Gå til innhold

Erfaringer med fettransplantasjon, facelift og/eller katteøyne-operasjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har fått utført noen av disse behandlingene i Norge og hvis -hvilken kirurg gikk dere til? Veldig vanskelig å finne informasjon om dette på norsk, opplever det er veldig mye diskresjon rundt det her. Håper på noen positive svar. 

Anonymkode: 4c812...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan du ser ut, TS. Men jeg vet at du er finere uten disse inngrepene. Skriver det ikke for å være arrogant/moralistisk/ta fra deg gnisten over å gjøre noe du sikkert synes er spennende. Men jeg skriver det bare rett fra hjertet; ingen av disse inngrepene vil gjøre deg lykkelig. Du trenger noe annet. Skriver av erfaring, også med venner. 

Anonymkode: ad775...8e4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan du ser ut, TS. Men jeg vet at du er finere uten disse inngrepene. Skriver det ikke for å være arrogant/moralistisk/ta fra deg gnisten over å gjøre noe du sikkert synes er spennende. Men jeg skriver det bare rett fra hjertet; ingen av disse inngrepene vil gjøre deg lykkelig. Du trenger noe annet. Skriver av erfaring, også med venner. 

Anonymkode: ad775...8e4

Du er god 🥰 Forstår hvorfor du sier det, men dette plager meg så mye :( Har så mye rynker og solskader fra solarium og er bare 35 år, orker ikke se stygg ut resten av livet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til et sted i oslo som gjør katteøyne operasjon men det går ikke under den betegnelsen.  Det er øyelokk operasjon med indre brynsløft. Jeg ville ha det men så sa kirurgen på konsultasjon at de ville gi katteøyne og viste meg bilde av de skrekkeligste kjendisene man finner på fail surgeries på google, så sa holdt jeg meg langt unna.

Det er ikke pent med katteøyne og fett transplantasjon! 

Jocelyn-Wildenstein.jpg

Anonymkode: ba842...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo tatt hundrevis av operasjoner. Fins alltid eksempler på ting som har gått galt, betyr ikke at alle som gjør dette blir seende ut som henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg heller om livsstilen din, spis sunnere, tren, gå i frisk luft hver dag, stump røyken og dropp alkohol.  Røde frukt og grønnsaker er ypperlige antioksidanter. 

Ta vare på håret ditt, det har mye å si for helhetsintrykket og unghetslooken å ha et velstelt og gredd hår. Bruk hårkur hver måned 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har jo tatt hundrevis av operasjoner. Fins alltid eksempler på ting som har gått galt, betyr ikke at alle som gjør dette blir seende ut som henne. 

Nei da får du gå til kirgurgen å be om å få se bilder selv da. De bildene jeg fikk se var samme øyne som dette

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg heller om livsstilen din, spis sunnere, tren, gå i frisk luft hver dag, stump røyken og dropp alkohol.  Røde frukt og grønnsaker er ypperlige antioksidanter. 

Ta vare på håret ditt, det har mye å si for helhetsintrykket og unghetslooken å ha et velstelt og gredd hår. Bruk hårkur hver måned 

Når man allerede har rynker hjelper ikke dette dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man allerede har rynker hjelper ikke dette dessverre. 

Jo. Andre ting som hjelper er microneedling  , retinol krem, laser, green peel, plasma pen. Å få katteøyne og transplantere fett hjelper hvertfall ikke på rynker. 

Hvis det er rynker du vil behandle kan jeg personlig anbefale AHA syre krem hjemme i 10% styrke 3 ganger i uka, eller på salong 30% styrke en gang i mnd. Retinolkrem fra lege/hudlege. Microneedling 4-6 ganger med 6-8 ukers mellomrom og kollagen serum som fyller ut rynkene over tid ved å gjøre huden tykkere. Plasmapen til mer åpne og rynkefrie øyne. 

Om du har råd og det er virkelig ille kan du ta laser men jeg vil ikke anbefale det før du er 50-60 . Det er også noen som har fått varige brannskader av laser. 

Dype rynker kan fylles ut med fillers, søk på softlift eller oppsøk en klinikk for konsultasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er katteøyne og hvordan hjelper det på rynker og solskader?!? 

Anonymkode: e4f5b...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Andre ting som hjelper er microneedling  , retinol krem, laser, green peel, plasma pen.

Jeg har prøvd nesten alt som er på markedet av smile kosmetiske behandlinger og de gir meg ikke den effekten jeg vil ha(driver fortsatt med det). Dessuten er disse veldig dyre i lengden. Filler, 4d laser, Botox, plasmapen, prp, dermapen, mesoterapi osv koster jo mellom 3000-7000 pr behandling. Derfor tenker jeg at kirurgi kan være løsningen. Vil heller ikke bruke fillers for mye i fare for å oppblåst ansikt/puteansikt. 

Å få katteøyne og transplantere fett hjelper hvertfall ikke på rynker. 

Nei, det er sant. Men har også volumtap. Katteøyne vil vel stramme opp huden rundt øynene? Hater vel canthoplasty eller noe på engelsk. 

Hvis det er rynker du vil behandle kan jeg personlig anbefale AHA syre krem hjemme i 10% styrke 3 ganger i uka, eller på salong 30% styrke en gang i mnd. Retinolkrem fra lege/hudlege. Microneedling 4-6 ganger med 6-8 ukers mellomrom og kollagen serum som fyller ut rynkene over tid ved å gjøre huden tykkere. Plasmapen til mer åpne og rynkefrie øyne 

Om du har råd og det er virkelig ille kan du ta laser men jeg vil ikke anbefale det før du er 50-60 . Det er også noen som har fått varige brannskader av laser. 

Dype rynker kan fylles ut med fillers, søk på softlift eller oppsøk en klinikk for konsultasjon. 

Tusen takk for tips her! Bruker airol og endel andre produkter fra ZO med AHA og retinol. Men huden rundt øynene mine har begynt å sagge skikkelig og jeg merker nye problemer med huden hver dag:(( I tillegg måtte jeg fjerne vippe-extension fordi jeg fikk allergisk reaksjon, så føler meg som en gammel, rynkete nakenhund nå😭 Jeg eldes som melk og hater det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Lama_Drama skrev:

Testet Zo Skin Health?

Ja, har en del produkter derfra:) Men er så himla dyrt og føler ikke effekten er sååå stor. Har du noen gode tips til produkter og hvordan bruke de ulike/rekkefølge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2020 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd nesten alt som er på markedet av smile kosmetiske behandlinger og de gir meg ikke den effekten jeg vil ha(driver fortsatt med det). Dessuten er disse veldig dyre i lengden. Filler, 4d laser, Botox, plasmapen, prp, dermapen, mesoterapi osv koster jo mellom 3000-7000 pr behandling. Derfor tenker jeg at kirurgi kan være løsningen. Vil heller ikke bruke fillers for mye i fare for å oppblåst ansikt/puteansikt. 

Nei, det er sant. Men har også volumtap. Katteøyne vil vel stramme opp huden rundt øynene? Hater vel canthoplasty eller noe på engelsk. 

Tusen takk for tips her! Bruker airol og endel andre produkter fra ZO med AHA og retinol. Men huden rundt øynene mine har begynt å sagge skikkelig og jeg merker nye problemer med huden hver dag:(( I tillegg måtte jeg fjerne vippe-extension fordi jeg fikk allergisk reaksjon, så føler meg som en gammel, rynkete nakenhund nå😭 Jeg eldes som melk og hater det :(

Er du sikker på at dette her ikke bare er en tvangstanke og noe du har hengt deg opp i? Det er siklert bare du som legger merke til det! Slapp av og eldes med stolthet 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
På 30.1.2020 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Ja, har en del produkter derfra:) Men er så himla dyrt og føler ikke effekten er sååå stor. Har du noen gode tips til produkter og hvordan bruke de ulike/rekkefølge? 

Ville tatt med råd til å gå til hudpleier som selgernproduktene, tatt en ansiktsscanning og fått et tilpasset opplegg. Uansett billigere en operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.1.2020 den 9.18):

Jo. Andre ting som hjelper er microneedling  , retinol krem, laser, green peel, plasma pen. Å få katteøyne og transplantere fett hjelper hvertfall ikke på rynker. 

Hvis det er rynker du vil behandle kan jeg personlig anbefale AHA syre krem hjemme i 10% styrke 3 ganger i uka, eller på salong 30% styrke en gang i mnd. Retinolkrem fra lege/hudlege. Microneedling 4-6 ganger med 6-8 ukers mellomrom og kollagen serum som fyller ut rynkene over tid ved å gjøre huden tykkere. Plasmapen til mer åpne og rynkefrie øyne. 

Syre behandling skal du vertfall ikke ta !! Det gjorde jeg og fikk store brann skader . Alt fett i ansiktet er borte . 

Anonymkode: ef428...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...