AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Hei Hva brukes reiseseng til? Sånne som selges på jysk eller ikea, som kan slåes sammen. Er det ment som fast seng som baby/ barn kan sove på, eller som en lekeplass barna kan være i, i stua? Eller bare som ekstraseng når man er på reise? Anonymkode: f2a11...313
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Det ligger vel i navnet...? Ellers kan man jo velge selv, om man vil bruke det som reiseseng, seng til vanlig eller lekegrind på stua. Anonymkode: a3b98...644 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Det er primært ment som en seng dom man kan ta med seg når man er på reise. Eller som en ekstraseng til å ha hjemme hvis man får besøk av babyer/små barn. Du kan selvsagt bruke den som en vanlig seng, selv om da ville ha valgt en annen. Som lekegrind funker den nok kun når barnet er helt lite. Helt stabil bunn er det ofte ikke, så hvis det er en «oppbevaringsplass» i stuen man er på jakt etter ville jeg ha kjøpt en lekegrind i steden. Anonymkode: 26a26...22f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 Vi har brukt den til ekstraseng på reise eller når vi har besøk av småbarn. Vi brukte den også som lekegrind på hytta i sommer. Da var poden ett år, og vi brukte den som avlastning siden hytta ikke er helt barnesikker. Anonymkode: db7eb...c14
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Jeg har en fast reiseseng hos foreldrene mine. Kjøpt ekstra madrass og ha i. Barnet til min bror brukte og reiseseng hos dem, brukte det til han ble ganske stor faktisk, 5-7år (hadde ikke ekstra soverom så sov i reiseseng siden av vår seng). Anonymkode: 0aae3...fb0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #6 Skrevet 30. januar 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Hei Hva brukes reiseseng til? Sånne som selges på jysk eller ikea, som kan slåes sammen. Er det ment som fast seng som baby/ barn kan sove på, eller som en lekeplass barna kan være i, i stua? Eller bare som ekstraseng når man er på reise? Anonymkode: f2a11...313 REISE seng... For en og annen natt nå og da. Ofte tynn madrass som ikke er laget for å sove på hver natt. Anonymkode: 54778...4d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå