Gå til innhold

Hotwife

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her med erfaringer de vil dele?

Hvilke problemer bød det på, hvilke gleder?

Anonymkode: a84b6...74a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaringer, selv om jeg skulle ønske jeg hadde :P.
Du kan jo lese litt på cuckold.no for å få andres erfaringer (selv om man ikke ønsker å være cuckold, men bare dele).

Anonymkode: 15f09...123

• Liker 1
Skrevet

Ingen problemer, bare gleder.

Skrevet

Careful what you wish for................

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har deltatt på en variasjon av dette. Har  hatt kontakt med et par som er lekende og utadvendte. 
Hun har flere elskere som hun treffer på egenhånd. Nå hun kommer hjem, venter mannen og jeg, og vi straffer henne med å ta henne hardt og brutalt. Ris, munnknulling, anal, holding og så videre. Når hun er rundknullet og utmattet reiser jeg hjem.

Hyggelige, oppegående mennesker som jeg har en god tone med og som jeg fra tid til annen har gitt en hjelpende hånd (og kuk). De er et veldig harmonisk og flott par.

Skrevet
4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg har deltatt på en variasjon av dette. Har  hatt kontakt med et par som er lekende og utadvendte. 
Hun har flere elskere som hun treffer på egenhånd. Nå hun kommer hjem, venter mannen og jeg, og vi straffer henne med å ta henne hardt og brutalt. Ris, munnknulling, anal, holding og så videre. Når hun er rundknullet og utmattet reiser jeg hjem.

Hyggelige, oppegående mennesker som jeg har en god tone med og som jeg fra tid til annen har gitt en hjelpende hånd (og kuk). De er et veldig harmonisk og flott par.

🥰

Anonymkode: bcbab...e63

Skrevet
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Som sagt, careful what you wish for.... ;)

Skrevet

Bred erfaring med yngre menn, mannen er cuckold, men aldri tilstede når jeg nyter disse mennene. Så og si bare positive erfaringer, bortsett fra at jeg kan bli litt betatt fra tid til annen og da tar de mye av tankene mine. Piffer opp vårt sexliv og jeg har også lært mye på min vei. 

Anonymkode: 4630d...276

• Liker 2
Skrevet
På 29.1.2020 den 15.05, AnonymBruker skrev:

Har ingen erfaringer, selv om jeg skulle ønske jeg hadde :P.

Er der jeg også, vet ikke helt om jeg trenger ta neste skritt, om det er aldri så fristende. Frykter litt de advarslene som ligger høyere i denne tråden ;) 

Anonymkode: bf7b4...746

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, Gorgonzola skrev:

Som sagt, careful what you wish for.... ;)

Det har gått helt strålende. 

Kjæresten min og jeg snakker om å snuse på swinger/hotwife-livsstilen.

Vi skynder oss sakte. Vi ER forsiktige.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er der jeg også, vet ikke helt om jeg trenger ta neste skritt, om det er aldri så fristende. Frykter litt de advarslene som ligger høyere i denne tråden ;) 

Jeg har tatt "neste skritt" og luftet dette så vidt med min kjære, men det er (foreløpig) et uaktuelt scenario for henne. Har selvsagt som du også noen betenkeligheter rundt dette. Hva om hun ble betatt av og forelsket i denne andre og hadde en bedre seksuell opplevelse med han/oss enn med meg alene? Når snøballen først har begynt å rulle kan det være vanskelig å stoppe den. Samtidig leser jeg om disse parene der dette virkelig har vært en suksess. 

Anonymkode: 15f09...123

Skrevet

Og det var en tråd tidligere her inne fra kvinnesiden. Hun gjorde Hotwife for å glede mannen som var pådriveren for dette. Sexen var forsåvidt helt innafor, men mannen var fortvilet etterpå og holdt henne tildels ansvarlig. Hun ble såret og følte seg sviktet. Så, ett år senere, begynte maset på nytt og han var superhypp. Men hun ville (forståelig nok) ikke. Og forholdet fikk en varig demper.

• Liker 1
Skrevet
På 31.1.2020 den 11.14, MuffinStud skrev:

Og det var en tråd tidligere her inne fra kvinnesiden. Hun gjorde Hotwife for å glede mannen som var pådriveren for dette. Sexen var forsåvidt helt innafor, men mannen var fortvilet etterpå og holdt henne tildels ansvarlig. Hun ble såret og følte seg sviktet. Så, ett år senere, begynte maset på nytt og han var superhypp. Men hun ville (forståelig nok) ikke. Og forholdet fikk en varig demper.

This.........

Skrevet
1 time siden, Gorgonzola skrev:

This.........

Har du noe erfaring du har lyst å fortelle om, eller hva betyr alle disse kommentarene med «....» etter seg? De er ikke så nyttig....

Anonymkode: 9b419...5ea

Skrevet
På 2.2.2020 den 11.48, Gorgonzola skrev:

This.........

På 2.2.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Har du noe erfaring du har lyst å fortelle om, eller hva betyr alle disse kommentarene med «....» etter seg? De er ikke så nyttig....

Anonymkode: 9b419...5ea

Leser en del, om ymse tema rundt samliv, kjønn, roller, seksualitet etc. og dette var et forsøk på å være enig med en annen bruker her inne, i tillegg til et par utropstegn knyttet til noe et par andre skrev om. Det må vel være lov eller må hver bruker alltid dra egne lange utredninger? I så fall kaster du stein i glasshus. 

• 4 uker senere...
Skrevet
På 2.2.2020 den 11.48, Gorgonzola skrev:

This.........

Brent barn skyr ilden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...