anonym35445 Skrevet 30. september #861 Skrevet 30. september For å si de sånn. Att samtlige her inne har barn synes jeg er skremmende. Når dere klarer å lire av dere så fæle kommentarer til ett mennesket så lurer jeg på hvordan det skal gå med barna deres når di vokser opp. Blir vell akkurat som foreldrene. Nettroll. Fysj for noen ekle folk dere er, skjerpings. Håper kommentarfeltet blir stengt. Jeg skal i hvertfall rapportere inn samtlige kommenterer her. 14
powerpuffen Skrevet 30. september #862 Skrevet 30. september Jeg er enig i at det er voldsomt stygge kommenterer her. Det er lov å stille seg kritisk, uten å være slem. Jeg tror nok at det har vært tøft. Hormoner overalt. Glede, redsel, alt på en gang. Jeg kan forstå at hun har det tøft; men jeg reagerer på én ting; at både hun og faren drar på et treningsevent mens begge barna ligger på intensiven?! Denne forstår jeg ikke. Kunne forsvart det om en ble værende igjen, men begge? Kan noen forklare meg? 10 1
irevin Skrevet 30. september #863 Skrevet 30. september (endret) Jeg også er enig i at det kan være ufine kommentarer her. Men; hun er influencer og legger seg for «hogg». Ikke at det er grunn til at man skal være ufin, men influnsere har ALTFOR mye makt og det er min jobb som forelder å lære mine barn at den bransjen må man og skal man være kritisk til. Noen greier influenserjobben sin bra, andre står til stryk ! Som feks MH. For det første eksponerer hun sine nyfødte barn uten at de har mulighet til å forsvare seg. På denne måten skal hun tjene mere penger. Hun har også «blitt kjent» for å være «sykt ærlig» og «vær deg sjæl», og be regjeringen legge mer penger på bordet for at unge jenter spesielt skal skjermes for press i sosiale medier spesielt på kropp og utseende. For deretter ha fokus på før/etter bilder etter vektnedgang for «hun var jo bra nok fra før må vite». Ergo; lære ungene mine om hva dobbeltmoral er. Det et voldsomt forbruk i sminke og klær, og en hverdag som IKKE er normal for de som er avhengig av en «normal jobb». Her blir det å lære døtrene mine opp atdet voldsomme forbruket klær og sminke og div interiør svært sjelden kan kombineres med «normal inntekt». MH slafser og spiser og trøkker mat langt oppi trynet sitt mens hun snakker til kamera. Langt fra matskikk spør du meg og mangel på manerer. Samme er det med språket; «prottisvafler, jåla seg, tøffa seg, deskler (=deksel), værra seg sjæl, osv. Formidler dårlig norsk og rettskriving. Skal sikkert være en form for humor men dette er altså noe man tjener penger på ! Det er snørr og tårer, og syt og klag. Det er fint at noen deler, men å spiller offer HELE TIDEN og deretter lage content av det og tjene penger på det i tillegg er SMAKLØST ! Endret 30. september av irevin Leif 10 16
anonym35445 Skrevet 30. september #864 Skrevet 30. september powerpuffen skrev (3 timer siden): Jeg er enig i at det er voldsomt stygge kommenterer her. Det er lov å stille seg kritisk, uten å være slem. Jeg tror nok at det har vært tøft. Hormoner overalt. Glede, redsel, alt på en gang. Jeg kan forstå at hun har det tøft; men jeg reagerer på én ting; at både hun og faren drar på et treningsevent mens begge barna ligger på intensiven?! Denne forstår jeg ikke. Kunne forsvart det om en ble værende igjen, men begge? Kan noen forklare meg? Jeg også kan innrømme att jeg stilte litt spørsmåltegn til det. Men det rettferdiggjør uansett ikke denne kommentar drittslengingen som forgår i dette kommentarfeltet. Og jeg kritiserer ikke deg men alle andre her som slenger dritt. 1
anonym35445 Skrevet 30. september #865 Skrevet 30. september irevin skrev (1 time siden): Jeg også er enig i at det kan være ufine kommentarer her. Men; hun er influencer og legger seg for «hogg». Ikke at det er grunn til at man skal være ufin, men influnsere har ALTFOR mye makt og det er min jobb som forelder å lære mine barn at den bransjen må man og skal man være kritisk til. Noen greier influenserjobben sin bra, andre står til stryk ! Som feks MH. For det første eksponerer hun sine nyfødte barn uten at de har mulighet til å forsvare seg. På denne måten skal hun tjene mere penger. Hun har også «blitt kjent» for å være «sykt ærlig» og «vær deg sjæl», og be regjeringen legge mer penger på bordet for at unge jenter spesielt skal skjermes for press i sosiale medier spesielt på kropp og utseende. For deretter ha fokus på før/etter bilder etter vektnedgang for «hun var jo bra nok fra før må vite». Ergo; lære ungene mine om hva dobbeltmoral er. Det et voldsomt forbruk i sminke og klær, og en hverdag som IKKE er normal for de som er avhengig av en «normal jobb». Her blir det å lære døtrene mine opp atdet voldsomme forbruket klær og sminke og div interiør svært sjelden kan kombineres med «normal inntekt». MH slafser og spiser og trøkker mat langt oppi trynet sitt mens hun snakker til kamera. Langt fra matskikk spør du meg og mangel på manerer. Samme er det med språket; «prottisvafler, jåla seg, tøffa seg, deskler (=deksel), værra seg sjæl, osv. Formidler dårlig norsk og rettskriving. Skal sikkert være en form for humor men dette er altså noe man tjener penger på ! Det er snørr og tårer, og syt og klag. Det er fint at noen deler, men å spiller offer HELE TIDEN og deretter lage content av det og tjene penger på det i tillegg er SMAKLØST ! Du er enig i att det er en del ufine kommentatarer her så da slenger du like godt ifra deg en du også🤦♀️. Du er ikke mindre nettroll enn alle andre her bare så du er klar over det🤡. 3
powerpuffen Skrevet 30. september #866 Skrevet 30. september (endret) anonym35445 skrev (55 minutter siden): Jeg også kan innrømme att jeg stilte litt spørsmåltegn til det. Men det rettferdiggjør uansett ikke denne kommentar drittslengingen som forgår i dette kommentarfeltet. Og jeg kritiserer ikke deg men alle andre her som slenger dritt. Enig med deg. Som sagt; det er lov til å stille seg kritisk - men man trenger ikke være slem. Endret 30. september av powerpuffen
FruRosa Skrevet 30. september #867 Skrevet 30. september anonym35445 skrev (58 minutter siden): Jeg også kan innrømme att jeg stilte litt spørsmåltegn til det. Men det rettferdiggjør uansett ikke denne kommentar drittslengingen som forgår i dette kommentarfeltet. Og jeg kritiserer ikke deg men alle andre her som slenger dritt. Dette er et diskusjonsforum, ikke et kommentarfelt. 9 2
anonym35445 Skrevet 30. september #868 Skrevet 30. september FruRosa skrev (13 minutter siden): Dette er et diskusjonsforum, ikke et kommentarfelt. Samma greia. Og du skjønte godt va jeg mente.
veslemy2006 Skrevet 30. september #869 Skrevet 30. september anonym35445 skrev (11 timer siden): For å si de sånn. Att samtlige her inne har barn synes jeg er skremmende. Når dere klarer å lire av dere så fæle kommentarer til ett mennesket så lurer jeg på hvordan det skal gå med barna deres når di vokser opp. Blir vell akkurat som foreldrene. Nettroll. Fysj for noen ekle folk dere er, skjerpings. Håper kommentarfeltet blir stengt. Jeg skal i hvertfall rapportere inn samtlige kommenterer her. Enig at det er en del stygge kommentarer. Men det jeg stiller spm ved er hvorfor skal det deles alt. Barna er i en sårbar situasjon. De har ikke blitt bedt om å deles med mange tusen følgere. Å når eksponeringen er så stor allerede nå hvordan blir det senere. Å jeg lurer oppriktig på hvordan hun kan ta seg tid til all dokumentasjonen. Når jeg fikk barn og selv hadde komplikasjoner og barnet hadde komplikasjoner så orket jeg så vidt å svare på meld fra mine nærmeste . Jeg brukte mest tid på å fokusere på meg selv og barnet mitt. Hun har to og tydeligvis komplikasjoner selv. Det henger ikke på greip for min del. Det er jo helt sykt at man må dele alt. Å rigge opp kamera mens man sitter å griner. Kan skjønne hun må ta en puste pause fra sykehuset. Men burde da heller kanskje prate med sine nærmeste og slappe av og samle krefter. Ikke dele med halve Norge. Sykes influenser verden er helt syk. Det er jo ett helt unyttig yrke. Hadde det blitt borte så hadde ikke verden stopper opp. De er jo bare en gjeng med levende reklameplakter som har ett skyhøyt forbruk. De fronter ett helt urealistisk forbruk av penger. Vanlig mannen i gata har ikke råd ril det forbruker de har. Og i tillegg skal barna dras inn i noe de ikke har noe stemmerett i. At de i det hele tatt tør med så mye syke mennesker som sitter bak tastaturet. Mitt barn på 13 år vill ikke deles på min private side engang på sosiale medier. Men influenser sine barn brukes over en lavsko fordi mor og far skal tjene penger. For en syk syk bransje. 10 1 9
Jajajane Skrevet 1. oktober #870 Skrevet 1. oktober Håper i alle fall operasjonen gikk bra, og at hun slapper av sammen med barna uten telefonen i fokus 😊
SigridElise Skrevet 2. oktober #871 Skrevet 2. oktober Jajajane skrev (10 timer siden): Håper i alle fall operasjonen gikk bra, og at hun slapper av sammen med barna uten telefonen i fokus 😊 Operasjonen? Er det koniseringen hun snakker om?
Jajajane Skrevet 2. oktober #872 Skrevet 2. oktober SigridElise skrev (2 minutter siden): Operasjonen? Er det koniseringen hun snakker om? Nei, før hun ble stille et døgn eller to sa hun at hun måtte ha en ny operasjon den dagen. Men den var visst ikke gjort enda, neste uke skulle det skje håpte hun. Noe hpv opplegg.
SigridElise Skrevet 2. oktober #873 Skrevet 2. oktober Jajajane skrev (3 timer siden): Nei, før hun ble stille et døgn eller to sa hun at hun måtte ha en ny operasjon den dagen. Men den var visst ikke gjort enda, neste uke skulle det skje håpte hun. Noe hpv opplegg. Ja konisering gjør man jo når man har celleforandringer grunnet hpv. Jeg har gjort det 2 ganger. Fjernet en del av limorhalsen. Hun har også gjort det før og da kalte hun det operasjon så tenkte det var det igjen siden hun enda har hpv. Eneste operasjon som er knyttet til hpv er vel konisering (om man har celleforandring) Eller fjerne livmor. Men hun har jo bare hatt konisering en gang og kun celleforandringer.. så vet ikke 1
Sandie Skrevet 2. oktober #874 Skrevet 2. oktober SigridElise skrev (8 timer siden): Ja konisering gjør man jo når man har celleforandringer grunnet hpv. Jeg har gjort det 2 ganger. Fjernet en del av limorhalsen. Hun har også gjort det før og da kalte hun det operasjon så tenkte det var det igjen siden hun enda har hpv. Eneste operasjon som er knyttet til hpv er vel konisering (om man har celleforandring) Eller fjerne livmor. Men hun har jo bare hatt konisering en gang og kun celleforandringer.. så vet ikke Hvis hun kaller konisering for operasjon, så er det ganske overdrevet. Det er et ganske raskt unnagjort dagkirurgisk inngrep. Dersom det er noe relatert til HPV, så kan det være kolposkopi og biopsi hun skal ta. I mange av influensernes verden er vel biopsi også å regne som en operasjon vil jeg tro.... 4
SigridElise Skrevet 2. oktober #875 Skrevet 2. oktober Sandie skrev (3 minutter siden): Hvis hun kaller konisering for operasjon, så er det ganske overdrevet. Det er et ganske raskt unnagjort dagkirurgisk inngrep. Dersom det er noe relatert til HPV, så kan det være kolposkopi og biopsi hun skal ta. I mange av influensernes verden er vel biopsi også å regne som en operasjon vil jeg tro.... Hehe nettopp det. Flere influensere kaller konisering for operasjon og legger ut filmer gråtende i sykehusklær.. Jeg har tatt det med lokal begge gangene. Man koniserer jo ikke om du kun har hpv uten celleforandringer. Men kan være biopsi ja, i deres verden også operasjon 🫣 3
Maia3 Skrevet 3. oktober #876 Skrevet 3. oktober panzerpølsa skrev (På 29.9.2025 den 13.20): Noen må jo ta i fra henne internett. Deg er jo helt sinnsykt i ordets rette forstand det hun driver med. Grining og grimaser, og nærbilder av vrengt munn og reklamer. Tragisk. Og ikke minst: Trykker mat inn i trynet mens hun snakker. Eier hun ikke oppdragelse? Det er så ekkelt 4
Nysgjerrigpernille Skrevet 3. oktober #877 Skrevet 3. oktober Maia3 skrev (9 timer siden): Og ikke minst: Trykker mat inn i trynet mens hun snakker. Eier hun ikke oppdragelse? Det er så ekkelt At noen spiser og snakker samtidig kan fint gjøres på en måte med folkeskikk, måten du ordlegger deg på derimot - oser ikke av folkeskikk. Takke meg til at noen spiser og skravler samtidig, i stedet for å være en voksen dame som virkelig gidder å bruke tiden sin på å skrive slike kommentarer på nett. Formuleringen «trykker mat i trynet» kan også kalles ganske ekkel.. 7 2
Maia3 Skrevet 4. oktober #878 Skrevet 4. oktober Nysgjerrigpernille skrev (1 time siden): At noen spiser og snakker samtidig kan fint gjøres på en måte med folkeskikk, måten du ordlegger deg på derimot - oser ikke av folkeskikk. Takke meg til at noen spiser og skravler samtidig, i stedet for å være en voksen dame som virkelig gidder å bruke tiden sin på å skrive slike kommentarer på nett. Formuleringen «trykker mat i trynet» kan også kalles ganske ekkel.. Trykker mat inn i trynet er hennes egne ord ! Når ble det folkeskikk å snakke med mat I munnen ? Var det ellers noe? 3 2
Irja Skrevet søndag kl. 22:56 #879 Skrevet søndag kl. 22:56 Den røde teksten har jeg skrevet, og laget såpass stor for å dekke barna hennes. Hvorfor sier ingen rundt henne i fra? Venner? Samboer? Mor? 8 1 7
Sandie Skrevet mandag kl. 17:35 #880 Skrevet mandag kl. 17:35 Irja skrev (18 timer siden): Den røde teksten har jeg skrevet, og laget såpass stor for å dekke barna hennes. Hvorfor sier ingen rundt henne i fra? Venner? Samboer? Mor? Virker som alle rundt er hennes ukritiske heiagjeng...Blir jublet frem uansett. Tror ikke de ser på dette som et problem. Eneste som virker litt lei er mannen... Også merkelig at de ansatte på sykehuset ikke reagerer på dette? Helt fra barna ble født har jo bilder blitt lagt ut på SoMe. Har selv hatt to planlagte keisersnitt på to ulike sykehus. Ingen av stedene var det tillatt å fotografere inne på operasjonssalen i det hele tatt, men ser jo stadig vekk at kjendiser får lov til dette. Jeg liker ikke å tro det, men er de ansatte mer ettergivende med denne gruppen enn med "vanlige" pasienter? 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå