Kålrota Skrevet 22. september #801 Skrevet 22. september Jeg vet ikke om dere som kritiserer gråting på sykehuset har hatt barn på nyfødt intensiv? Det er en intens boble og ofte en kamp på liv og død for mange som er der. Ikke for å forsvare influenser-livet, men akkurat dette er tøft for alle. 8 7 4
AprilLudgate Skrevet 22. september #802 Skrevet 22. september Mekkapekka skrev (På 18.9.2025 den 17.13): Synes det er ganske usmakelig med at absolutt alt skal filmes og deles. Samboeren som gråter når han får den bittelille babyen på brystet for første gang, et nært øyeblikk som i mine øyne er privat… Hun virker forøvrig utrolig sutrete og svak. Helt greit å være kritisk til å filme babyene. Men «hun virker utrolig sutrete og SVAK»? WTF? Dama er nybakt forelder til to premature barn. Så mange uemptiske folk her inne atte hjelpes. 13 7
AprilLudgate Skrevet 22. september #803 Skrevet 22. september Kålrota skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om dere som kritiserer gråting på sykehuset har hatt barn på nyfødt intensiv? Det er en intens boble og ofte en kamp på liv og død for mange som er der. Ikke for å forsvare influenser-livet, men akkurat dette er tøft for alle. Nettopp. De som mener det er unormalt må virkelig utredes for noe. Helt alvorlig. 7 1
mereo Skrevet 22. september #804 Skrevet 22. september AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Helt greit å være kritisk til å filme babyene. Men «hun virker utrolig sutrete og SVAK»? WTF? Dama er nybakt forelder til to premature barn. Så mange uemptiske folk her inne atte hjelpes. AprilLudgate skrev (1 minutt siden): Helt greit å være kritisk til å filme babyene. Men «hun virker utrolig sutrete og SVAK»? WTF? Dama er nybakt forelder til to premature barn. Så mange uemptiske folk her inne atte hjelpes. Jeg kritiserer at hun bruker så mye tid på telefonen og deling i situasjonen de er i. Utover det kritiserer jeg ikke på nåværende tidspunkt at hun har følelser ovenfor situasjonen! Mente akkurat det samme om Karianne Vilde Spetalen. 5 1
AprilLudgate Skrevet 22. september #805 Skrevet 22. september mereo skrev (3 minutter siden): Jeg kritiserer at hun bruker så mye tid på telefonen og deling i situasjonen de er i. Utover det kritiserer jeg ikke på nåværende tidspunkt at hun har følelser ovenfor situasjonen! Mente akkurat det samme om Karianne Vilde Spetalen. Jeg kommenterte «sutrete og svak». Ikke mobilbruk. 2
Mekkapekka Skrevet 22. september #806 Skrevet 22. september AprilLudgate skrev (15 minutter siden): Helt greit å være kritisk til å filme babyene. Men «hun virker utrolig sutrete og SVAK»? WTF? Dama er nybakt forelder til to premature barn. Så mange uemptiske folk her inne atte hjelpes. Selvfølgelig er det tøft, er ikke det jeg kritiserer. Sett bort i fra at hun er nybakt mor til premature babyer, så synes jeg hun virker generelt sutrete ja. 4 2
Julemarsipan Skrevet 22. september #807 Skrevet 22. september Alle forstår at det er tøft , men vi ser jo KUN gråting… bortsett fra alle reklamene innimellom tårene.. 2 2
Fenomen Skrevet 22. september #808 Skrevet 22. september Julemarsipan skrev (19 timer siden): Så mye sutring over dårlig samvittighet med så liten tid med barna.. En del av årsakene til prematur fødsel er jo nettopp alvorlig tilstander hos mor som gjør at barnet må ut. Så det er ikke unikt at mor ikke har så mye tid med barnet i starten, da en del av mødrene selv må ligge på intensiven, etter svangerskapsforgiftning , Hellp, morkakeløsning, infeksjon osv.. hun er jo egentlig veldig heldig som er så raskt på bena og flyttet bare noen få dager etter operasjon til hotellet… Men når det gjelder Martine har hun opplevd ting som er så tøft , så tøft at det er unikt. Jeg tenker også at det går mot en fødselsdepresjon. Hun fikk jo infeksjon, ble veldig dårlig og måtte opereres osv., da, så helt ukomplisert var det jo ikke. 4
Fenomen Skrevet 22. september #809 Skrevet 22. september Ja, hun gråter absolutt hele tiden. Hun gjorde det som gravid og før det også. Men i den situasjonen hun er i er det lov å synes at er tøff. 2
Donpedro Skrevet 22. september #810 Skrevet 22. september Et kroneksempel på at noe er greit å holde privat. Hilsen mor til prematur. 17 1
AprilLudgate Skrevet 22. september #811 Skrevet 22. september Mekkapekka skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det tøft, er ikke det jeg kritiserer. Sett bort i fra at hun er nybakt mor til premature babyer, så synes jeg hun virker generelt sutrete ja. Ja. Det kan være. Men nå har hun to premature, som ikke har de beste utsiktene alltid. Så vær nå litt greie 🤷♀️ 3
Mekkapekka Skrevet 22. september #812 Skrevet 22. september Donpedro skrev (20 minutter siden): Et kroneksempel på at noe er greit å holde privat. Hilsen mor til prematur. Så enig. Ikke alt trenger å deles for penger! 10 3
Jajajane Skrevet 22. september #813 Skrevet 22. september Hardt å være på nyfødt intensiv, ingen nekter for det. Men å spille inn video med pianomusikk og lengtende blikk, for så å gråte mens man filmer blir tullete. Hun er lei seg, helt klart, men kanskje hun burde logge av og finne på noe annet da? Virker som det skal fremvises bare tristhet og fordervelse! Er hun ikke glad? Hun har blitt mamma til to nydelige barn! Men da skal det bare grines og klages i stedet? 26
irevin Skrevet 23. september #814 Skrevet 23. september Jajajane skrev (6 timer siden): Hardt å være på nyfødt intensiv, ingen nekter for det. Men å spille inn video med pianomusikk og lengtende blikk, for så å gråte mens man filmer blir tullete. Hun er lei seg, helt klart, men kanskje hun burde logge av og finne på noe annet da? Virker som det skal fremvises bare tristhet og fordervelse! Er hun ikke glad? Hun har blitt mamma til to nydelige barn! Men da skal det bare grines og klages i stedet? Så fort en anledning byr seg, så er det fram med kamera. Sutre som hun ALLTID gjør…., gnåle ting om igjen og om igjen. Og dette tjener hun og andre influencere penger på !!!! Det er så kvalmt. LOGG AV - og forbli avlogget 8 3
Viki6 Skrevet 23. september #815 Skrevet 23. september Skjønner at det er tøft å få premature tvillinger, men hun burde virkelig legge bort mobilen. All denne hysteriske gråtingen har ingen behov for å se. Hun virker ofte som om det er rett rundt hjørnet for at hun bør ha intensiv psykologbehandling (ellers også). Om hun absolutt må dele noe, så burde hun vente en måneds tid, og heller fortelle om opplevelsen når hun har roet seg litt. Jeg følger henne ikke, men har sett litt på snap etter fødsel. 10 1
Million Skrevet 23. september #816 Skrevet 23. september Det er klart de ønsker å filme barna sine, det er jo minner for dem senere - men trenger de å legge ut så mye på nett? Mobiler er forresten en bakteriebombe uten like. Alt man har på fingrene av virus og bakterier fra miljøer man har vært i, havner på den. Hun og barnefaren burde ikke veksle mellom å klå på mobilen og å håndtere premature små babyer som nok har et litt skjørt immunforsvar foreløbig. 13 1
S_ofie Skrevet 23. september #817 Skrevet 23. september Jeg tenker alle forstår at det er drit tøft og en vond situasjon å være i. Hun sier jo hun føler seg på flukt hele tiden og bærer masse vonde følelser. Det er helt forståelig. Problemet er vell at hun før svangeskapet også som en influenser er utrolig klagete. Alltid i offer rollen, alt som er negativt skal bli melket. Har ett veldig negativt syn på alt. Virker som hun «trives» i å ha det dritt for det er komfortsonen hennes. Noen skaper jo en identitet med å ha det kjipt. Hun er utrolig heldig som har to tvillinger som har overlevd og har det tilsynelatende bra. Virker som mannen hennes er dritt lei filming. 9 3
Stellaris Skrevet 23. september #818 Skrevet 23. september For en absurd smørje av grining, reklameinnlegg og små, sårbare barn innlagt på sykehus. To premature nyfødte barn, filmet kun i bleien og eksponert Snap. Helt horribelt. 17 2
Heffalumpmamma Skrevet 23. september #819 Skrevet 23. september Hun kjører fødselshistorien om og om igjen hver dag. Jeg kommer aldri videre då gidder ikke se lenger. 8 1
SigridElise Skrevet 23. september #820 Skrevet 23. september Artikkel nå i se og hør. Overskrift ; « Så sliten!» Altså! Jeg blir dårlig av hvor negativ hun er 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå