AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Del Skrevet 29. januar 2020 Jeg har brukt biblioteket i en by de siste årene. Jeg har bare brukt en app med strekkode. Nå er jeg på en ny plass hvor jeg trenger lånekort fordi systemet deres bruker ikke app, men jeg vet ikke hvor lånekortet mitt er. Jeg prøvde å si til bibliotekaren at jeg ikke visste hvor det var, men hun sa jeg måtte gå hjem å lete. Jeg aner seriøst ikke hvor kortet er. Kan jeg bestille et nytt og få det posten? Eller må jeg dra tilbake å få hjelp av noen som ikke skjønner at jeg ikke har et kort jeg fikk på videregående. Anonymkode: 4b1a1...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. januar 2020 #2 Del Skrevet 29. januar 2020 Da jeg mistet mitt, sperret bare biblioteket det gamle og jeg fikk nytt. der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Del Skrevet 29. januar 2020 Da kan du få nytt bibliotekkort, men det er mulig du må betale en avgift for mistet kort. Det er nok uansett ikke så mye. F. eks. Deichmanske tar 50,- for nytt lånekort: "Jeg har mistet bibliotekkortet mitt. Hvordan får jeg nytt kort? Det koster 50 kroner å kjøpe nytt bibliotekkort. Kom innom oss, så ordner vi nytt kort til deg. Husk legitimasjon." https://deichman.no/ofte-stilte-spørsmål Anonymkode: 849d4...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #4 Del Skrevet 29. januar 2020 33 minutter siden, Luna Llena skrev: Da jeg mistet mitt, sperret bare biblioteket det gamle og jeg fikk nytt. der og da. Veldig rart at hun ikke sa det når jeg var det. Jeg forklarte jo at jeg ikke hadde brukt det på over ti år, men hun mente at jeg måtte gå hjem og lete. Jeg har jo flyttet og alt mulig, det er lite sannsynlig at jeg finner det. Kanskje jeg skal spørre en annen bibliotekar neste gang jeg stikker innom. Anonymkode: 4b1a1...f3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå