Gjest fortiden sliter. Skrevet 8. september 2002 #1 Del Skrevet 8. september 2002 Kjære Gjest! Det er ingen tvil om du har opplevd ting som virkelig har satt spor. Innlegget vitner om det. Det var av en slik karakter at vi ikke kunne ha det liggende her.. Vi forbeholder oss retten til å slette/endre innlegg vi synes er upassende. Dette forbeholdet skal ikke oppfattes som at Kvinneguiden har godkjent alle meldinger som ikke har blitt slettet. Dersom du ser et innlegg du mener bør slettes, ta kontakt med oss, eller post ett innlegg under "ris, ros og tips". Vi forbeholder oss også retten til å utestenge personer som ikke følger reglene over. Sitatet er hentet fra våre regler for bruk. Du kan lese mer her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Hege (mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 9. september 2002 #2 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg kunne fortelle så mye og tragisk, men jeg velger heller å skrive dette diktet for det er så perfekt. I cant remember what i did that made you hate me so, the hardest part of everything, is still, i do not know. I tried to make you proud of me, but nothing seemed to work and there i was just standing there feeling very hurt. You made me cry and hurt me bad you made my heart feel very sad. Now I have three children, of them, you`ll never know, you will never laugh with them, or even see them grow. And of you my mother ..........they will never know. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 9. september 2002 #3 Del Skrevet 9. september 2002 Er det greit at jeg gir deg en kjempeklem, Ellapille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå