AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Jeg begynte i ny jobb forrige uke og er denne uken bortreist på et jobbseminar sammen med min jobb og andre fra andre jobber. I morgen har jeg bursdag(41) og jeg lurer på om jeg skal si noe om det til min sjef/kolleger. Jeg liker ikke å bli eldre men jeg synes det er kjekt å få oppmerksomhet, og siden jeg ikke er sammen med kjæresten min og sønnen min på bursdagen, er det fint å få oppmerksomhet fra andre. Jeg lurer på om jeg skal ta med et fat med oppskåret frukt eller muffins eller noe siden jeg bursdag, eller bare si det eller bare droppe det? En gang jeg bodd i utlandet og hadde bursdag, sa jeg ikke til noen av mine kolleger at jeg fylte år, og det syntes jeg var litt trist.. Anonymkode: d878d...8ff
Chiyo Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Vi pleier å ta med kake når vi har bursdag. Det er jo bare til å sitte det fra seg på pauserommet og si at folk kan ta. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Jeg ville tatt med noe (om det går an når du er på seminar?). Hvis ikke kan du jo nevne det til en av de du har fått best kontakt med. Sjansen er stor for at «ryktet går» sånn at du får noen gratulasjoner. Det er fint at dagen blir litt annerledes enn andre dager. Anonymkode: ddb15...513 1
Fjaselina Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 Ta med eit eller anna slik at du får ei "unnskyldning" til å fortelle. Bursdagar uten at nokon veit om det er berre sørgelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå