Rotemor Skrevet 7. august 2025 #741 Skrevet 7. august 2025 irevin skrev (På 19.6.2025 den 13.28): Hanna-Martine har opplevd seksuell trakassering, det er jo ikke bra og noe de fleste har fått med seg. Selvfølgelig så har MH opplevd det samme fra samme mann ref. hennes story i dag MH gjør ikke annet enn å stjele opplevelser fra andre… 3 2
Orly Skrevet 7. august 2025 #742 Skrevet 7. august 2025 Tiara07 skrev (32 minutter siden): Vel, det tenkte jeg ikke på, for jeg har ikke sett at hun har vist noe. Jeg tenker mer på at det er lett å si at noen har sagt noe stygt, uten at det nødvendigvis er helt sant, evt vridd på… Og mange influensere blir mer og mer desperat etter oppmerksomhet og klikk. Det er jo oppmerksomhet de lever av… Hun har jo lagt ut flere av meldingene hun har fått.
Maia3 Skrevet 27. august 2025 #743 Skrevet 27. august 2025 Tiara07 skrev (På 6.8.2025 den 22.42): Tviler på at det er så mye hat som hun skal ha det til! Det er nok velmente råd som hun tolker som kritikk. Enten fordi hun er hårsår, eller fordi hun vet dette kan melkes for penger! Enig! Alt for oppmerksomhet og lettjente penger…. ———— Hun utleverer magen så det synger etter, men blir sjokkert over at folk tror magen er en del av et realityshow…. Hun utleverer jo magen i et realityshow på snap?!? Hun lever jo og tjener penger på reality av sitt eget liv og nå med 100 prosent fokus på graviditet og tvillinger! Da må hun regne med kommentarer…. Tviler på at hun kommer til å stoppe med graviditeten. Kommer garantert en (p)syk utlevering av barna når de er født også! Hun kunne jo latt være å utnytte graviditeten for penger og oppmerksomhet. Dette velger hun jo 100 prosent selv! Men hun vil kun ha tilbakemeldinger ala «you go girl» og andre heiarop for å dyrke egoet…. Nei giiiid er hun gravid med tvillinger? Det nevner hun aldri og viser heller ingen bilder av magen ! (Ironi) Alle er jo stolte av å skulle ha barn, men det må da være monn i mindre. ALT dreier seg om mesterverket, at hun spyr, er kvalm , det er tungt og ikke minst at hun stadig tisser på seg. Hvem trenger å vite sånt? Hun tror hun er så innmari viktig, gjør seg til i væremåten , snakker med mat i munnen, sier ææææhhhh i hver setning og lager de sykeste grimaser. Hvis hun sliter med dårlig selvtillit, så blir det jo IKKE bedre av oppføre seg så ekkelt. Stikk imot. Et merkelig kvinnfolk 17 2
irevin Skrevet 27. august 2025 #744 Skrevet 27. august 2025 Maia3 skrev (5 timer siden): Nei giiiid er hun gravid med tvillinger? Det nevner hun aldri og viser heller ingen bilder av magen ! (Ironi) Alle er jo stolte av å skulle ha barn, men det må da være monn i mindre. ALT dreier seg om mesterverket, at hun spyr, er kvalm , det er tungt og ikke minst at hun stadig tisser på seg. Hvem trenger å vite sånt? Hun tror hun er så innmari viktig, gjør seg til i væremåten , snakker med mat i munnen, sier ææææhhhh i hver setning og lager de sykeste grimaser. Hvis hun sliter med dårlig selvtillit, så blir det jo IKKE bedre av oppføre seg så ekkelt. Stikk imot. Et merkelig kvinnfolk HELT ENIG ! Og ALT går på repeat ! Hun som ble hyllet for å være «sykt ærlig». Syns hele dama er sykt fjollete. HVEM finner insp i henne? Fit-check., trimmings av mesterverket, quick-fix for å få på seg trynet eller jåla seg🙈🙈🙈Og for å komme til poenget vet jeg ikke om flere som bruker så sykt lang tid på å komme til et poeng😱🤣🤣Om i det hele tatt ER noe poeng. Det som irriterer meg er jo at dette tjener hun m/andre influencere grovt på ! Å gjøre seg til….sota liv 14 2
Maia3 Skrevet 27. august 2025 #745 Skrevet 27. august 2025 irevin skrev (2 timer siden): HELT ENIG ! Og ALT går på repeat ! Hun som ble hyllet for å være «sykt ærlig». Syns hele dama er sykt fjollete. HVEM finner insp i henne? Fit-check., trimmings av mesterverket, quick-fix for å få på seg trynet eller jåla seg🙈🙈🙈Og for å komme til poenget vet jeg ikke om flere som bruker så sykt lang tid på å komme til et poeng😱🤣🤣Om i det hele tatt ER noe poeng. Det som irriterer meg er jo at dette tjener hun m/andre influencere grovt på ! Å gjøre seg til….sota liv Ja det er sykt. Hun, IR og SB er så fjollete og teite at det er hinsides. EGO så store som fjell ! 7
Whitesnake69 Skrevet 28. august 2025 #746 Skrevet 28. august 2025 Altså hva er dette her? Hva er greia med alle disse grimasene og måten å filme seg sjøl på? Ser jo fader ikke ut 🤮 10 3
irevin Skrevet 28. august 2025 #747 Skrevet 28. august 2025 Whitesnake69 skrev (58 minutter siden): Altså hva er dette her? Hva er greia med alle disse grimasene og måten å filme seg sjøl på? Ser jo fader ikke ut 🤮 Skylder vel på ADHD’n…Jeg har også adhd, men ALDRI hatt en trang til å lage grimaser på denne måten. Når man bruker grimaser med tekst som hun gjør KONSTANT, da misser jeg innholdet for vrengte lepper i monitor syns jeg er udelikat 11 3
Purple Diamond Skrevet 28. august 2025 #748 Skrevet 28. august 2025 Whitesnake69 skrev (8 timer siden): Altså hva er dette her? Hva er greia med alle disse grimasene og måten å filme seg sjøl på? Ser jo fader ikke ut 🤮 😵💫 Hun skulle vel si noe kjempeekkelt og veldig privat i tillegg, da. Ref. Guttormsen. 2 1
BeeKind Skrevet 29. august 2025 #749 Skrevet 29. august 2025 Hun er veldig heldig med formen da, wow! Trener, lager mat, går tur, pusser opp og ommøblerer. Jeg orker ikke alt det uten å være gravid en gang 😂 7
Purple Diamond Skrevet 30. august 2025 #750 Skrevet 30. august 2025 BeeKind skrev (11 timer siden): Hun er veldig heldig med formen da, wow! Trener, lager mat, går tur, pusser opp og ommøblerer. Jeg orker ikke alt det uten å være gravid en gang 😂 Ikke jeg heller 😂 4
mereo Skrevet 30. august 2025 #751 Skrevet 30. august 2025 BeeKind skrev (11 timer siden): Hun er veldig heldig med formen da, wow! Trener, lager mat, går tur, pusser opp og ommøblerer. Jeg orker ikke alt det uten å være gravid en gang 😂 Hjelper å styre sin egen hverdag og ikke måtte ha ett sted å være i 8 timer og gjøre en jobb. Rakk alt det der en gang, men da var jeg arbeidsledig. 10 1 4
irevin Skrevet 31. august 2025 #752 Skrevet 31. august 2025 BeeKind skrev (På 30.8.2025 den 1.49): Hun er veldig heldig med formen da, wow! Trener, lager mat, går tur, pusser opp og ommøblerer. Jeg orker ikke alt det uten å være gravid en gang 😂 Til å ha det «BEINTØFT» så….🙈🤣 4 6
Sandie Skrevet 3. september 2025 #753 Skrevet 3. september 2025 irevin skrev (På 31.8.2025 den 21.18): Til å ha det «BEINTØFT» så….🙈🤣 Har hørt at man ved tvillinggraviditet kan oppleve mer intens kvalme enn i et vanlig svangerskap, men at hun har det så beintøft tviler jeg på. Hun hadde aldri klart alt hun gjør om hun faktisk hadde hatt hyperemesis. Hun har sikkert sine utfordringer hun også, men blir for dumt å overdrive så voldsomt. 9
Maia3 Skrevet 3. september 2025 #754 Skrevet 3. september 2025 (endret) Whitesnake69 skrev (På 28.8.2025 den 10.44): Altså hva er dette her? Hva er greia med alle disse grimasene og måten å filme seg sjøl på? Ser jo fader ikke ut 🤮 Grimaser og æææææhhhhh mellom to setninger hele tiden, og ææææææh kommer aldri til poenget. Det verste er likevel å snakke med mat i munnen, som hun også gjør hele tiden. Barnslig og ikke minst nasty Fra det ene til det andre: DU er så rå, du er så fin, du er så bra , osv osv . Er hun bare ute etter å fiske samme komplimenter tilbake? Unnskylder alt med at jeg er jo "præggers" så da så ! Nettopp begynt å følge henne, men tror jeg blokkerer like fort. Kjedelig innhold av ei som tror hun er såååå viktig og viser babymagen tusen ganger for dag. Lov å være stolt, men hjelpes altså Endret 3. september 2025 av Maia3 9 1
irevin Skrevet 5. september 2025 #755 Skrevet 5. september 2025 (endret) Maia3 skrev (På 3.9.2025 den 14.31): «Grimaser og æææææhhhhh mellom to setninger hele tiden, og ææææææh kommer aldri til poenget. Det verste er likevel å snakke med mat i munnen, som hun også gjør hele tiden. Barnslig og ikke minst nasty» Skjønner jo her at hun ikke har fullført videregående skole en gang. Det merkes på både språk og innhold. Maia3 skrev (På 3.9.2025 den 14.31): Endret 5. september 2025 av irevin Kommentar 6 3
irevin Skrevet 5. september 2025 #756 Skrevet 5. september 2025 Og at hun har «ribba høna» i dag. Hvem f…har interesse av å vite det? Det er helt sjukt at influencere tjener så gode penger på mindre intelligente «innlegg». Store deler av bransjen burde forbys ! Eksponering av barn., dårlig språk, kropp og utseende. De gjør det jo til en HELTIDSJOBB å «ta vare» på utseende. Det er samme personene som «liksom» skal «redde dagens unge for kroppspress osv.»., Herregud 10 6
Rotemor Skrevet 5. september 2025 #757 Skrevet 5. september 2025 BeeKind skrev (På 30.8.2025 den 1.49): Hun er veldig heldig med formen da, wow! Trener, lager mat, går tur, pusser opp og ommøblerer. Jeg orker ikke alt det uten å være gravid en gang 😂 Tuller du? Hun er IKKE sunn og ikke forbilledlig på noe vis!!! 3
Purple Diamond Skrevet 5. september 2025 #758 Skrevet 5. september 2025 irevin skrev (59 minutter siden): Og at hun har «ribba høna» i dag. Hvem f…har interesse av å vite det? Det er helt sjukt at influencere tjener så gode penger på mindre intelligente «innlegg». Store deler av bransjen burde forbys ! Eksponering av barn., dårlig språk, kropp og utseende. De gjør det jo til en HELTIDSJOBB å «ta vare» på utseende. Det er samme personene som «liksom» skal «redde dagens unge for kroppspress osv.»., Herregud Vi trenger virkelig ikke slik info, nei. Trenger ikke vite når noens høns skal ribbes, egentlig. Bare min egen 😂 1
Maia3 Skrevet 6. september 2025 #759 Skrevet 6. september 2025 Purple Diamond skrev (4 timer siden): Vi trenger virkelig ikke slik info, nei. Trenger ikke vite når noens høns skal ribbes, egentlig. Bare min egen 😂
Rockefot99 Skrevet 6. september 2025 #760 Skrevet 6. september 2025 Maia3 skrev (6 timer siden): Hahaha, hva betyr dette egentlig? 😂 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå