Gå til innhold

Altså hæ? Skal dette liksom være flotte klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mote i Danmark: 

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24778087/street-style-den-beste-gatemoten-fra-copenhagen-fashion-week

Altså.. jeg blir helt matt. Det ser helt ærlig ut som at de fleste av dem har hatt bind foran øynene sine når de valgte ut klær fra garderoben sin. Jeg er sikker på at jeg hadde sett like "bra" ut hvis jeg hadde dratt innom fretex og kjøpt random fargerike klær for 200 kr. 

Nei men seriøst. Skal dette se bra ut? Er det noen av dere som synes disse klærne ser flotte ut? 

Jeg skjønner ikke denne moten jeg....🧐

Anonymkode: 4cce8...6c4

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke alt av ny mote. Har 10-15 år gamle klær i klassisk stil jeg stadig bruker. 

• Liker 3
Skrevet

Er vel noe som heter smak og behag.

• Liker 3
Skrevet

Vel, jeg syntes noe av det var stilig. Ihvertfall noen enkelt plagg, og detaljer. Mens andre ting var mindre pent.

• Liker 6
Skrevet

ALT ser fullstendig jævlig ut. Uformelig. Stygge kombinasjoner både med farger og alt annet. 

Jeg ser 1000 ganger bedre ut her jeg sitter i joggebuksa. 

• Liker 12
Skrevet

Hun som kom i pysjamas, med dyna som frakk og antakeligvis puta i den store, rosa veska: Hun gjør det i alle fall enkelt å overnatte uten å være til bryderi for vertskapet. :hoho: 

• Liker 19
Gjest Keikolina
Skrevet

Bad taste mote. 90 tallet om igjen.

Skrevet

Hun med gullsandalene må da fryse på føttene?

Anonymkode: 72baf...725

• Liker 3
Skrevet

De som går på disse moteshowene er jo de som er spesielt interessert i temaet. De har alltid skilt seg ut. Det er ikke noe nytt.

Anonymkode: c8b0d...f11

• Liker 6
Skrevet

Herregud er dere virkelig så lite informert? Det er fashionweek, dette er typisk streetfashion, tatt et hakk høyere med et par litt "sjuke" statementplagg for anledningen. Det er ingen som har påstått eller prøvd å få noen til å tro at dette er "flotte" klær. 

Anonymkode: 0dc0e...ee2

• Liker 13
Skrevet

Synes noe av det var fint jeg.

Anonymkode: 7bae5...3e8

• Liker 5
Skrevet

Ts og de som sir seg enig i ts’ utalelser er samme ulla som kommenterer og oppriktig tror at hele catwalk-kolleksjonene er det som kommer i kommende sesonger, både i de ekstravagante og helt bak mål-innslagene av upraktisk ting samt litt corny kombinasjoner. Gidd å uttale dere når dere ikke evner å forstå hvordan dette henger sammen 

Anonymkode: 0dc0e...ee2

• Liker 6
Skrevet

Mote og stil er jo forskjellige ting. Jeg ser flere elementer fra motebilde nå i de antrekkene. Type dressjakker i skinn, skinnkåper, oversize, lag på lag, monokrom. Kall det personlig utrykk av sin egen forståelse fra nyeste motebilde. Men om du liker det, eller ikke liker det, eller om du kunne vurdert å kle på deg samme, det blir jo subjektivt. Generelt kan man også si ar jenter i 20 årene kan vel ha på seg uansett hva og se flotte ut og se modig ut, men har vi som er litt eldre på oss det samme, blir det fort bad taste. 

Anonymkode: 9189f...e93

• Liker 6
Skrevet

Det er jo ikke sånn at dette er ment for å være dagligdagse klær, heller ment for å være inspirasjon. Nå kommer vanlige klesbutikker til å oversvømmes av klær som har hentet ut et par detaljer og følger samme fargepalett som disse catwalk-klærne. 

Anonymkode: 5a8c3...0b1

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes ganske mange antrekk på bildet var fint, jeg kunne definitivt hatt noen av plaggene selv. Kombinasjonen av ganske mye blir veldig rart da, og en del av jakkene var rare. Men jeg har alltid gått i sterke farger og mønstre (opptatt av å se pen ut, ikke mest mulig spesiell), og får veldig mange komplimenter for stilen min

Anonymkode: 5a232...7eb

• Liker 2
Skrevet

Mange klovner her ja. 

Men Darja er fin som alltid! Hun skiller klinten fra hveten. 

Anonymkode: 0007c...b66

• Liker 1
Skrevet

Hahaha det ble liksom bare verre jo mer jeg scrollet. Den genseren med fjær på skuldrene  haha fyttigrisen. Ikke min smak.

Den ene kåpen er jo bare to ullpledd/ett ullpledd med to sider. Haha. 

Mange av disse er bare "mote" og "bra" fordi tynne overklassefolk går med det. Ingen tør å si at de ser ut som idioter.

Litt som når en kjent kunstner driter på et lerret og kaller det kunst og alle kunstkjennere tør ikke annet enn å være enige.

Anonymkode: 91983...d6c

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha det ble liksom bare verre jo mer jeg scrollet. Den genseren med fjær på skuldrene  haha fyttigrisen. Ikke min smak.

Den ene kåpen er jo bare to ullpledd/ett ullpledd med to sider. Haha. 

Mange av disse er bare "mote" og "bra" fordi tynne overklassefolk går med det. Ingen tør å si at de ser ut som idioter.

Litt som når en kjent kunstner driter på et lerret og kaller det kunst og alle kunstkjennere tør ikke annet enn å være enige.

Anonymkode: 91983...d6c

Det er ikke slik det fungerer. Jeg er helt enig i at både kunst- og moteverdenen har uheldige og latterlige sider ved seg, og mekanismer som både kan være lette å gjennomskue og lette å gjøre narr av, men det tjener ingen å komme med slike simple utsagn med like mye analytisk teft som en potet.

Anonymkode: d465d...8ad

• Liker 5
Skrevet

Til dere som mener folk her er så lite informert: opplys oss da! Hvordan henger moteverdenen sammen og hva er greia med å kle seg i mest mulig rare klær?

Anonymkode: 60480...39f

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...