AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Som mann ville jeg syntes det var kjempeflaut å delta, hvis de andre mennene var mye større (er gjennomsnittlig) Hva med dere damer? Hvis dere først blir pult av en kjempestake, kan dere vel ikke kjenne stort hvis en liten/middels peiser på rett etterpå? Med tanke på dette, har jeg aldri vurdert noe sånt. Anonymkode: 72d20...58a
_Malene Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Kjenner jo en finger rett etter å ha hatt en penis der, så klart kjenner man noe uansett. Blir ikke permanent utvida av en penis. 9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 32 minutter siden, _Malene skrev: Kjenner jo en finger rett etter å ha hatt en penis der, så klart kjenner man noe uansett. Blir ikke permanent utvida av en penis. Nå var det jo ikke permanent han spurte om, men mer sånn 40 sekunder etterpå... Anonymkode: 6bd50...e69 2
_Malene Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var det jo ikke permanent han spurte om, men mer sånn 40 sekunder etterpå... Anonymkode: 6bd50...e69 Og det svarte jeg på, kjenner en finger rett etter en penis. Skjeden tilpasser seg jo. Endret 29. januar 2020 av _Malene 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Ja det må være kjipt Anonymkode: c5af4...18d
intexus40 Skrevet 29. januar 2020 #6 Skrevet 29. januar 2020 Tenker det må sitte mange usikre menn der ute som lager seg mange bekymringer unødig. Vær glad i den pikken du har, og oppfør deg på en måte som gir partner lyst til å være i lag med deg. Det finnes da ingen fasit på alle disse "er jeg stor nok", "hun er vid", trådene. Noen ytterpunkter finnes sikkert hvor ikke alle er såkalt seksuelt kompatible rent fysisk, men sex er jo så latterlig mye mer enn pikken din. Først når du selv innser dette og opplever trygghet med noen seksuelt, da forsvinner usikkerheten din mtp på størrelse. 7
Herlighet Skrevet 29. januar 2020 #7 Skrevet 29. januar 2020 Null problem! Skjeden tilpasser seg, så det er ingenting å bekymre seg for. Kjør på 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #8 Skrevet 29. januar 2020 Det var en veldig hypotetisk situasjon. Hvorfor gidder du å spekulere i noe så fjernt? Anonymkode: 56fb2...4f1 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #9 Skrevet 29. januar 2020 Har skjeden blitt utvidet av en stor penis, blir den ikke trangere 30 sekunder rett etter hvis nestemann er mindre. Anonymkode: 4c2c0...de7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #10 Skrevet 29. januar 2020 Herregud.. Er dette barnehagen? Er vel ingen som ligger å tenker på noe sånt i en sånn setting😂 Hva folk spekulerer på. Hadde trekant, men med to jenter. Var ikke sånn at jeg vurderte musa eller kroppen på de... Jeg nøt sexen og nuet, og kunne ikke falle meg inn å begynne å analysere annet enn spenningen som lå i luften. Anonymkode: 0b74a...842 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #11 Skrevet 30. januar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud.. Er dette barnehagen? Er vel ingen som ligger å tenker på noe sånt i en sånn setting😂 Hva folk spekulerer på. Hadde trekant, men med to jenter. Var ikke sånn at jeg vurderte musa eller kroppen på de... Jeg nøt sexen og nuet, og kunne ikke falle meg inn å begynne å analysere annet enn spenningen som lå i luften. Anonymkode: 0b74a...842 Er vel en relevant problemstilling når det er to menn til stede. Har lurt på det samme, altså hvis det er stor forskjell mellom mennene og om da kvinner foretrekker det ene framfor det andre. Anonymkode: 60cd2...b27 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. januar 2020 #12 Skrevet 30. januar 2020 Voksne folk tenker ikke sånn. De nyter den settingen de er i uten å sammenligne. Vi er nå en gang bare slik vi er fra naturens side. 3
Hr. Aktiv Skrevet 30. januar 2020 #13 Skrevet 30. januar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har skjeden blitt utvidet av en stor penis, blir den ikke trangere 30 sekunder rett etter hvis nestemann er mindre. Anonymkode: 4c2c0...de7 Utvidet? Den er laget for å få ut et helt hode og kropp der så litt har du å gå på. Sist jeg var borti ei dame hadde ihvertfall hun muskler der ned som trakk den sammen igjen. Mulig du har andre erfaringer. 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #14 Skrevet 30. januar 2020 42 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Voksne folk tenker ikke sånn. De nyter den settingen de er i uten å sammenligne. Vi er nå en gang bare slik vi er fra naturens side. Hvorfor ikke svare på spørsmålet eller la være å svare? Nå virker det som du bare ønsker å framheve deg selv som erfaren og verdensvant. Det er vel naturlig at det kan være forskjellige oppfatninger og preferanser? Anonymkode: 60cd2...b27 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #15 Skrevet 30. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke svare på spørsmålet eller la være å svare? Nå virker det som du bare ønsker å framheve deg selv som erfaren og verdensvant. Det er vel naturlig at det kan være forskjellige oppfatninger og preferanser? Anonymkode: 60cd2...b27 Hvem bryr seg om hva andre mener. Er du en av de mange som må få masse bekreftelse før du tar et valg i livet i stedet for å ta avgjørelsen selv? Spør du 100 mennesker om ting, så får du mange forskjellige svar siden folk tenker annerledes om ting. Så har man de som søker bekreftelse fra mange andre før de klarer å ta et valg. Anonymkode: 0b74a...842
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #16 Skrevet 30. januar 2020 Du er ikke moden for å prøve gruppesex om du bekymrer deg for dette. Les deg opp på kvinnens anatomi og tenningsmønster. Jeg kjenner ingen kvinner som nevner penis som deres nr 1 på lista over hva de blir tent av. En manns selvtillit er langt viktigere enn hans penisstørrelse. Anonymkode: cef65...1e4 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #17 Skrevet 30. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke svare på spørsmålet eller la være å svare? Nå virker det som du bare ønsker å framheve deg selv som erfaren og verdensvant. Det er vel naturlig at det kan være forskjellige oppfatninger og preferanser? Anonymkode: 60cd2...b27 Godt svar! 👍 Anonymkode: 90d51...7c0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #18 Skrevet 30. januar 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Herregud.. Er dette barnehagen? Er vel ingen som ligger å tenker på noe sånt i en sånn setting😂 Hva folk spekulerer på. Hadde trekant, men med to jenter. Var ikke sånn at jeg vurderte musa eller kroppen på de... Jeg nøt sexen og nuet, og kunne ikke falle meg inn å begynne å analysere annet enn spenningen som lå i luften. Anonymkode: 0b74a...842 Å nyte sexen, og "være tilstede" er jo ikke nødvendigvis til hinder for å merke individuelle forskjeller, enten det nå er kvinner eller menn det er snakk om. Jeg har hatt trekant med to damer ved noen anledninger, og kunne faktisk ikke unngå å merke at den yngre "lekevenninna" vår var både trangere og mindre dyp enn hun jeg var i forhold med. Selv om hun også var rådeilig, kåt og sexy som bare det, så var det skikkelig digg å kjenne hvor lita og trang "lekevenninna" var rundt pikken min.... Med min nåværende partner har vi hatt en del trekanter med andre menn, der en hadde synlig tynnere penis enn meg, en hadde omtrent samme størrelse, og en var mye større enn meg, sikkert 18-20 cm lang og kanskje 14-15 i omkrets. Så vidt jeg er i stand til å vurdere, kjente hun nok den "store" mye bedre enn både min og de to andres peniser. Iallefall lagde hun mye mere lyd når hun ble knullet av den store, enn av de andre to. Selvsagt kan dagsform/ setting/ hormonsyklus ha påvirket hennes tenning og respons noe, så det er ingen eksakt vitenskap akkurat. Etter at den "store" hadde knullet henne grundig, føltes fitta hennes ikke som den brukte, når det var min tur å knulle henne. Mere hoven/oppblåst og søkkvåt/åpen, rett og slett. Heldigvis tenner jeg på å se henne bli knullet grundig av en stor pikk, så det går ikke ut over min tenning Anonymkode: 5f207...f4e 3
Hr. Aktiv Skrevet 30. januar 2020 #19 Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke svare på spørsmålet eller la være å svare? Nå virker det som du bare ønsker å framheve deg selv som erfaren og verdensvant. Det er vel naturlig at det kan være forskjellige oppfatninger og preferanser? Anonymkode: 60cd2...b27 Er faktisk hverken erfaren eller verdensvant, men har fått med meg det voksne folk mener om andre. De som henger seg opp i hva andre har og ikke er ikke voksne. Hva dette har med om jeg er verdensvant med eller ikke får du forklare nærmere. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #20 Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Å nyte sexen, og "være tilstede" er jo ikke nødvendigvis til hinder for å merke individuelle forskjeller, enten det nå er kvinner eller menn det er snakk om. Jeg har hatt trekant med to damer ved noen anledninger, og kunne faktisk ikke unngå å merke at den yngre "lekevenninna" vår var både trangere og mindre dyp enn hun jeg var i forhold med. Selv om hun også var rådeilig, kåt og sexy som bare det, så var det skikkelig digg å kjenne hvor lita og trang "lekevenninna" var rundt pikken min.... Med min nåværende partner har vi hatt en del trekanter med andre menn, der en hadde synlig tynnere penis enn meg, en hadde omtrent samme størrelse, og en var mye større enn meg, sikkert 18-20 cm lang og kanskje 14-15 i omkrets. Så vidt jeg er i stand til å vurdere, kjente hun nok den "store" mye bedre enn både min og de to andres peniser. Iallefall lagde hun mye mere lyd når hun ble knullet av den store, enn av de andre to. Selvsagt kan dagsform/ setting/ hormonsyklus ha påvirket hennes tenning og respons noe, så det er ingen eksakt vitenskap akkurat. Etter at den "store" hadde knullet henne grundig, føltes fitta hennes ikke som den brukte, når det var min tur å knulle henne. Mere hoven/oppblåst og søkkvåt/åpen, rett og slett. Heldigvis tenner jeg på å se henne bli knullet grundig av en stor pikk, så det går ikke ut over min tenning Anonymkode: 5f207...f4e Hvordan påvirket dette sexlivet etterpå? Hvis dama di tydelig nøt den store pikken mye mer enn din, hvordan er det å ha sex etterpå med visshet om at du er "andrerangs"? Vil hun ikke savne den store, og på den måten gjøre sexlivet labert? Anonymkode: 72d20...58a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå