Gå til innhold

Martine Halvorsen

linneam

Anbefalte innlegg

Plast skrev (På 15.11.2022 den 20.51):

Hånda opp alle som mistenker at Martine er preggis!😁

Hun har jo sagt hun ikke ønsker det skal spekuleres i og at det gjør ekstra vondt etter spontanaborten. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

delias skrev (1 time siden):

Er det bare meg eller er postene hennes fortiden kun annonser?😅

Ekstremt mye annonser 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (På 15.11.2022 den 20.51):

Hånda opp alle som mistenker at Martine er preggis!😁

Den hånda kan enhver ta ned. 

Utrolig ufint 🤷‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (1 time siden):

Har de flyttet til Finland, helt plutselig? 

Han har vel fått et bra tilbud fra ett hockeylag😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ebbeliten skrev (1 time siden):

Ja. Kjæresten har fått ny arbeidsgiver og han spiller nå for et finsk lag. En kort tur innom i Norge med klausul om å bytte klubb til fordel for en bedre liga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åltså… Martine gjør ingenting annet enn godt på sosiale medier. Hvorfor skal folk lage kvalme?  OK du syns det er cringy, basic eller hva enn det måtte være men gå å kritiser influencere som faktisk er kritikkverdige. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebbeliten skrev (5 timer siden):

det var vel ikke sånn HELT plutselig, men ja. Christian har fått ny kontrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ønske å fått opplevd så mye spennende, reise og flytte, men må også være litt slitsomt å skulle alltid være med i bagasjen i drømmen til typen. Syns hun som er så for åpenhet rundt mye, er veldig stille da det kommer til disse negative sidene med å være «hockeyfrue». 
Jeg liker hun, syns hun er råtøff og kul, ikke redd for å dumme seg ut.
Får håpe de liker seg godt i Finland💙

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Noen andre som merker hvor mye kropp som er i fokus? Kanskje et reach men føler det er mye «bodychecking» på snapchat. Der du ser personen viser «antrekket», men fokuset er egentlig kroppen. Føler det bare på meg at hun filmer sånne snutter for at folk skal begynne å se hva effekt treningen har. Noe som ikke er negativt helsemessig og det er jo bare positivt for henne. Bare lurer på om andre folk legger merke til dette. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Er det noe annet enn reklamer og merkelige grimaser å få servert der? Aldri sett makan til pushing av annonser noen plass! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (På 13.3.2023 den 16.36):

Er det noe annet enn reklamer og merkelige grimaser å få servert der? Aldri sett makan til pushing av annonser noen plass! 

Helt enig , kun grimaser, reklame, reklame , reklame og enda litt mer reklame… 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Nå skal hun være med på 16 ukers helvete. Hun som har fronta at hun er såååå fornøyd med kroppen sin osv. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (43 minutter siden):

Nå skal hun være med på 16 ukers helvete. Hun som har fronta at hun er såååå fornøyd med kroppen sin osv. 

ja, alt for å få flere følgere og klikk.. da spiller det ikke så stor rolle hva hun fronter lenger… 

det var jo også en som kommenterte til henne her om dagen at det var litt irriterende når hun fronter så mye med kroppen at man skal elske den osv.. også kommer reklame mellom snappene hennes om slankeprodukter , hvorpå hun svarer at hun ikke bestemmer hvilke reklamer som kommer.. MEN hun har tatt et VALG selv om å ha reklamer fra Snapchat mellom sine egne for å tjene mer penger.. så HUN kan velge å ta vekk reklamene til Snapchat om hun ikke VIL at folk skal ha reklame for slankepulver mellom hennes snapper… 

det er KUN hennes valg , og hun tenker bare penger, klikk, penger , klikk, penger , klikk… 

så ikke overraskende at hun ønsker selv å være med på et slankehelvete , når hun selv fronter det motsatte, men når penger er viktigere enn hva man selv står for og hvilke verdier man har, så viser det jo veldig tydelig at det er kun penger som er viktig for henne… 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (52 minutter siden):

………

Seriøst? 

Den så jeg ikke komme. Det programmet der er megatoxic. Hun har forøvrig ikke fronta at hun er fornøyd eller ei, men kroppsnøytralitet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (54 minutter siden):

Jeg syns det er kult at hun er med… selv om 16 ukers helvete er et råkjør med kroppen og et opplegg som er umulig å gjennomføre på egenhånd syns jeg det er tøft av henne å stille opp.

at hun frontet kroppspositivisme betyr ikke at man skal utelukke andre ting. Jeg tenker det er fint å få tips/hjelp til et sunnere kosthold og blir pushet litt når det gjelder trening. Det ene trenger ikke å utelukke det andre 😉

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pustogpes skrev (På 17.4.2023 den 18.43):

Jeg syns det er kult at hun er med… selv om 16 ukers helvete er et råkjør med kroppen og et opplegg som er umulig å gjennomføre på egenhånd syns jeg det er tøft av henne å stille opp.

at hun frontet kroppspositivisme betyr ikke at man skal utelukke andre ting. Jeg tenker det er fint å få tips/hjelp til et sunnere kosthold og blir pushet litt når det gjelder trening. Det ene trenger ikke å utelukke det andre 😉

Hun har fronta dette med at man skal være fornøyd med seg selv, ikke så farlig med valker osv. Da blir det dobbeltmoralsk at hun er med på et slankeprogram og i tillegg lager avhandling på avhandling for å forsvare seg selv. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (5 timer siden):

Hun har fronta dette med at man skal være fornøyd med seg selv, ikke så farlig med valker osv. Da blir det dobbeltmoralsk at hun er med på et slankeprogram og i tillegg lager avhandling på avhandling for å forsvare seg selv. 

Det kan jo være hun har trivdes i egen kropp selv om hun har vært stor, men at hun ønsker en livsstilsendring likevel? Ser absolutt ikke på det som dobbeltmoralsk. Å bli lettere kan jo ha store fordeler dersom man vil bli gravid, for å unngå smerter i muskler og ledd osv. Det kan jo være grunnen til at hun ønsker å bli med på noe sånt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg synes. Håper hun får mer innhold i livet etterhvert, slik at hun ikke trenger å «slette 500 bilder fra mobilen» og «huske å spise». Og at hun ikke ofrer seg altfor mye for hockeysamboeren, ikke alle som trives med å dilte etter dit han får jobb…

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...