irevin Skrevet 31. juli #722 Skrevet 31. juli panzerpølsa skrev (På 9.7.2025 den 4.59): Hva er det hun ikke har, som er omdiskutert eller i vinden? Det er altså så påfallende at hun har opplevd, eller har/sett/hørt/gjort alt som særlig har med kvinnehelse, kvinnesyn, vold mot kvinner osv, som er i medias søkelys til en hver tid. Hvorfor lar media dette bruke viktig spalteplass på sine "røverhistorier"? For det er det mye av det hun kommer med faktisk er. Vi som kjenner mennesker med slik personlighet, kjenner igjen dette godt, og ser hva det er hun faktisk holder på med. Enig! I tillegg er hun jo ganske ung, til å ha opplevd det meste. Fikk henne opp på snap, og kikket innom. Jeg orka ikke se alt jeg, for er 1 mnd siden sist jeg fikk henne opp på snap og kikket. Er jo AKKURAT det samme innholdet som sist jo ! Har hun ingenting nytt å komme med? Samme treningenen, kicke ass., du fortjener mat, husk vær snill mot deg sjæl og da grimasene kom i monitor orka jeg ikke mer. Utrolig at folk tjener penger på å egentlig bare være fjollete? 8
powerpuffen Skrevet 31. juli #723 Skrevet 31. juli Leste her at hun hadde sagt at hun hadde hyperemesis. ser ikke slik ut på Instagram i dag? 🤔 i følge henne spiller kroppen fortsatt på lag, visstnok.
panzerpølsa Skrevet 31. juli #724 Skrevet 31. juli powerpuffen skrev (13 minutter siden): Leste her at hun hadde sagt at hun hadde hyperemesis. ser ikke slik ut på Instagram i dag? 🤔 i følge henne spiller kroppen fortsatt på lag, visstnok. Hva er det hun ikke har, har opplevd eller gått igjennom? 12 1
Orly Skrevet 31. juli #725 Skrevet 31. juli powerpuffen skrev (2 timer siden): Leste her at hun hadde sagt at hun hadde hyperemesis. ser ikke slik ut på Instagram i dag? 🤔 i følge henne spiller kroppen fortsatt på lag, visstnok. Det kan hun jo hatt tidlig i svangerskapet
powerpuffen Skrevet 31. juli #726 Skrevet 31. juli Orly skrev (17 minutter siden): Det kan hun jo hatt tidlig i svangerskapet «Kroppen spiller FORTSATT på lag» ergo tolker jeg det dit at det egentlig har vært nokså problemfritt hittil. Kvalme og oppkast i første trimester er vanlig, men ikke alle har hyperemesis av den grunn 3 3
Sandie Skrevet 1. august #727 Skrevet 1. august Orly skrev (På 31.7.2025 den 19.20): Det kan hun jo hatt tidlig i svangerskapet Kvalme og trøtthet hører ofte med, men hyperemesis er som regel behandlingskrevende. Jeg tror vi hadde fått vite det om hun hadde blitt innlagt på sykehus pga dehydrering og underernæring. 5
mereo Skrevet 1. august #728 Skrevet 1. august Sandie skrev (10 minutter siden): Kvalme og trøtthet hører ofte med, men hyperemesis er som regel behandlingskrevende. Jeg tror vi hadde fått vite det om hun hadde blitt innlagt på sykehus pga dehydrering og underernæring. Det var hun, men det var tidlig. 1
Fotballfluen Skrevet 2. august #729 Skrevet 2. august Dama løp halvmaraton reativt tidlig i svangerskapet. Da har man ikke hatt hyperemesis. Kroppen hadde ikke hatt sjans til noe mer enn å gå etter månedsvis med hyperemesis, trust me. Man har nok med å klare å reise seg opp fra senga for å gå på toalettet. 13 2
SeBraHaHa Skrevet 6. august #730 Skrevet 6. august Hva er det hun driver med😂 Sparer på og gjenbruker slemme kommentarer hun får oppgjennom for å samle de og publisere at hun får «mange» på en gang? Nå har denna influenser-greia gått i hue på a. Snakk om å lage seg selv som et offer. Pinlig 9
Orly Skrevet 6. august #731 Skrevet 6. august Det er slemme kommentarer og helt greit at de offentliggjøres 2 1
SeBraHaHa Skrevet 6. august #732 Skrevet 6. august Orly skrev (8 timer siden): Det er slemme kommentarer og helt greit at de offentliggjøres Jo jo, det er klart, men hun gjenbruker de samme meldingene fra ulike tidsperioder og slår de sammen for å få det til å virke som om hun fikk «mer hat» på et innlegg 4
Tiara07 Skrevet 6. august #733 Skrevet 6. august Orly skrev (10 timer siden): Det er slemme kommentarer og helt greit at de offentliggjøres Tviler på at det er så mye hat som hun skal ha det til! Det er nok velmente råd som hun tolker som kritikk. Enten fordi hun er hårsår, eller fordi hun vet dette kan melkes for penger! SeBraHaHa skrev (2 timer siden): Jo jo, det er klart, men hun gjenbruker de samme meldingene fra ulike tidsperioder og slår de sammen for å få det til å virke som om hun fikk «mer hat» på et innlegg Enig! Alt for oppmerksomhet og lettjente penger…. ———— Hun utleverer magen så det synger etter, men blir sjokkert over at folk tror magen er en del av et realityshow…. Hun utleverer jo magen i et realityshow på snap?!? Hun lever jo og tjener penger på reality av sitt eget liv og nå med 100 prosent fokus på graviditet og tvillinger! Da må hun regne med kommentarer…. Tviler på at hun kommer til å stoppe med graviditeten. Kommer garantert en (p)syk utlevering av barna når de er født også! Hun kunne jo latt være å utnytte graviditeten for penger og oppmerksomhet. Dette velger hun jo 100 prosent selv! Men hun vil kun ha tilbakemeldinger ala «you go girl» og andre heiarop for å dyrke egoet…. 15 1
Orly Skrevet 6. august #734 Skrevet 6. august Tiara07 skrev (1 minutt siden): Tviler på at det er så mye hat som hun skal ha det til! Det er nok velmente råd som hun tolker som kritikk. Enten fordi hun er hårsår, eller fordi hun vet dette kan melkes for penger! Enig! Alt for oppmerksomhet og lettjente penger…. ———— Hun utleverer magen så det synger etter, men blir sjokkert over at folk tror magen er en del av et realityshow…. Hun utleverer jo magen i et realityshow på snap?!? Hun lever jo og tjener penger på reality av sitt eget liv og nå med 100 prosent fokus på graviditet og tvillinger! Da må hun regne med kommentarer…. Tviler på at hun kommer til å stoppe med graviditeten. Kommer garantert en (p)syk utlevering av barna når de er født også! Hun kunne jo latt være å utnytte graviditeten for penger og oppmerksomhet. Dette velger hun jo 100 prosent selv! Men hun vil kun ha tilbakemeldinger ala «you go girl» og andre heiarop for å dyrke egoet…. Det er virkelig ikke mye velment i de kommentarene hun har lagt ut, ærlig talt 4
Orly Skrevet 6. august #735 Skrevet 6. august SeBraHaHa skrev (3 timer siden): Jo jo, det er klart, men hun gjenbruker de samme meldingene fra ulike tidsperioder og slår de sammen for å få det til å virke som om hun fikk «mer hat» på et innlegg Godt mulig, men de siste hun la ut handlet om graviditeten, uansett når kommentarene kom så er de virkelig ikke greie
Tiara07 Skrevet 6. august #736 Skrevet 6. august Orly skrev (3 minutter siden): Det er virkelig ikke mye velment i de kommentarene hun har lagt ut, ærlig talt Jeg har vanskelig for å tro at de er ekte! Beklager! Og uansett hagler det ikke det inn med slike kommentarer på et nivå som gjør at hun må klage offentlig. Hun sier jo også selv at mange av kommentarene «sikkert er velment, men kommer ut feil»…. Altså, da sier hun jo selv indirekte at hun lager storm i vannglass! 5 2
Orly Skrevet 6. august #737 Skrevet 6. august Tiara07 skrev (Akkurat nå): Jeg har vanskelig for å tro at de er ekte! Beklager! Og uansett hagler det ikke det inn med slike kommentarer på et nivå som gjør at hun må klage offentlig. Hun sier jo også selv at mange av kommentarene «sikkert er velment, men kommer ut feil»…. Altså, da sier hun jo selv indirekte at hun lager storm i vannglass! Du tenke hun sender inn stygge kommentarer til seg selv ? Herlighet 3
Janmar Skrevet 6. august #738 Skrevet 6. august Tiara07 skrev (56 minutter siden): Jeg har vanskelig for å tro at de er ekte! Beklager! Og uansett hagler det ikke det inn med slike kommentarer på et nivå som gjør at hun må klage offentlig. Hun sier jo også selv at mange av kommentarene «sikkert er velment, men kommer ut feil»…. Altså, da sier hun jo selv indirekte at hun lager storm i vannglass! Ingen sender inn sånt til seg selv. Da burde du fått med deg serien der tv sporet opp nettroll via ip og dro hjem til dem og konfronterte de. Det er så mye hat og bitterhet i denne verden at hjelp! Og misunnelse!! 1
SeBraHaHa Skrevet 7. august #739 Skrevet 7. august Orly skrev (4 timer siden): Du tenke hun sender inn stygge kommentarer til seg selv ? Herlighet Klart de gjør. Samme i spørsmålsrunder. Er det ikke merkelig hvordan noen spørsmål treffer veldig godt slik at de kan få reklamert best mulig, fortalt mest nøyaktig eller bare fører samtalen videre. «Nå er det lave tall på visninger. Jeg må skape blest. Jeg skriver en kommentar «Du må ikke spise for 4» «Folkens, vi må snakke om dette. Se denne kommentaren jeg fikk» klikk, klikk, klikk= penger i kassa. 6 13
Tiara07 Skrevet 7. august #740 Skrevet 7. august Orly skrev (10 timer siden): Du tenke hun sender inn stygge kommentarer til seg selv ? Herlighet Janmar skrev (9 timer siden): Ingen sender inn sånt til seg selv. Da burde du fått med deg serien der tv sporet opp nettroll via ip og dro hjem til dem og konfronterte de. Det er så mye hat og bitterhet i denne verden at hjelp! Og misunnelse!! Vel, det tenkte jeg ikke på, for jeg har ikke sett at hun har vist noe. Jeg tenker mer på at det er lett å si at noen har sagt noe stygt, uten at det nødvendigvis er helt sant, evt vridd på… Og mange influensere blir mer og mer desperat etter oppmerksomhet og klikk. Det er jo oppmerksomhet de lever av… 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå