Gå til innhold

Martine Halvorsen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Janmar skrev (11 minutter siden):

Kanskje bite i deg ordene nå? Hu HAR fått tvillinger 😅

Jeg må ikke bite i meg ord jeg ikke har uttalt. Du ser vel forskjellen på å stille seg kritisk og spørre og å komme med en påstand?

Jeg håper det.

Endret av Rotemor
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rotemor skrev (40 minutter siden):

Jeg må ikke bite i meg ord jeg ikke har uttalt. Du ser vel forskjellen på å stille seg kritisk og spørre og å komme med en påstand?

Jeg håper det.

Du tvilte jo flere ganger. Men nå har hu jo faktisk fått tvillinger. Så de som trodde hun faket ultralyd og satt opp hele greia, har nå fått beviset sitt.

• Liker 6
Skrevet (endret)
Janmar skrev (13 minutter siden):

Du tvilte jo flere ganger. Men nå har hu jo faktisk fått tvillinger. Så de som trodde hun faket ultralyd og satt opp hele greia, har nå fått beviset sitt.

Så når man tviler på noe, så må man «bite i seg sine ord»?? Nei. Du tar feil. 
Hva andre trodde angår ikke meg.

Det heter for øvrig «hun».

Endret av Rotemor
  • Nyttig 1
Skrevet
Janmar skrev (15 minutter siden):

PS: Mh har basert hele karrieren sin på løgn og har skrevet mange innlegg om ting som hverken har skjedd henne, eller de hun påstår å kjenne. Så det å være kritisk, til det motsatte er bevist, er ikke annet enn fornuftig å være. 
Hvis man derimot ser henne som troverdig og liker henne, så bør man se seg selv i speilet.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Rotemor skrev (2 minutter siden):

PS: Mh har basert hele karrieren sin på løgn og har skrevet mange innlegg om ting som hverken har skjedd henne, eller de hun påstår å kjenne. Så det å være kritisk, til det motsatte er bevist, er ikke annet enn fornuftig å være. 
Hvis man derimot ser henne som troverdig og liker henne, så bør man se seg selv i speilet.

Se seg selv i speilet fordi man liker noen? Veldig fjern ting å si. 

• Liker 7
Skrevet
Janmar skrev (47 minutter siden):

Se seg selv i speilet fordi man liker noen? Veldig fjern ting å si. 

Nei. Se seg i speilet fordi man lar seg lure og manipulere.
Jeg har skjønt for noen innlegg siden at dette dødfødt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper virkelig det går bra med både henne og barna. Meeen hvorfor må alt dokumenteres. Hun fikk infeksjon og måtte operere. Å hadde hun ikke fått hjelp hadde hun ikke klart seg skriver hun. Hvordan i alle dage rklarer hun å sitte å filme og snappe osv når hun er så dårlig og alt er vanskelig. Jeg har ikke fått tvillinger. Men når jeg fikk siste barn så hadde jeg masse blødninger og trengte å få blod fordi blødningene var så store. Jeg klarte ikke svare på meld eller telefoner fra de nærmeste engang første dagene.  Hadde nok med meg selv og babyen. Synes det er helt sykt at de må oppdatere hele tiden. 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Synes det er ganske usmakelig med at absolutt alt skal filmes og deles. Samboeren som gråter når han får den bittelille babyen på brystet for første gang, et nært øyeblikk som i mine øyne er privat…

Hun virker forøvrig utrolig sutrete og svak. 

• Liker 23
  • Nyttig 4
Skrevet
veslemy2006 skrev (Akkurat nå):

Håper virkelig det går bra med både henne og barna. Meeen hvorfor må alt dokumenteres. Hun fikk infeksjon og måtte operere. Å hadde hun ikke fått hjelp hadde hun ikke klart seg skriver hun. Hvordan i alle dage rklarer hun å sitte å filme og snappe osv når hun er så dårlig og alt er vanskelig. Jeg har ikke fått tvillinger. Men når jeg fikk siste barn så hadde jeg masse blødninger og trengte å få blod fordi blødningene var så store. Jeg klarte ikke svare på meld eller telefoner fra de nærmeste engang første dagene.  Hadde nok med meg selv og babyen. Synes det er helt sykt at de må oppdatere hele tiden. 

Dette! Når jeg hadde baby var tlf det siste jeg orket å dille med hehe

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser for meg de ungene med grimaser på alle barnehagebilder og skolebilder.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Durancell skrev (2 timer siden):

Ser for meg de ungene med grimaser på alle barnehagebilder og skolebilder.

🤭

• Liker 1
Skrevet

hun har vel ikke lagt ut hverken navn på barna eller bilde av ansiktene deres, så jeg vet ikke om det er helt rettferdig å snakke om eksponering. 

• Liker 2
Skrevet
BeeKind skrev (47 minutter siden):

hun har vel ikke lagt ut hverken navn på barna eller bilde av ansiktene deres, så jeg vet ikke om det er helt rettferdig å snakke om eksponering. 

Du tenker bilder av ansikt og navn er eneste form for eksponering? Det er det vi lærer minst av når det kommer til utlevering og eksponering av barn. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
irevin skrev (På 7.9.2025 den 11.45):

Å sitte på dass å «liksom filme snørr og tårer» fordi hun er bekymra. Herregud så påtatt og tilgjort. Mat i senga, grimaser og gud vet hva. Enda godt disse influencerene våre ikke har «vanlig jobb» ved siden av. Da hadde vel heøe gjengen vært «innlagt» snart. Må jo være en heltidsjobb for dem å bare ta vare på kropp og utseende. Jeg tror de fort glemmer at det de holder på med må de fleste gjøre «i tillegg til» om man skal holde «tritt». 

Snørr , tårer og grimaser i fleng idag også. Er bekymret for absolutt alt og syter og tyter så det holder.  Blir sikkert mye av det fremover.  Jeg orker ikke 

• Liker 5
Skrevet

Har hun fødselsdepresjon? For har bare vært grining på sykehuset. Vet man er hormonell etter fødsel også altså, men hun sier hun er sint og lei seg. Kan hun ikke bare slappe av og nyte? Grine for alt hele tiden, må være slitsomt for mannen som har blitt far og gå rundt med slikt hele dagen. Det tar på å få barn, og hun har hatt infeksjon i tillegg. Men likevel er hun bare sint og lei seg. Ro ned og nyt så skal du se at det blir bedre!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Så mye sutring over dårlig samvittighet med så liten tid med barna.. En del av årsakene til prematur fødsel er jo nettopp alvorlig tilstander hos mor som gjør at barnet må ut. 
Så det er ikke unikt at mor ikke har så mye tid med barnet i starten, da en del av mødrene selv må ligge på intensiven, etter svangerskapsforgiftning , Hellp, morkakeløsning, infeksjon osv.. hun er jo egentlig veldig heldig som er så raskt på bena og flyttet bare noen få dager etter operasjon til hotellet…  

Men når det gjelder Martine har hun opplevd ting som er så tøft , så tøft at det er unikt.  Jeg tenker også at det går mot en fødselsdepresjon. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Julemarsipan skrev (4 timer siden):

Så mye sutring over dårlig samvittighet med så liten tid med barna.. En del av årsakene til prematur fødsel er jo nettopp alvorlig tilstander hos mor som gjør at barnet må ut. 
Så det er ikke unikt at mor ikke har så mye tid med barnet i starten, da en del av mødrene selv må ligge på intensiven, etter svangerskapsforgiftning , Hellp, morkakeløsning, infeksjon osv.. hun er jo egentlig veldig heldig som er så raskt på bena og flyttet bare noen få dager etter operasjon til hotellet…  

Men når det gjelder Martine har hun opplevd ting som er så tøft , så tøft at det er unikt.  Jeg tenker også at det går mot en fødselsdepresjon. 

Slik jeg forsto så startet fødselen av seg selv? Og de klarte ikke stoppe den? 
Mulig det var det ekstreme høye tempo hun hadde dag ut og inn. Med både tung trening til flytting, maling, løpe rundt og styre. Tvillingsvangerskap er jo kjent for å muligens bli prematur så anbefales kanskje ikke å ha ett så høyt tempo hele svangerskapet? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje hun bare skal legge vekk telefonen og bare være i det de står i nå? 
Det er en belastning for de alle sammen uten tvil! Da bør man vurdere sine prioriteringer. 

For jeg er ganske sikker på at min mor var opptatt av alt annet enn å dokumentere/oppdatere alle kjente (var ikke så mange interesserte ukjente vil jeg tro), da jeg ble født 3 måneder før tiden!

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Jajajane skrev (12 timer siden):

Har hun fødselsdepresjon? For har bare vært grining på sykehuset. Vet man er hormonell etter fødsel også altså, men hun sier hun er sint og lei seg. Kan hun ikke bare slappe av og nyte? Grine for alt hele tiden, må være slitsomt for mannen som har blitt far og gå rundt med slikt hele dagen. Det tar på å få barn, og hun har hatt infeksjon i tillegg. Men likevel er hun bare sint og lei seg. Ro ned og nyt så skal du se at det blir bedre!

Hun grein nesten like mye under svangerskapet og før hun ble gravid også. Alt dokumentert på snap.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

En annen influencer fra Nesodden mistet tvillingguttene sine da de døde etter å bli født før prematurt. Allikevel var de alltid så takknemlige. Martine sine lever og er sterke og det ser ut til å gå bra. At hun ikke kan tenke på det i det hele tatt)istedenfor så prater hun som om hun skulle ha mistet de. Klager og klager over hvor tøft alt er. Tøft å sitte på sykehuset rundt friske babyer. Skjønner det. Men hennes lever i det minste og det ser bra ut. Sorry forstår det er drittøft men tror hun hadde hatt godt av å kjenne på takknemlighet og. Hun snakker som om hun ikke skulle hatt de lenger. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...