SigridElise Skrevet 23. september #821 Skrevet 23. september Hun sier selv at tvillingene er friske og raske og klarer seg veldig bra . men fokuserer på at hun er jævla sliten, som hun selv sier. joda ser den. Men man kan også være litt takknemlig 10 1
S_ofie Skrevet 23. september #822 Skrevet 23. september SigridElise skrev (1 time siden): Hun sier selv at tvillingene er friske og raske og klarer seg veldig bra . men fokuserer på at hun er jævla sliten, som hun selv sier. joda ser den. Men man kan også være litt takknemlig Pluss at det er ganske normalt å være sliten etter fødsel. Selvfølgelig har hun gått igjennom noe tyngre enn folk flest men likevel virker det som hun ofte har det usedvanlig unormalt kjipt. Må være fordi hun får mye oppmerksomhet for klagingen sin av familie og venner, noe får hun ut av syting 24/7. Syter og gråter mens hun ler. 3 5
SigridElise Skrevet 23. september #823 Skrevet 23. september S_ofie skrev (1 minutt siden): Pluss at det er ganske normalt å være sliten etter fødsel. Selvfølgelig har hun gått igjennom noe tyngre enn folk flest men likevel virker det som hun ofte har det usedvanlig unormalt kjipt. Må være fordi hun får mye oppmerksomhet for klagingen sin av familie og venner, noe får hun ut av syting 24/7. Syter og gråter mens hun ler. Mine tvillinger var nummer 2 og 3. så barnefar ble første natten før han dro hjem til storesøster. Da hadde jeg tvillingene alene hver natt på sykehuset, selv nyoperert. De ansatte hadde det travlt og kunne ikke hjelpe så mye. Tøft ja, også da de var for små og fikk ikke lov å amme så måtte pumpe for å gi på flaske døgnet rundt etc. så tøft ja, sliten ja. Men så takknemlig for at det gikk bra med de. Hennes er premature så tøffere såklart men allikevel, kun klaging og gråting til pianomusikk.. 7 1
S_ofie Skrevet 23. september #824 Skrevet 23. september SigridElise skrev (2 timer siden): Mine tvillinger var nummer 2 og 3. så barnefar ble første natten før han dro hjem til storesøster. Da hadde jeg tvillingene alene hver natt på sykehuset, selv nyoperert. De ansatte hadde det travlt og kunne ikke hjelpe så mye. Tøft ja, også da de var for små og fikk ikke lov å amme så måtte pumpe for å gi på flaske døgnet rundt etc. så tøft ja, sliten ja. Men så takknemlig for at det gikk bra med de. Hennes er premature så tøffere såklart men allikevel, kun klaging og gråting til pianomusikk.. Jeg har aldri sett en person klage mer. Hun dyrker jo sorgen noe så til de grader. Den vokser jo dag for dag. Og ett ekstremt eksponerings behov. Føler det er noe som skurrer psykisk. Stygt av meg å si men. 20 2
Maia3 Skrevet 23. september #825 Skrevet 23. september Stellaris skrev (7 timer siden): For en absurd smørje av grining, reklameinnlegg og små, sårbare barn innlagt på sykehus. To premature nyfødte barn, filmet kun i bleien og eksponert Snap. Helt horribelt. Nå er det bare barna som har på bleie. Cool mamma (som hun kaller seg nå) har sluttet ! Da vet vi DET 9
avent Skrevet 23. september #826 Skrevet 23. september Dette er en av de tingene som hun kanskje ikke burde tjene penger på. Nyfødde premature tvillinger fødd veldig før tiden.. hun burde heller fokusere på den lille familien sin i steden for og filme og poste minutt for minutt. Dette er veldig private øyeblikk som jeg selv ivertfall ikke hadde vært komfortabel med å dele til hele Norge. Litt sent å angre seg i ettertid om det går opp for henne at dette kanskje var litt ukomfortabelt allikevel, ivertfall med tange på de små sårbare babyene.. 29
irevin Skrevet 24. september #827 Skrevet 24. september avent skrev (5 timer siden): Dette er en av de tingene som hun kanskje ikke burde tjene penger på. Nyfødde premature tvillinger fødd veldig før tiden.. hun burde heller fokusere på den lille familien sin i steden for og filme og poste minutt for minutt. Dette er veldig private øyeblikk som jeg selv ivertfall ikke hadde vært komfortabel med å dele til hele Norge. Litt sent å angre seg i ettertid om det går opp for henne at dette kanskje var litt ukomfortabelt allikevel, ivertfall med tange på de små sårbare babyene.. Og den dagen hun finner ut det er nok «BEINTØFT……» 6 6
Purple Diamond Skrevet 24. september #828 Skrevet 24. september Maia3 skrev (19 timer siden): Nå er det bare barna som har på bleie. Cool mamma (som hun kaller seg nå) har sluttet ! Da vet vi DET Dette trenger vi ikke vite 🙈 4
Guttemamma2023 Skrevet 24. september #829 Skrevet 24. september Jeg må innrømme at jeg ikke klarer å forstå hvordan hun har klart å sove hjemme når begge barna er på sykehuset? jeg er selv prematurmamma og jeg fikk beskjed om å gå ut for å få pauser. Jeg viket ikke fra barnet sin side.. Veldig til klaging også,synes jeg. Blir faktisk litt satt ut.. 8 1
oss-to Skrevet 24. september #830 Skrevet 24. september avent skrev (På 23.9.2025 den 23.08): Dette er en av de tingene som hun kanskje ikke burde tjene penger på. Nyfødde premature tvillinger fødd veldig før tiden.. hun burde heller fokusere på den lille familien sin i steden for og filme og poste minutt for minutt. Dette er veldig private øyeblikk som jeg selv ivertfall ikke hadde vært komfortabel med å dele til hele Norge. Litt sent å angre seg i ettertid om det går opp for henne at dette kanskje var litt ukomfortabelt allikevel, ivertfall med tange på de små sårbare babyene.. Min oppfordring til alle. Trykk avfølg på influensarar som eksponerar barna sine. 6 17
BeeKind Skrevet 25. september #831 Skrevet 25. september Hun overdriver nok ofte, men tror ikke vi skal kimse av hvor tøft det er å ikke kunne være hos barna sine hele tiden rett etter fødsel. Kroppen er også full av hormoner. Det er mødre med fødselsdepresjon som tar livet sitt, selv om alt er bra med barnet. Det er ikke bare å være takknemlig og ta seg sammen. 3 2
Mayaal Skrevet 25. september #832 Skrevet 25. september Å føde generelt er tøft og det er mye hormoner og man er ofte mye emosjonell. Kan ikke forestille meg å føde prematur når man i hvert fall ikke har vært forbedret på det og plutselig får man beskjed om at man skal. ingen tvil om at det er vondt for henne, det eneste jeg har problemer med er alle de videoene og overskriftene hun lager for å melke situasjonen så inn i grader og all den sytingen og klagingen. Det må være så vondt for deg selv, Martine og andre rundt deg som står deg nær å se det. Det er vanskelig å vite om alt er ærlig og genuint eller om det er for å øke seertallet og tjene mest mulig penger. 11
Maia3 Skrevet 27. september #833 Skrevet 27. september (endret) irevin skrev (På 24.9.2025 den 4.23): Og den dagen hun finner ut det er nok «BEINTØFT……» Har ikke vært innom henne på noen dager, men ikke gått glipp av noe heller. Samme leksa med grimaser,gråting, gjesping, eksponering av barna og alt er så eeeeææææhhhh beintøft og jævlig slitsomt . Hun har det alltid verre enn alle andre Endret 27. september av Maia3 3
Sitron10 Skrevet 27. september #834 Skrevet 27. september Hvor tidlig ble de født? Så at hun snappet at det er snart hjemreise, så må være snakk om 2/3 uker før termin? Kanskje jeg husker feil, men trodde jeg lest premature må være på sykehuset helt til termindatoen eller noe? Og veldig synd hvis hun ikke fikk muligheten til å være med de hele tiden, altså sove der. Men vet ikke hvordan de opererer på nyfødtintensiven så skjønner godt at det er rart å reise fra de.
SigridElise Skrevet 27. september #835 Skrevet 27. september Sitron10 skrev (1 time siden): Hvor tidlig ble de født? Så at hun snappet at det er snart hjemreise, så må være snakk om 2/3 uker før termin? Kanskje jeg husker feil, men trodde jeg lest premature må være på sykehuset helt til termindatoen eller noe? Og veldig synd hvis hun ikke fikk muligheten til å være med de hele tiden, altså sove der. Men vet ikke hvordan de opererer på nyfødtintensiven så skjønner godt at det er rart å reise fra de. De ble født uke 30
Orly Skrevet 27. september #836 Skrevet 27. september Sitron10 skrev (2 timer siden): Hvor tidlig ble de født? Så at hun snappet at det er snart hjemreise, så må være snakk om 2/3 uker før termin? Kanskje jeg husker feil, men trodde jeg lest premature må være på sykehuset helt til termindatoen eller noe? Og veldig synd hvis hun ikke fikk muligheten til å være med de hele tiden, altså sove der. Men vet ikke hvordan de opererer på nyfødtintensiven så skjønner godt at det er rart å reise fra de. Snakk om mye mer enn 2-3 uker og nei man må ikke være på sykehuset til termindato
Ninaen Skrevet 27. september #837 Skrevet 27. september Sitron10 skrev (2 timer siden): Hvor tidlig ble de født? Så at hun snappet at det er snart hjemreise, så må være snakk om 2/3 uker før termin? Kanskje jeg husker feil, men trodde jeg lest premature må være på sykehuset helt til termindatoen eller noe? Og veldig synd hvis hun ikke fikk muligheten til å være med de hele tiden, altså sove der. Men vet ikke hvordan de opererer på nyfødtintensiven så skjønner godt at det er rart å reise fra de. Uke 30. Man kan få reise hjem i uke 35 hvis alt går greit, noen må da være under hjemmesykehus. 1
Maia3 Skrevet 28. september #838 Skrevet 28. september S_ofie skrev (På 23.9.2025 den 20.25): Pluss at det er ganske normalt å være sliten etter fødsel. Selvfølgelig har hun gått igjennom noe tyngre enn folk flest men likevel virker det som hun ofte har det usedvanlig unormalt kjipt. Må være fordi hun får mye oppmerksomhet for klagingen sin av familie og venner, noe får hun ut av syting 24/7. Syter og gråter mens hun ler. Sitter på dassen og syter og tyter og griner IGJEN. Hva ER det med denne damen? Har hun ingenting annet å komme med ? ALT er såååå beintøft. Virker ikke som hun finner glede i noe. Er det kun sympatierklæringer hun er ute etter? Virker som hun har det verre enn alle andre, uansett hva det gjelder. Må være utrolig slitsomt for samboeren 6 1
Durancell Skrevet 28. september #839 Skrevet 28. september Maia3 skrev (1 time siden): Sitter på dassen og syter og tyter og griner IGJEN. Hva ER det med denne damen? Har hun ingenting annet å komme med ? ALT er såååå beintøft. Virker ikke som hun finner glede i noe. Er det kun sympatierklæringer hun er ute etter? Virker som hun har det verre enn alle andre, uansett hva det gjelder. Må være utrolig slitsomt for samboeren Hun har vel hatt null motgang i livet og fått alt servert, så da blir den minste ting beintøft. 4 2
Irja Skrevet 28. september #840 Skrevet 28. september Hjemme og filmer reklamevideo til vogna de har fått sponset, mens de under to uker gamle barna hennes ligger på nyfødtintensiv med pustehjelp. Da trenger man faktisk veiledning. Sønnen min lå tre uker på nyfødtintensiv. Det siste jeg tenkte på var jobb. Jeg var der fra 08 på morgenen til 22 på kvelden. Da gikk jeg å la meg på foreldrerommet. Ikke hjemme. Tipper Martine har fått samme tilbudet.. Dette kommer hun til å angre på. 10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå