Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
lillelily skrev (På 21.12.2025 den 2.14):

Stort ønske om å bli invitert som deltaker på Skal vi danse? 😅

🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Julemarsipan skrev (På 24.1.2026 den 18.30):

Fikk noe med seg hva som ble sagt på Vixen ? 

Martine Halvorsen lager klær for blinde , og Sara Emilie /Careless lager klær for lubne ? 
Jeg så bare story til SE 

Men var vel derfor det ble en lang avhandling om hva Martine egentlig syns om vixen , for klart hun liker ikke bli hengt ut. Også legger hun det over på at det sitter folk med høy utdanning osv i salen. Så om hun sikter til legen som fikk utdelt pris eller kjemiker Sandtorv, så blir ingen av disse hengt ut, de blir heller hyllet for at de klarer å dele samfunnsnyttig og riktig informasjon til folket :)  

Hun har laaaaaange avhandlinger om det meste. Får helt noia av den brystpumpa som durer og går uansett hva hun holder på med, samtidig som den spisingen/slafsingen. Er så udelikat. JA ! Vi har sett hun pumper - om hun tror det er så «jæskla» (hennes ord) morsomt så gjesper man til det.  Men hvilket treningssenter er hun på som kan ta med seg babyer? 

• Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (38 minutter siden):

Hun har laaaaaange avhandlinger om det meste. Får helt noia av den brystpumpa som durer og går uansett hva hun holder på med, samtidig som den spisingen/slafsingen. Er så udelikat. JA ! Vi har sett hun pumper - om hun tror det er så «jæskla» (hennes ord) morsomt så gjesper man til det.  Men hvilket treningssenter er hun på som kan ta med seg babyer? 

De fleste steder kan man ta med babyer så lenge de er i kategorien «ruller ikke, krabber ikke, sitter ikke, kan generelt ikke komme seg noe sted uten hjelp». Det er først når de blir «mobile» at de blir skikkelig risiko.

• Liker 1
Skrevet
mereo skrev (2 timer siden):

De fleste steder kan man ta med babyer så lenge de er i kategorien «ruller ikke, krabber ikke, sitter ikke, kan generelt ikke komme seg noe sted uten hjelp». Det er først når de blir «mobile» at de blir skikkelig risiko.

Oi, takk for svar👍Det viste jeg faktisk ikke, men det kan jo være fordi jeg faktisk ikke har sett det før. Har vært på treningssenter i mange år, men aldri sett babyer der foruten «mor og barn», men da har det vært opplegg i sal. 

Skrevet
irevin skrev (1 time siden):

Oi, takk for svar👍Det viste jeg faktisk ikke, men det kan jo være fordi jeg faktisk ikke har sett det før. Har vært på treningssenter i mange år, men aldri sett babyer der foruten «mor og barn», men da har det vært opplegg i sal. 

Har observert det flere ganger - men det er ikke de barna som forflytter seg 😆

Skrevet
Maia3 skrev (På 26.1.2026 den 4.32):

🤣

Hun satt og så å si tagg etter å bli invitert 😆

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Skremmende at M her assosierer en kopling mellom dette;

https://www.vg.no/rampelys/i/bOn9q3/martine-halvorsen-skjoenner-hvorfor-folk-skiller-seg

Vi har en av verdens beste velferdsordning i vår permisjonspolitikk. Likevel klages det!

Jeg tenker punkt 1 bør være - logg deg av og bruk permisjonen slik den er ment å brukes. Punkt 2 - slutt å bruk barna som markedsprodukt og salgsvare i din egen jobb når du egentlig har permisjonsmuligheter som er blant de bedte i verden. Og punkt 3 - slutt og provoser på sårbare tema.

Endret av Istapp
Lagt til mer tekst - ble provosert og måtte summe meg litt før jeg skrev.
  • Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Istapp skrev (6 timer siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/bOn9q3/martine-halvorsen-skjoenner-hvorfor-folk-skiller-seg

Vi har en av verdens beste velferdsordning i vår permisjonspolitikk. Likevel klages det!

Jeg tenker punkt 1 bør være - logg deg av og bruk permisjonen slik den er ment å brukes. Punkt 2 - slutt å bruk barna som markedsprodukt og salgsvare i din egen jobb når du egentlig har permisjonsmuligheter som er blant de bedte i verden. Og punkt 3 - slutt og provoser på sårbare tema.

Off, igjen skal M være «stemmen» og «den store helten»….Blir for dumt, rett og slett. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Istapp skrev (6 timer siden):

De lever vel langt fra ett a4 liv som de fleste av oss, at de har mer fleksibilitet. Så jeg er litt usikker på om de snakker for «alle»!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
mereo skrev (16 timer siden):

De lever vel langt fra ett a4 liv som de fleste av oss, at de har mer fleksibilitet. Så jeg er litt usikker på om de snakker for «alle»!

Føles nesten mer "sånn har vi det og det har nesten ingen andre dessverre" 😅

Skjønner tanken, men noen ganger kommer saker bedre frem når de som mangler noe snakker ut om det, og forteller hvordan DE har det (ofte dårlig) pga slik det er i dag, enn de som HAR det andre mangler, som skulle ønske andre også hadde det (men vet det ikke vil skje også), og hvordan DE har det (bedre enn de fleste andre) slik det er i dag. 

"Vi har det helt topp, det burde andre ha også" med svært få andre som har det på samme måte, roper ikke like kraftig som "vi har det dårlig med dette, sånn og sånn er det, sånn og sånn sliter vi, sånn og sånn lider vi" med haugevis av foreldre som har det helt likt og sliter med det samme. 

Nei, de snakker ikke for alle, på den måten som trengs ihvertfall. Er man langt nok nedi depresjon eller desperasjon eller søvnmangel og skrikebaby +++ kan dette fint leses som "så fint har vi det, vi har det helt perfekt og har nok penger (og familie hver bidige dag som smiler og hjelper til, hvis du følger med i sosiale medier), fleksible jobber og alt er perfekt. Du som ikke er så heldig som oss, du vil ikke få det sånn, sorry ass, men jeg skulle ønske alle fikk det da" 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Endrer innlegget mitt da det ikke var meningen å insinuere noe.
jeg er generelt lei av av at influrnsere uten å ha noe ansvar skal påvirke alle andre uten at man sikkert vet om det er greit det man gjør  ( regner med at hun har fått klarsignal fra sin lege om at det var greit for henne ) lurte bare på hva hun hadde sagt!! 

Endret av Poppy2021
  • Liker 2
Skrevet
Poppy2021 skrev (4 timer siden):

Har hun sagt noe om hvorfor tvillingene kom prematurt ? Tvillingsvangerskap er jo risikosvangerskap i seg, men hun har jo trent hardt ( ikke generelt anbefalt i ridikosvangerskap) og er konisert… skjønner liksom ikke at man MÅ fronte hardtrening i svangerskapet eller ta med seg prematurfødte tvillinger til gymmen midt i RS sesongen….  

Tror du virkelig at folk alltid vet hvorfor man føder prematurt? I alle fall ikke fordi man trener. Ved tvillingsvangerskap er prematur fødsel vanlig. Det er mye å kritisere Martine Halvorsen for,men å antyde at hun fødte prematurt fordi hun trente for hardt, er stygt gjort. 

Hva som er "hardt" kommer an på hvor trent man er fra før. Kan ikke huske at jeg reagerte spesielt på treningen hennes.

Det er svært få tilfeller der man som gravid er frarådet fra å trene. De aller fleste gravide trener for lite. Det er heller ikke dokumentasjon på at lav aktivitet eller til og med sengeleie reduserer risikoen for prematur fødsel, akkurat som det ikke gir fare for spontanabort. Anbefalingen er at aktiviteten tilpasses den enkelte gravide. Jeg synes trening i graviditet bør frontes mer. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Svartfugl skrev (1 time siden):

Tror du virkelig at folk alltid vet hvorfor man føder prematurt? I alle fall ikke fordi man trener. Ved tvillingsvangerskap er prematur fødsel vanlig. Det er mye å kritisere Martine Halvorsen for,men å antyde at hun fødte prematurt fordi hun trente for hardt, er stygt gjort. 

Hva som er "hardt" kommer an på hvor trent man er fra før. Kan ikke huske at jeg reagerte spesielt på treningen hennes.

Det er svært få tilfeller der man som gravid er frarådet fra å trene. De aller fleste gravide trener for lite. Det er heller ikke dokumentasjon på at lav aktivitet eller til og med sengeleie reduserer risikoen for prematur fødsel, akkurat som det ikke gir fare for spontanabort. Anbefalingen er at aktiviteten tilpasses den enkelte gravide. Jeg synes trening i graviditet bør frontes mer. 

Oj,  jeg bare lurte på om hun hadde sagt noe. For noen ganger vet man. F eks ved infeksjoner, blødninger, sviktende livmorhals ( økt risiko ved konisering ) Og ang trening i risikosvangerskap er det for lite forskning til at man kan komme med like klare råd som i singelsvangerskap, og man oppfordres til å ta mer hensyn. Men; jeg har ikke giddet å se på alle de lange snappene hennes, så vet ikke hva hun har sagt.  Enig med deg at trening i svangerskap er topp, og at de fleste som bare er gravid m en uten andre risikofaktorer bør trene mer! 

• 2 uker senere...
Skrevet

Ehm……ehm……ehm…….ehm………Noen som ehm…..har…….ehm…..fått…..ehm…..med…..ehm……seg hva…..ehm….hva som var så …..ehm…..viktig…….ehm…..å fortelle…..ehm…? Som hun ikke har kunnet si før nå? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Garantert ikke noe nytt , bare om livet som er så BEINTØFT , og har vært det i alle år.  Det er jo ingen som har det tøfffere enn henne. Så hvis det unntaksvis er noe nytt, ville jeg blitt veldig overrasket. 

Det er for å legge ut mest mulig for cashe inn penger, så hun kan melke skilsmissen og rettsaken nok en gang. 

Alle de eeem, eeem, assa , på en måte , jæskla, er fyllord man bruker når man har et dårlig ordforråd og er usikker på seg selv. Dermed blir problemet at budskapet er lite troverdig, publikum mister tillitt.

Det er også litt baksiden med bransjen, og hun fører stadig er i «hardt vær» og blir hengt ut , blant annet på Vixen, som hun tydelig ble veldig ubekvem med.. Hun kunne jo heller tatt det med humor.  Og kanskje innsett selv at de klærne er veldig lite flatterende. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (På 26.1.2026 den 6.25):

De fleste crossfitsentre jeg har vært på er åpne for barn på senteret - sett at de sitter i ro. Og det gjør jo små babyer. Hos oss er det ikke uvablig at mor tar med babygym og legger fra seg ungen mens hun trener. Alternativt så bytter vi på å passe ungen og gjøre set. Superset hvor øvelse b er barnepass.

Går som regel helt fint frem til trassalderen :X

• Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

På ferie nå og til og med i drosjen sitter hu med den jævla pumpa! Hun må seriøst ha a en fetish for de greiene her..

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Whitesnake69 skrev (På 21.2.2026 den 13.31):

På ferie nå og til og med i drosjen sitter hu med den jævla pumpa! Hun må seriøst ha a en fetish for de greiene her..

Hun tror det hun viser er normalt i tillegg tll at hun tror hun skal være morsom. Får helt pustenesvær av den dama der. Eh…..ehmmmmmmmm. Osv. Vå må snakke om noe og komer «ALaaaaaaaaal de riiiiiiiiiiiii « til poenget….

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
irevin skrev (29 minutter siden):

Hun tror det hun viser er normalt i tillegg tll at hun tror hun skal være morsom. Får helt pustenesvær av den dama der. Eh…..ehmmmmmmmm. Osv. Vå må snakke om noe og komer «ALaaaaaaaaal de riiiiiiiiiiiii « til poenget….

Å hva er det med alle disse grimasene og vrengte leppene? Hvorfor må hun gjøre seg til hver eneste dag? Kan jo ikke ha det helt greit med seg selv, som ikke greier å bare være. Alt er dramatisk, teatralsk og fortellerstemme med mye gjentakelse. Og ikke minst, alltid på ballen med det som er aktuelt med noe hun selv har opplevd eller hørt. Svært lite troverdig og ekte, og alt virker påtatt og anstrengt. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
panzerpølsa skrev (På 25.2.2026 den 6.32):

Å hva er det med alle disse grimasene og vrengte leppene? Hvorfor må hun gjøre seg til hver eneste dag? Kan jo ikke ha det helt greit med seg selv, som ikke greier å bare være. Alt er dramatisk, teatralsk og fortellerstemme med mye gjentakelse. Og ikke minst, alltid på ballen med det som er aktuelt med noe hun selv har opplevd eller hørt. Svært lite troverdig og ekte, og alt virker påtatt og anstrengt. 

Ja, enig. Fatter ikke at slikt «selger»…

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...