Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
irevin skrev (6 timer siden):

Nei, har ikke orka å høre på ehhhmmm…eeehhhm. Hva handla den om? 

Jeg trodde noen hadde flydd på henne, som i å bli flydd ned, angrepet, skadet, osv. Med en hensikt. 

Ei dame gikk hardt inn i henne når de møttes/gikk mot hverandre på gata, også ble damen sint på Martine. 

Men hun tror (men håper ikke) at damen gjorde det med viten og vilje fordi det var så hardt og bestemt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok at den svaksynte damen gikk på henne , fordi Martine  ubevisst okkupererer fortauet og ikke følger med når hun er opptatt på FaceTime med sin mor. 

og om man har litt mentaliseringsevne så forstår man godt at den svaksynte kan bli sint/opprørt over at det ikke er plass til forbipasserende , med en stor brautende dame på over 180 som er i sin egen verden med FaceTime. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Når media gir henne forside og spaltetid for at hun skal være en foregangsfigur for å gå for morsmelkerstating, da blir det for dumt. Det er jo ikke akkurat en nyhetssak, folk får gjøre som de vil. Vi trenger ikke «hennes stemme» eller andre influencere sin stemme i slike saker. 

IMG_1173.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
irevin skrev (På 18.12.2025 den 8.47):

Når media gir henne forside og spaltetid for at hun skal være en foregangsfigur for å gå for morsmelkerstating, da blir det for dumt. Det er jo ikke akkurat en nyhetssak, folk får gjøre som de vil. Vi trenger ikke «hennes stemme» eller andre influencere sin stemme i slike saker. 

IMG_1173.jpeg

Mjæ, der er jeg uenig.

Amming og mme er påført mye skam og vil alltid være det.

Bra å snakke om synes jeg. 

Doktorgrad viser at mødre som strever med amming har langt høyere risiko for fødselsdepresjon.

Så det er i aller høyeste grad aktuelt tema innen kvinne- og barselhelse. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AprilLudgate skrev (27 minutter siden):

Mjæ, der er jeg uenig.

Amming og mme er påført mye skam og vil alltid være det.

Bra å snakke om synes jeg. 

Doktorgrad viser at mødre som strever med amming har langt høyere risiko for fødselsdepresjon.

Så det er i aller høyeste grad aktuelt tema innen kvinne- og barselhelse. 

Det er jeg 100% helt enig i !  Men man trenger ikke influecere til å fremstå som helter eller «stemmen»  for å fronte dette, var det som var poenget mitt😉

• Liker 5
Skrevet
irevin skrev (På 18.12.2025 den 8.47):

IMG_1173.jpeg

Jeg synes det er bra hun står frem jeg, det er fortsatt altfor mye skam rundt det å ikke amme, bare fint flere snakker om det 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Jeg synes det er bra hun står frem jeg, det er fortsatt altfor mye skam rundt det å ikke amme, bare fint flere snakker om det 

Synes jeg også. Blir feil å kritisere henne for å være åpen om dette.

• Liker 1
Skrevet
irevin skrev (4 timer siden):

Det er jeg 100% helt enig i !  Men man trenger ikke influecere til å fremstå som helter eller «stemmen»  for å fronte dette, var det som var poenget mitt😉

Hvem skal da få publisitet?

Om jeg eller du ringte til avisa er de ikke interessert. 

De vil ha kjente personer, gjerne influencere.

Og jo - dessverre blir man litt forbilde som influencer når man tar opp eller viser noe i eget liv som mange retter pekefingeren mot.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg syns det er fint at hun deler det, og kritiserer ikke henne for å være åpen. Poenget er at det er ikke behov for influencere som blant annet MH til å fronte dette. Det er fordi en mengde av influencere er så dobbeltmoralske,  at det derfor blir litt «umusikalsk». Men, jeg forstår media selger. Hadde jeg stått fram, som en kjedelig mor, så hadde det jo antagelig ikke blitt noe «storm» av det🤪😂

Endret av irevin
  • Liker 3
Skrevet

Stort ønske om å bli invitert som deltaker på Skal vi danse? 😅

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ser de har med seg babyene på «trimmeriet» som hun kaller det. Er det liksom normalt å ha med babyer der? Tenker gjelder det dem, må det jo gjelde for alle. Er jo inn med barnevogn osv. Men MH er jo ikke opptatt av kropp og utseende, men STERK NOK til å takle hverdagen med tvillinger. Så da er det bare å forte seg på trening !!!

Skrevet

Nyttårsønske:
Avfølg dei som gjer barna sine til underhaldning.
Tenk kritisk på kven du gir merksemd.
Kvifor støttar du nokon som overvaker, pratar om eller eksponerer born for likes og følgjarar?

Barn er ikkje content.
Du er ikkje nøytral.

• Liker 5
  • Nyttig 19
Skrevet
oss-to skrev (35 minutter siden):

Nyttårsønske:
Avfølg dei som gjer barna sine til underhaldning.
Tenk kritisk på kven du gir merksemd.
Kvifor støttar du nokon som overvaker, pratar om eller eksponerer born for likes og følgjarar?

Barn er ikkje content.
Du er ikkje nøytral.

👏👏👏👏

• Liker 2
Skrevet

Syns det er morsomt at hun i bilen etterpå sier «det gikk fint, noen pauser, et par bleier».. så skyter typen inn «bleier? Var ikke bleier under treningen da hadde du ikke fått trent».. så den forvridde sannheten kom hun ikke langt med 😂

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Lm243 skrev (2 timer siden):

Syns det er morsomt at hun i bilen etterpå sier «det gikk fint, noen pauser, et par bleier».. så skyter typen inn «bleier? Var ikke bleier under treningen da hadde du ikke fått trent».. så den forvridde sannheten kom hun ikke langt med 😂

Typisk henne å lyve.

• Liker 4
Skrevet

Jada, MH - hørt det 2000 ganger før…(Bilde er fra hennes snap)

IMG_1336.png

• Liker 3
Skrevet (endret)
irevin skrev (7 minutter siden):

Jada, MH - hørt det 2000 ganger før…(Bilde er fra hennes snap)

IMG_1336.png

Koppen fortjener og kroppen er verdig mat?!? Det er altså så dumt. Kroppen må ha mat den, er ikke noe den må gjøre seg fortjent til. Og i alle fall ikke noe som ordet verdig burde brukes i sammenheng med. 

Endret av panzerpølsa
  • Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om kildehenvisning på bilder.

Sol, admin.

• 3 uker senere...
Skrevet

Fikk noe med seg hva som ble sagt på Vixen ? 

Martine Halvorsen lager klær for blinde , og Sara Emilie /Careless lager klær for lubne ? 
Jeg så bare story til SE 

Men var vel derfor det ble en lang avhandling om hva Martine egentlig syns om vixen , for klart hun liker ikke bli hengt ut. Også legger hun det over på at det sitter folk med høy utdanning osv i salen. Så om hun sikter til legen som fikk utdelt pris eller kjemiker Sandtorv, så blir ingen av disse hengt ut, de blir heller hyllet for at de klarer å dele samfunnsnyttig og riktig informasjon til folket :)  

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...