cherryl Skrevet 6. september #761 Skrevet 6. september Aner ikke, er høna ribba så trenger den vel ikke å vokses? 3
Purple Diamond Skrevet 6. september #762 Skrevet 6. september Maia3 skrev (7 timer siden): Hjelpes 😂 Og som andre sier; ei ribba høne trenger vel ikke vokses 😂 6 1
BeeKind Skrevet 6. september #763 Skrevet 6. september Rotemor skrev (23 timer siden): Tuller du? Hun er IKKE sunn og ikke forbilledlig på noe vis!!! Hva mener du? 1
Rotemor Skrevet 6. september #764 Skrevet 6. september BeeKind skrev (2 timer siden): Hva mener du? Akkurat det jeg skrev. 1
BeeKind Skrevet 6. september #765 Skrevet 6. september Rotemor skrev (1 time siden): Akkurat det jeg skrev. Jeg skrev bare at hun er heldig som orker å pusse opp og alt mulig når hun er gravid 😅 skjønte ikke helt hva kommentaren din sikter til eller svarer på 1
Rotemor Skrevet 7. september #766 Skrevet 7. september BeeKind skrev (1 time siden): Jeg skrev bare at hun er heldig som orker å pusse opp og alt mulig når hun er gravid 😅 skjønte ikke helt hva kommentaren din sikter til eller svarer på Hun lyver i alt hun gjør. Hun finnes ikke ekte. 6 2
irevin Skrevet 7. september #767 Skrevet 7. september Å sitte på dass å «liksom filme snørr og tårer» fordi hun er bekymra. Herregud så påtatt og tilgjort. Mat i senga, grimaser og gud vet hva. Enda godt disse influencerene våre ikke har «vanlig jobb» ved siden av. Da hadde vel heøe gjengen vært «innlagt» snart. Må jo være en heltidsjobb for dem å bare ta vare på kropp og utseende. Jeg tror de fort glemmer at det de holder på med må de fleste gjøre «i tillegg til» om man skal holde «tritt». 13 6
Måne Rampelyset Skrevet 10. september #768 Skrevet 10. september Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
powerpuffen Skrevet 16. september #769 Skrevet 16. september de små tvillingene ble født på lørdag! 2
powerpuffen Skrevet 16. september #772 Skrevet 16. september Vålull skrev (1 time siden): Følte hun akkurat ble gravid. 🤣 ja, det er ikke så rart. de var kjempesmå og på pustehjelp såvidt jeg kunne se. de er født for tidlig. hadde hun ikke termin i november?
Palmemor Skrevet 16. september #773 Skrevet 16. september powerpuffen skrev (14 minutter siden): ja, det er ikke så rart. de var kjempesmå og på pustehjelp såvidt jeg kunne se. de er født for tidlig. hadde hun ikke termin i november? Var vel 30 uker nå hvis jeg ikke husker feil Synd hu gikk rett i eksponeringsfella 😭 12
mereo Skrevet 17. september #774 Skrevet 17. september Palmemor skrev (5 timer siden): Var vel 30 uker nå hvis jeg ikke husker feil Synd hu gikk rett i eksponeringsfella 😭 Får håpe hun klarer å holde det til det ene innlegget da.
Palmemor Skrevet 17. september #775 Skrevet 17. september mereo skrev (2 timer siden): Får håpe hun klarer å holde det til det ene innlegget da. Lov å håpe!
Irja Skrevet 17. september #776 Skrevet 17. september mereo skrev (4 timer siden): Får håpe hun klarer å holde det til det ene innlegget da. HAHAHAHAHAHHA ja, det var sikkert det siste vi så av de barna 2 1
irevin Skrevet 17. september #777 Skrevet 17. september Irja skrev (1 time siden): HAHAHAHAHAHHA ja, det var sikkert det siste vi så av de barna Og sikkert siste gang vi hørte ordet «BEINTØFT» ! Og JA; det er tøft å få prematur tvillinger, men ALT som MH opplever er ikke tøft; det er «BEINTØFT»😉 Håper det går bra med alle fire og at hun kan skjerme barna for some i fremtiden. Syns det er smakløst å lage innhold som går på utlevering av barn 10 2
Irja Skrevet 17. september #778 Skrevet 17. september irevin skrev (2 timer siden): Og sikkert siste gang vi hørte ordet «BEINTØFT» ! Og JA; det er tøft å få prematur tvillinger, men ALT som MH opplever er ikke tøft; det er «BEINTØFT»😉 Håper det går bra med alle fire og at hun kan skjerme barna for some i fremtiden. Syns det er smakløst å lage innhold som går på utlevering av barn De få gangene jeg titter innom snappen hennes, så er det snørr og tårer. (Også før graviditeten) Skal bli spennende å se hvordan dette går. 2 4
SeBraHaHa Skrevet 17. september #779 Skrevet 17. september Spent på om hun rakk å tilkalle TV-teamet til fødselen, ellers gikk hun nok glipp av en kraftig lønnsbonus der gitt. 2 2
Janmar Skrevet 17. september #780 Skrevet 17. september Rotemor skrev (På 2.5.2025 den 23.33): Tja. Som sagt, så har jeg ikke sett klippet, men jeg holder henne ikke for god for den iscenesettelsen. Jeg er ikke alene. Kanskje bite i deg ordene nå? Hu HAR fått tvillinger 😅 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå