Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Frublå skrev (5 timer siden):

Jeg syns den evige «lekingen» med tunga i munnen når hun snakker er rimelig irriterende.. slikker seg rundt tennene mens hun prater. Akkurat som hun nettopp har spist. Ser bare dumt ut. Noen drar seg i håret ustoppelig- andre har visst en greie med tunge og tenner. Er det mulig?? Set de ikke seg selv i det hele tatt 🤔

Forøvrig veldig enig. De er heller ikke de eneste i hele verden som har fått barn… De fleste vet hvor slitsomt det er liksom 🤭 Alt er så voldsomt. Men så må vi vel bare innse at det er nettopp dette som betaler pålegget på brødskiva (og den nye fancy millionbilen) dems…. 

Uspiselig vesen 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (På 17.11.2025 den 17.41):

Uspiselig vesen 

Av 41 bilder på snap, så var 37 bilder med vrengte lepper, geip eller annen merkelig grimase🙈Kan ikke være normalt eller? Hva er inspirerende med å følge henne foresten? Var ikke akkurat mye nytt innhold på den kontoen heller

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Semifinalist i Vixen under årets forbilde leste jeg. På hvilke områder er hun forbilde ?

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker 31 skrev (10 timer siden):

Semifinalist i Vixen under årets forbilde leste jeg. På hvilke områder er hun forbilde ?

lurer jeg også på. Det eneste hun gjør er å gråte over alt. Enten så gråter hun over noe som er kjipt, eller så får hun noe bra til å handle om hvor tøft det er. Alt er tøft hele tiden. Til og med det å ha fått to levende barn, «det var ikke sånn jeg hadde sett for meg» - nei greit, men vær glad for at de lever da. For det finnes nok av de som ikke fikk med seg barna sine hjem!!

det jeg tåler minst med Martine er hvor mye vi skal sykeliggjøre hverandre og normalisere hvor triste vi skal være av alt og hvor vanskelige dagene er. For dessverre så er livet sånn.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Ohwow, dere er hardeee. Hun er veldig annereledes enn meg og mine, men å henge seg opp i vinkler og mimikk etc er bananas. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
irevin skrev (På 21.11.2025 den 6.58):

Av 41 bilder på snap, så var 37 bilder med vrengte lepper, geip eller annen merkelig grimase🙈Kan ikke være normalt eller? Hva er inspirerende med å følge henne foresten? Var ikke akkurat mye nytt innhold på den kontoen heller

Samme kjedelige innhold fra denne merkelige figuren, med vrengte lepper. Noe så barnslig 

Screenshot_20251123_211913_Snapchat.jpg

Screenshot_20251123_211925_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (13 minutter siden):

Samme kjedelige innhold fra denne merkelige figuren, med vrengte lepper. Noe så barnslig 

Screenshot_20251123_211913_Snapchat.jpg

Screenshot_20251123_211925_Snapchat.jpg

Hun er jo et kjempeforbilde må vite…🙈🙈Og slike personer tjener rått på å være influenser. 

Er det grimasene hun tjener penger på? 

Bildene er hentet fra Martine Halvorsen sin instagram. 

IMG_1031.jpeg

Endret av irevin
Lagt til
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
irevin skrev (42 minutter siden):

Hun er jo et kjempeforbilde må vite…🙈🙈Og slike personer tjener rått på å være influenser. 

IMG_1031.jpeg

Må være noe som mangler henne. Dette er overhodet ikke normalt for et voksent menneske.

Uattraktiv til tusen. Fysj og fy

Stakkars unger som skal vokse opp og tro at dette er innafor 

Endret av Maia3
  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
irevin skrev (På 23.11.2025 den 21.34):

IMG_1031.jpeg

Ler meg ihjel. MH syns at andre influensere deler så mye rart på snap.

Virkelig rette raua som feis 🤣

Hun selv er jo heeeelt normal, må vite 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (9 timer siden):

Ler meg ihjel. MH syns at andre influensere deler så mye rart på snap.

Virkelig rette raua som feis 🤣

Hun selv er jo heeeelt normal, må vite 

Har hun sagt det? 😳

M er en av profilene jeg liker minst måten å formidle til, men jeg klarer ikke la være å se innimellom. Og uansett hvor mange dager eller faktisk uker det går mellom hver gang jeg titter innom, er det jo AKKURAT det samme. Forstår ikke hvordan hun kan tjene noe særlig som influenser. Den uendelige, plagsomme og veldig ofte upassende delingen av blogginnlegg OVERALT for noen år tilbake fungerte, dessverre.

Hun er for meg den irriterende 13-åringen som gjør alt for å bli som og henge med de kule 18-åringene, men aldri helt får det til, i influenserverdenen. 

Endret av lillelily
Skrivefeil.
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker 31 skrev (På 21.11.2025 den 11.51):

Det eneste jeg kan presse frem i hjernen, må være at hun ikke er redd for å vise en helt normal kropp. Selv om jeg har inntrykk av at hun ikke er komfortabel, viser hun det likevel. Mener ikke de gangene hun har fokus på en valk eller strekkmerker, altså gjør et nummer ut av det, for det blir litt tullete ofte. Men at hun går rundt i sports-bh uten hverken negativt eller positivt fokus på at hun viser en valk. 

Dette er ingen hyllest av den grunn, for dette er en influenser jeg ikke forstår hvorfor er så høyt oppe som hun er (?). Men dette var det jeg kom på. Men vil tippe det ikke er det hun er nominert for. Er vel heller premature barn og åpenhet og *gjesp*. 

• Liker 4
Skrevet
lillelily skrev (1 time siden):

Det eneste jeg kan presse frem i hjernen, må være at hun ikke er redd for å vise en helt normal kropp. Selv om jeg har inntrykk av at hun ikke er komfortabel, viser hun det likevel. Mener ikke de gangene hun har fokus på en valk eller strekkmerker, altså gjør et nummer ut av det, for det blir litt tullete ofte. Men at hun går rundt i sports-bh uten hverken negativt eller positivt fokus på at hun viser en valk. 

Dette er ingen hyllest av den grunn, for dette er en influenser jeg ikke forstår hvorfor er så høyt oppe som hun er (?). Men dette var det jeg kom på. Men vil tippe det ikke er det hun er nominert for. Er vel heller premature barn og åpenhet og *gjesp*. 

Og eeeeææææhhhh,  grimaser, snakker med mat I munnen,  ber de som sier imot henne om å dra til hel.... osv osv 

Utidig dame. Ikke forbilde på noen som helst måte dessverre 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (8 minutter siden):

Og eeeeææææhhhh,  grimaser, snakker med mat I munnen,  ber de som sier imot henne om å dra til hel.... osv osv 

Utidig dame. Ikke forbilde på noen som helst måte dessverre 

Ja, det er det sirkuset hun selv inviterer til folk ikke klarer å la være å se på. For meg er hun togkrasjet blant influenserne jeg følger mer eller mindre med på. Vil ikke se, men klarer ikke se bort. Andre følger jeg fordi jeg liker noe ved dem eller synes de er underholdene.

Det er sirkuset/"underholdningen" jeg er her for dessverre, ikke fordi jeg liker henne. Tragisk, men sant. Til mitt/vårt (vet vi er fler) forsvar, legger hun opp til, bygger opp bevisst, deler, og rett og slett regisserer sirkuset 100% selv. 

• Liker 3
Skrevet

Har hu noe i leppene eller lager hu trutmunn kontant. Må være utrolig slitsomt. Og hu er slotsom å høre på er akkurat som hu ikke puster når hu prater , for hu puster og peser mellom praten. Er sånn man hører andre prater hvis de er veldig stresset. Eller unger prater om de blir altfor ivrige. Å alt hu driver med om dagen er vist å tøffe seg. Tøffer meg,  drar på trening   tøffer meg å drar på middag , tøffer meg på tur med vogna. Skulle tro hu var den eneste mammaen i verden som gjør vanlige ting uten å være mamma. Likte hu bedre for noen år siden da hun ikke frontet dyre kjøp osv. Nå er hu akkurat som alle andre influensere blir når de tjener nok penger. Husker da hun var en mindre influenser å stod for at man ikke måtte kjøpe og fronte dyre ting. Å hu er utrolig opptatt av at de barna skulle vært i magen enda. Hu og alle andre influensere jobber med ett helt utnytting yrke. Men virker som de tror det selv, siden de må filme  , oppdatere uansett situasjon og enda værre at de bruker barna som kondent for å tjene mer. Håper det blir en lov snart. Å lurer på hvordan det blir for barna når de blir større. Dattera mi på 14 vill ikke at jeg legger ut bilde på min lukka insta engang. 

• Nyttig 7
Skrevet (endret)
veslemy2006 skrev (12 timer siden):

Har hu noe i leppene eller lager hu trutmunn kontant. Må være utrolig slitsomt. Og hu er slotsom å høre på er akkurat som hu ikke puster når hu prater , for hu puster og peser mellom praten. Er sånn man hører andre prater hvis de er veldig stresset. Eller unger prater om de blir altfor ivrige. Å alt hu driver med om dagen er vist å tøffe seg. Tøffer meg,  drar på trening   tøffer meg å drar på middag , tøffer meg på tur med vogna. Skulle tro hu var den eneste mammaen i verden som gjør vanlige ting uten å være mamma. Likte hu bedre for noen år siden da hun ikke frontet dyre kjøp osv. Nå er hu akkurat som alle andre influensere blir når de tjener nok penger. Husker da hun var en mindre influenser å stod for at man ikke måtte kjøpe og fronte dyre ting. Å hu er utrolig opptatt av at de barna skulle vært i magen enda. Hu og alle andre influensere jobber med ett helt utnytting yrke. Men virker som de tror det selv, siden de må filme  , oppdatere uansett situasjon og enda værre at de bruker barna som kondent for å tjene mer. Håper det blir en lov snart. Å lurer på hvordan det blir for barna når de blir større. Dattera mi på 14 vill ikke at jeg legger ut bilde på min lukka insta engang. 

Ingen er så tøff som henne, må vite. Hun er et stort forbilde (NOT).

Det første barna kommer til å lære, er vel grimaser!

Screenshot_20251130_213429_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 6
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (På 30.11.2025 den 21.16):

Ingen er så tøff som henne, må vite. Hun er et stort forbilde (NOT).

Det første barna kommer til å lære, er vel grimaser!

Screenshot_20251130_213429_Snapchat.jpg

Jeg skjønner virkelig ikke greia.. Er det at man ikke må være jålete og pen og flott hele tiden, men naturlig med alt ansiktet har å by på, typ? Forsøk på noe sånt, at man er fin akkurat som man er eller noe? Ingen har bare pene, flotte grimaser.. 

Eller er det å ikke ta seg selv så høytidelig og så videre? Det er nesten på et nivå at det blir motsatt, selv om jeg ikke kan forklare det.. 

Usikkerhet tror jeg helt sikkert det er mengder av. 

Endret av lillelily
Skrivefeil
  • Nyttig 7
Skrevet

Æhh…….ehh……er så herlig med forsøket om å kamfluere at «nei, jeg slanker meg ikke pga kropp og utseende jeg altså», i «jeg vil bli en sterkere versjon av meg selv osv». Ikke galt å gå ned i vekt altså, men blir så teit når kontoen i utgpkt handler om «vær glad i deg sjæl». 

bildet er hentet fra MH sin snap

IMG_1111.jpeg

• Liker 4
Skrevet

Flere som har sett at hun "ble flydd på på åpen gate"? 😅

• Nyttig 2
Skrevet
lillelily skrev (19 timer siden):

Flere som har sett at hun "ble flydd på på åpen gate"? 😅

Nei, har ikke orka å høre på ehhhmmm…eeehhhm. Hva handla den om? 

• Nyttig 2
Skrevet

Eneste jeg ikke liker, som mange andre, er denne konstant opplysningen om at livet er hardt. Men hun skal seire. Hele tiden. Merke selv om jeg kanskje gnager på noe litt for lenge, men så må jeg bare kom over det og gå videre. Ingen har lyst til å konstant høre på sånn pep talk fordi det blir litt fake etterhvert. Hva med å bare kutte ned på det og heller ha med alt hun kverner på på et litt mer normalt nivå. Det er så opp og ned og overalt at jeg blir fascinert at hun ikke har fått totalt sammenbrudd enda. Men så er det jo sånn som hun vil være. Og da er det bare å håpe på det beste for hun og barna. Kjempeglad ungene klart seg ❤️ 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...