Maia3 Skrevet 1. mars #1001 Skrevet 1. mars irevin skrev (På 27.2.2026 den 20.24): Ja, enig. Fatter ikke at slikt «selger»… Fullstendig uspiselig vesen 5 5
irevin Skrevet 2. mars #1002 Skrevet 2. mars Henrik Troy kunne ikke vært mer tydelig i innlegget sitt i dag. Bildet er hentet fra Henrik Troy sin instagram-konto 4 10
irevin Skrevet 13. mars #1003 Skrevet 13. mars (endret) Var inne på Snap nå, noe jeg egentlig sjelden er og da dukket MH opp på utforsk. Ble (dessverre) til at jeg klikket meg inn, og første klikket er «bli med til gynekologen» NEI TAKK! Det har jeg ikke behov for altså. Lurer på når hverdagen treffer disse influenserene jeg? Da mener jeg i kategorien SE, MH, CBE osv. De lever jo i en helt annen verden enn den jeg lever i. Jeg er ikke i nærheten til å kunne bli inspirert en gang, for jeg har en full jobb ved siden av to ungdommer, mann, hus og hjem. lagt til: og valser rundt med de brystpumpene enda. Holder nå! Nasty… BILDET ER HENTET FRA MARTINE HALVORSEN SIN SNAP. Endret 13. mars av irevin Lagt til 3 1
elisabeth30 Skrevet 13. mars #1004 Skrevet 13. mars irevin skrev (1 time siden): Var inne på Snap nå, noe jeg egentlig sjelden er og da dukket MH opp på utforsk. Ble (dessverre) til at jeg klikket meg inn, og første klikket er «bli med til gynekologen» NEI TAKK! Det har jeg ikke behov for altså. Lurer på når hverdagen treffer disse influenserene jeg? Da mener jeg i kategorien SE, MH, CBE osv. De lever jo i en helt annen verden enn den jeg lever i. Jeg er ikke i nærheten til å kunne bli inspirert en gang, for jeg har en full jobb ved siden av to ungdommer, mann, hus og hjem. lagt til: og valser rundt med de brystpumpene enda. Holder nå! Nasty… BILDET ER HENTET FRA MARTINE HALVORSEN SIN SNAP. Jeg forstår hva du mener, men samtidig så vil jeg si at der kan influenserne ha positiv påvirkningskraft. Det er så mange som ikke tar celleprøve og hvis dette fører til at de tar en telefon til noe så enkelt som fastlegen for å ta prøven så er det kjempebra 2 5
irevin Skrevet 13. mars #1005 Skrevet 13. mars elisabeth30 skrev (8 timer siden): Jeg forstår hva du mener, men samtidig så vil jeg si at der kan influenserne ha positiv påvirkningskraft. Det er så mange som ikke tar celleprøve og hvis dette fører til at de tar en telefon til noe så enkelt som fastlegen for å ta prøven så er det kjempebra Jeg er ikke uenig i at influencere kan ha positiv påvirkningskraft. Men det er ikke en ting MH ikke har «opplevd» som hun «må fronte». 4 3
panzerpølsa Skrevet 13. mars #1006 Skrevet 13. mars irevin skrev (21 minutter siden): Jeg er ikke uenig i at influencere kan ha positiv påvirkningskraft. Men det er ikke en ting MH ikke har «opplevd» som hun «må fronte». Så er det jo helt umulig å ta denne dama seriøst som gjør seg sånn til med grimaser og vrengte lepper i alt hun legger ut. Mister både troverdighet og seriøsiteten fullstendig. 2 1 2
irevin Skrevet 14. mars #1007 Skrevet 14. mars panzerpølsa skrev (12 timer siden): Så er det jo helt umulig å ta denne dama seriøst som gjør seg sånn til med grimaser og vrengte lepper i alt hun legger ut. Mister både troverdighet og seriøsiteten fullstendig. Om det skal være en form for humor, så greier jeg ikke ta den dama seriøst. Fit-check, quick-fix, jåla meg, tøffa meg, trimme, «det er noe jeg må snakke mere om».., 5
Trueout Skrevet 17. mars #1008 Skrevet 17. mars Maia3 skrev (På 1.3.2026 den 15.56): Fullstendig uspiselig vesen Ja hu der orker jeg bare ikke🤮 3
irevin Skrevet 20. mars #1009 Skrevet 20. mars Trueout skrev (På 17.3.2026 den 3.14): Ja hu der orker jeg bare ikke🤮 Mye repeat på den kanalen der. Hun kom opp på utforsk på Snap. Og der kommer den fødselshistorien opp for n’te gang….Ellers så går i grimaser, trimme, noe å fortelle dere, brystpumping, jåla seg, tøffa seg, beintøft, quick fix og fit check…Ispedd reklame. Utrolig at den typen influncer tjener seg steinrik…. 6 2
Sitron10 Skrevet 4. april #1010 Skrevet 4. april elisabeth30 skrev (På 13.3.2026 den 11.25): Jeg forstår hva du mener, men samtidig så vil jeg si at der kan influenserne ha positiv påvirkningskraft. Det er så mange som ikke tar celleprøve og hvis dette fører til at de tar en telefon til noe så enkelt som fastlegen for å ta prøven så er det kjempebra Jeg tok aldri før etter jeg fikk min første unge, så sent i 20årene. Mest fordi da var jeg allerede i stolen og vært gjennom en del med området der. Folk kvier seg fordi det er ikke hverdag man sitt i en sånn stol med en fremmed, selv om det er en lege. Så sånn sett er det lurt å snappe om. Stor klapp for influensere der. Mange unge kvinner kvier seg for akkurat det. Det er så viktig fordi hvis det er noe galt, kan det oppdages i god tid. Men ellers har jeg merka jeg blir litt deppa av alle de snapsene hun legger ut ellers, så følger ikke med hun noe særlig. Men akkurat dette burde ikke hun få pes om. Alt annet, ja 😅 1
kkkeee Skrevet 6. april #1011 Skrevet 6. april panzerpølsa skrev (På 13.3.2026 den 20.04): Så er det jo helt umulig å ta denne dama seriøst som gjør seg sånn til med grimaser og vrengte lepper i alt hun legger ut. Mister både troverdighet og seriøsiteten fullstendig. Hu har jo opplevd ALT. Fulgte med på Poden hennes for mange år siden, og uansett hva gjesten hennes fortalte, hadde hu opplevd akkurat det samme, bare verre. 4 1
irevin Skrevet 8. april #1012 Skrevet 8. april kkkeee skrev (På 6.4.2026 den 17.37): Hu har jo opplevd ALT. Fulgte med på Poden hennes for mange år siden, og uansett hva gjesten hennes fortalte, hadde hu opplevd akkurat det samme, bare verre. Ja, MEG MEG MEG🙈Hun kommer stadig ut på utforsk på snap. Senest nå i dag. Er 3-4 uker siden sist jeg «dumpet» over henne. Men idag lå fødselshistorien der IGJEN?????For hvilken gang????og noe rydding i skap??altså - sette opp et kamera for at vi skal være med på «ryddinga»??? Hjelpes - er det det hun har å dele i tillegg til fit check., trimmings, få på seg trynet og grimaser…!!??? 3
Louie82 Skrevet fredag kl. 19:04 #1013 Skrevet fredag kl. 19:04 Synes det virker så trist og krampaktig å måtte trene og løpe hver eneste dag, med to så små babyer. Nekter å tro at det ikke har noe med et ønske om å opprettholde et visst utseende å gjøre... 2
irevin Skrevet søndag kl. 15:12 #1014 Skrevet søndag kl. 15:12 Louie82 skrev (På 10.4.2026 den 21.04): Synes det virker så trist og krampaktig å måtte trene og løpe hver eneste dag, med to så små babyer. Nekter å tro at det ikke har noe med et ønske om å opprettholde et visst utseende å gjøre... Enig. Enda hun «maser» om at det et fordi hun skal være sterk nok og være sin beste versjon til å orke ta vare på ungene sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå