Gå til innhold

Martine Halvorsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk opp fb innlegget hennes som forslag i feeden, her har en gitt henne denne kommentaren: 

IMG_3600.jpeg

• Liker 5
  • Nyttig 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heffalumpmamma skrev (På 23.9.2025 den 15.56):

Hun kjører fødselshistorien om og om igjen hver dag. Jeg kommer aldri videre då gidder ikke se lenger. 

Og en måned (!!!) senere, ligger jammen det samme ute etter sikkert titalls ganger. Hver gang jeg er innom har jeg sett akkurat det samme flere ganger før, og har jeg ikke SETT det før, har jeg HØRT det ørten ganger før fordi hun faktisk filmer samme babling om og om igjen. Tusenvis av like og tomme ord, i en evighet.

Trodde ikke det var mulig å bruke så enormt mange ord, ikke minst tid, om og om igjen, på å si absolutt ingenting. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Karpe skrev (2 timer siden):

Fikk opp fb innlegget hennes som forslag i feeden, her har en gitt henne denne kommentaren: 

IMG_3600.jpeg

Ja, tenk det.. Hvem er hun da. 

• Liker 3
Skrevet

Siste innlegg på insta; «beintøffe dager»., «reddet livet HENNES».,…Vet ikke om andre som opplever alt så voldsomt som henne jeg…uansett hva det er

• Liker 6
Skrevet
irevin skrev (13 timer siden):

Siste innlegg på insta; «beintøffe dager»., «reddet livet HENNES».,…Vet ikke om andre som opplever alt så voldsomt som henne jeg…uansett hva det er

Jeg tror hun har sagt ”beintøff” 50+ ganger de siste ukene..

• Nyttig 4
Skrevet
Fenomen skrev (12 minutter siden):

Jeg tror hun har sagt ”beintøff” 50+ ganger de siste ukene..

Ja, sammen med «hver celle i kroppen lengter/gjør vondt» og «de skulle ha vært i magen min ennå».

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir ikke noe mindre beintøfft når de får med seg tvillingene hjem. Tar nok ikke mange timene før mor og far er på plass som barnevakt og en gråtkvalt Martine sjekker inn på «The Hub» for å komme seg litt til hektene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fatter ikke det går an å melke dette som verdens største tragedie. Ja de skulle vært født 10 uker senere (eller ikke, siden tvillinger som regel kommer før tiden). Ja de trengte litt hjelp, men de er jo friske og raske? Ingen av de er syke? Ingen trenger livsreddende behandling? Jeg har født 4 uker før tida men har da ikke gått å hulka over at han fortsatt skulle vært i magen. Fødsler skjer, før tida, etter tida… hva skulle hun nå gjort om hu måtte bli satt igang 12 dager senere? «Ååå nå skulle de jo ha vært her i en uke allerede! Det er beintøft!» ?! Går jo ikke an 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...