Gå til innhold

Koster barnetrekket noe på Vestlia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke prislisten 🙈 

Koster det noe å stå i barnetrekket (bare det båndet man står på, ikke de andre trekkene)? For voksne?

Skal på Geilo i vinterferien, og vurderer å ta en liten tur i bakken med ungene. De er i barnehagealder og har til nå kun stått på langrenn, men har lyst til å la de prøve seg på slalom. Det står at det er gratis for de opp til 6, men de kan jo ikke stå alene så jeg må være med på båndet. Må jeg betale for en time eller tre på dette båndet mon tro? Det er ikke maskin for å tappe skicard der. 

noen som vet? 

Anonymkode: 3f858...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo vi voksne må nok betale uansett! Om dere skal bruke bakkene, og de har timekort for voksne

Skrevet

OK, takk for svar. Selv om det ikke var det jeg håpet på 😣 

Skulle ønske de kunne hatt noen egne priser som gjaldt de som kun bruker skibokser (og evt barnetrekk). Det er jo ganske vilt å måtte betale 860,- for to voksne og to barn under 6 år for to små timer hvis man utelukkende skal bruke skibåndet. Det kan jo ikke sammenlignes med de som bruker hele anlegget. De som har såpass små barn som er i sin første slalomsesong har jo normalt sett ikke anledning til å bruke anlegget slik man ellers ville gjort, og da er det kjipt å betale det samme. 

Jeg har jo selvsagt full forståelse for at det gjerne er i overkant å forvente at det er gratis, men det gjør det ikke helt enkelt for de med små barn. Terskelen blir veldig høy for å ta en tur i bakken når det er så dyrt. 

Anonymkode: 3f858...482

Skrevet

Tror ikke du trenger å betale for bare båndet.  Men båndet går bare opp halve bakken nå og så er det kommet nytt tallerkentrekk i samme bakke. Der må du ha kort...

Skrevet

Båndet trenger du ikke betale for, men det går himla seint og bare halve bakken så de vil nok få det mer gøy med å ta tallerkenheisen. Om de blir trygg på å ta tallerkenheisen alene, så trenger kanskje ikke dere voksne å stå sammen med de?

Men da må ungene ha keycard gjennom porten, men det er vel en hundrings eller så. 

Ser mange voksne i bakken der uten ski så dere kan jo ta båndet en stund sammen med de og så gå litt rundt i bakken når de vil prøve den andre heisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...