Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er litt bekymret er dette tegn på en SA? Har de siste to dagene opplevd å se litt brun utflod i truse innlegget ( ikke når jeg tørker meg)

Har tidligere hatt tykk brun utflod eller slim da jeg fant ut at jeg var gravid. Har helt det samme nå. Er det vanlig? 

Anonymkode: 9f63a...694

Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Ifølge legen min er det vanlig å få litt blødning/brun utflod når man skulle ha hatt mens. Kanskje du skulle ha hatt mens nå? Om du ser på syklus tilbake til før du ble gravid

Anonymkode: 084c4...380

• Liker 1
Skrevet

Brun utflod kan være tegn på sa, men kan like gjerne være null grunn til bekymring. Akkurat det samme med blødninger i svangerskapet. Jeg hadde en ganske stor blødning i uke 6, og brun utflod i uke 8. Er nå i uke 15 og årsaken var sannsynligvis at morkaken blødde litt siden den ligger litt langt ned. 

Anonymkode: 6b446...f06

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde brun utflod i uke 8 i begge mine svangerskap. Den første gangen var jeg så heldig at jeg skulle på tidlig ul dagen etter blødningen startet, da d var prøverør. Hadde fortsatt litt brun utflod når jeg var på ul og gyn sa at det var ingen grunn til bekymring så lenge det var brunt blod. Jeg tror nok du kan slappe helt av! Lykke til! ❤️

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge legen min er det vanlig å få litt blødning/brun utflod når man skulle ha hatt mens. Kanskje du skulle ha hatt mens nå? Om du ser på syklus tilbake til før du ble gravid

Anonymkode: 084c4...380

Det stemmer faktisk! Takk! Det brune utfloden tok slutt :)

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg TS? 

Anonymkode: 17e7c...d2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...