AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #1 Skrevet 29. januar 2020 Hei. Jeg er 7+6 uker lang gravid. Jeg er konstant svimmel og føler jeg må sette meg ned eller legge meg ned litt for å ikke besvime men når jeg ligger/sitter så hjelper det ikke noe særlig. Noen som har opplevd dette og har tips som hjelper mot svimmelhet? Anonymkode: bd071...038
cattleya Skrevet 29. januar 2020 #2 Skrevet 29. januar 2020 Sørg for å få i deg nok jern og sjekk blodtrykket.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #3 Skrevet 29. januar 2020 Drikk nok væske. Anonymkode: 014e8...3b0
Castor Troy Skrevet 29. januar 2020 #4 Skrevet 29. januar 2020 Kanskje du har folat mangel, b vitamin. Dette vises ved blodprøve og man trenger kun å ta en vitaminpille om dagen. Dette hjalp mot min svimmelhet
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #5 Skrevet 29. januar 2020 Ikke meningen å kuppe tråden din, men hadde tenkt å opprette en tråd om det samme. jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Ca. 3-+6. Har også opplevd flere ganger de siste dagene at jeg svimler. Er dette normalt så tidlig? Kuttet også snusen på dagen når jeg fant det ut på mandag. Er det mest sannsylig snusslutten som gjør at jeg svimler? Anonymkode: 9861d...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå