92777...085

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg. Strikking kan sammenlignes med å sitte på mobilen hele tiden, og det er slitsomt å prøve å være sosial med sånne. hun kan legg bort strikkinga til når hun er alene.

Skrevet (endret)

Hei trådstarter! 

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret titte

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...