Champagnepiken Skrevet 6. juni 2005 #1 Skrevet 6. juni 2005 Jeg prøver å stelle neglene mine litt ekstra for tida, og bruker mye negleolje etc. for å gjøre dem sterkere. Det fungerer bra for å gjøre dem sterkere, de "flaker" seg ikke så mye lenger og brekker ikke. Men av en eller annen grunn får jeg sånne ekle rifter i kanten av neglen på tommelfingrene. De oppstår litt nedenfor der neglen er festet til huden, og irriterer meg fordi de jo gjør at neglene etterhvert brekker. Noen som vet hvorfor jeg får disse riftene (tror ikke jeg gjør noe spesielt) og hva jeg evt. kan gjøre for å bli kvitt dem?
CheapChampagne Skrevet 6. juni 2005 #3 Skrevet 6. juni 2005 Har samme problemet jeg og. Et lite tips er å ta på lim som du fester løsnegler med, på riften. Det hindrer neglen i å henge seg fast i klær osv, som fører til at den brekker.
Champagnepiken Skrevet 6. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2005 Har samme problemet jeg og. Et lite tips er å ta på lim som du fester løsnegler med, på riften. Det hindrer neglen i å henge seg fast i klær osv, som fører til at den brekker. Hm. Skal prøve det. Men er det ingen som vet om en måte å unngå hele riften på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå