AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Min nåværende jobb gjør meg trist. Ingen takk, ingen takknemlighet. Bare sure kjerringer som skal hevde seg og har behov for å tråkke ned andre. Jeg har sagt opp, orker ikke mer. Orker ikke å jobbe med dere jævlige kvinnfolk. Er dere klar over hvor mange dere tramper ned? vi snakker om dere, noen tør å gi beskjed. Vi hever oss over dere. Men dere har en egen personlighet til å vri om at det er vår feil (eller min feil ). Som om du har rett til å være ei drittkjerringen ved å herselere over meg eller andre. Jeg ber dere drittkjerringer, få dere et ligg!! Fiks forholdet deres på hjemmebane, ikke la det gå ut over oss som faktisk prøver å gå på jobb og gjør en god jobb. Vi Møter opp hver dag med et smil og er imøtekommende, men går atter hjem igjen med klump i magen og bøyde skuldrer og lurer på om alt er min feil. Har jeg virkelig fortjent å bli behandlet så dårlig? Hva har jeg sagt eller gjort deg? Inni i meg dør jeg litt hver dag på grunn av jobben, eneste lyspunkte akkurat nå er at jeg snart begynner i ny jobb. Og jeg håper jeg ikke møte deg der også Anonymkode: 73052...e58 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Skulle tro du skrev om min arbeidsplass.... Slik føler jeg det også! Anonymkode: 890db...ad0
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Enten må du bli flinkere til å stå opp for deg selv, eller så har drittkjerringene rett og du trenger å skjerpe deg på jobb 🤷🏻♀️ Anonymkode: c4253...550 6
bamsemums123 Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 Huff, jeg kjenner meg igjen. Jeg er en kvinne selv. Men jeg jobber i en kvinne dominert yrke og det er så mange barnslige, bittre eldre kjærringer rett og slett! Som ser på arbeidsplassen som en skolegård med mye baksnakking, spekulasjoner osv. De skal alltid prøve å ta deg i å gjøre feil, selv om feilen er minimal og ubetydelig, men med en gang de fanger det opp skal de bli blåst ut av proposjon. Jeg byttet også jobb og angrer ikke
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enten må du bli flinkere til å stå opp for deg selv, eller så har drittkjerringene rett og du trenger å skjerpe deg på jobb 🤷🏻♀️ Anonymkode: c4253...550 Tror hun her jobber på arbeidsplassen din TS. Men helt seriøst, du er jo prototypen på hva TS skriver om. 😂😂😂 Anonymkode: f6bd0...c4b 3
Gjest theTitanic Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 Jeg skal faktisk si meg enig. Kvinner i flertall har et hinsides system i hiearkiet sitt og det er ikke mye koselig.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Vi har dessverre en del sånne hos oss også. Men det er like mye menn. Anonymkode: 978f9...940
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #8 Skrevet 29. januar 2020 Enig!! Går hjem hver dag med samme følelse! Er så drittlei det hierarkiet arbeidsmiljøet med baksnakking og drittslenging på høyt nivå. Jeg gleder meg til å si opp!! Anonymkode: 8d9c1...28e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #9 Skrevet 29. januar 2020 Enig med deg, er så mye sure og bitre damer. Ene kollegaen min er så barnslig og driver med silent treatment. Skjønner at dere mannfolk blir lei. Anonymkode: 6d457...53f
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #10 Skrevet 29. januar 2020 Felles skjebne felles trøst? Hvertfall har jeg det også slik. Jeg hilser på alle og prater og spøker hele dagen. Likevel blir jeg oversett og tråkka på. Pedagogfitter kaller jeg dem for meg selv. Håper karma vil ramme dem en dag. Anonymkode: b9d85...b14 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #11 Skrevet 29. januar 2020 Gamle sykepleiere og hjelpepleiere er ofte slik, jobber på sykehus- og sykehjem ved siden av studiene og for noen sure, bitre kjerringer som elsker å spekulere og baksnakke andre. Noen av de er (unnskyld at jeg sier det) er helt jævlige. Sure, baksnakkende, frekke, spydige og bitre. Skal sies at jeg har møtt noen helt fantastiske hjelpepleiere, men de er i mindretall. Det er mange med elendig personlighet, men de som har god personlig, de er bare helt fantastiske, skulle tro det ikke finnes en mellomting. Anonymkode: 3a546...d97 4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #12 Skrevet 29. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg, er så mye sure og bitre damer. Ene kollegaen min er så barnslig og driver med silent treatment. Skjønner at dere mannfolk blir lei. Anonymkode: 6d457...53f Tja, på studiet mitt som er mannsdominert, er det mye sære personligheter, spydigheter og konflikter. Så at menn er så mye bedre, er en myte. Har man en dårlig personlighet, så har man en dårlig personlighet. Anonymkode: 3a546...d97 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #13 Skrevet 30. januar 2020 Kan være en del sure "kjerringer" og "gubber" på diverse arbeidsplasser ja. Ofte fordi de har tråkket 30-40 år på samme sted (og i noen tilfeller mer) og er møkk lei, noe de tar ut på andre. Noen burde virkelig finne seg en annen jobb. Anonymkode: e1e87...34b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #14 Skrevet 6. februar 2020 På 29.1.2020 den 18.52, AnonymBruker skrev: Gamle sykepleiere og hjelpepleiere er ofte slik, jobber på sykehus- og sykehjem ved siden av studiene og for noen sure, bitre kjerringer som elsker å spekulere og baksnakke andre. Noen av de er (unnskyld at jeg sier det) er helt jævlige. Sure, baksnakkende, frekke, spydige og bitre. Skal sies at jeg har møtt noen helt fantastiske hjelpepleiere, men de er i mindretall. Det er mange med elendig personlighet, men de som har god personlig, de er bare helt fantastiske, skulle tro det ikke finnes en mellomting. Anonymkode: 3a546...d97 Det finnes en mellomting, det er før man er blitt kjent med de og finner ut hvordan de egentlig er.. 😂 Anonymkode: ba023...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå