kkkeee Skrevet 22. juni #701 Skrevet 22. juni irevin skrev (På 19.6.2025 den 13.28): Hanna-Martine har opplevd seksuell trakassering, det er jo ikke bra og noe de fleste har fått med seg. Selvfølgelig så har MH opplevd det samme fra samme mann ref. hennes story i dag MH har jo opplevd alt det gjestene i poden hennes snakker/snakket om, vet ikke om hun holder på ennå 1 1
irevin Skrevet 22. juni #702 Skrevet 22. juni (endret) kkkeee skrev (1 time siden): MH har jo opplevd alt det gjestene i poden hennes snakker/snakket om, vet ikke om hun holder på ennå Også får MH historien til å dreie den mot SEG og at det er hun det er synd på. «detta», «sjæl»., «trøkka», «knekkis»., «fått på meg trynet»., «blei»., «jæææææskla»., «litta», «du fortjener mat….», pluss bilder med bare fjollete grimaser ! Lite nytt å komme med om dagen. Fremstår barnslig. Endret 22. juni av irevin Tillegg 10 1
Julemarsipan Skrevet 23. juni #703 Skrevet 23. juni Ja er det Fredrikstad dialekt hun har ? Eller er det Drammen ? Klarer ikke helt å skjønne hvor hun er fra… Men hun har fått det bra til med de kjolene hun har laget/designet, som selges på Villoid , de er jo kjempe fine , men hva heter egentlig merket hennes? Finner det ikke når jeg søker på Villoid.. ser det har stått Villoid reklame på samtlige kjoler hun legger ut…
Strikkedilla45 Skrevet 24. juni #704 Skrevet 24. juni (endret) Merket hennes heter vel Blomelle og selges på nettsiden blomelle.no har ikke fått med meg noe kjoler som er designet av henne på villoid, så mulig det er andre designere bare at hun bruker de (som jo er normalt å gjøre), sår min tvil om at hun klarer å designe noe i villoid klasse😅 eneste jeg finner etter en raskt titt ang MH og Villoid er denne kjolen her brukt under utdeling i 2024. Fra merket Adoore(?). Endret 24. juni av Strikkedilla45 1
mereo Skrevet 24. juni #705 Skrevet 24. juni Julemarsipan skrev (8 timer siden): Ja er det Fredrikstad dialekt hun har ? Eller er det Drammen ? Klarer ikke helt å skjønne hvor hun er fra… Men hun har fått det bra til med de kjolene hun har laget/designet, som selges på Villoid , de er jo kjempe fine , men hva heter egentlig merket hennes? Finner det ikke når jeg søker på Villoid.. ser det har stått Villoid reklame på samtlige kjoler hun legger ut… Hun er fra Nesodden. 2 1
enhjørningfis Skrevet 24. juni #706 Skrevet 24. juni Julemarsipan skrev (11 timer siden): Ja er det Fredrikstad dialekt hun har ? Eller er det Drammen ? Klarer ikke helt å skjønne hvor hun er fra… Men hun har fått det bra til med de kjolene hun har laget/designet, som selges på Villoid , de er jo kjempe fine , men hva heter egentlig merket hennes? Finner det ikke når jeg søker på Villoid.. ser det har stått Villoid reklame på samtlige kjoler hun legger ut… De kjolene hun har laget på "Blomelle" er ganske Basic og noe man lager til barbiene sine når man er 9 år ! Ingen fasong og ikke noe fine! 8
Julemarsipan Skrevet 24. juni #707 Skrevet 24. juni Aha, jeg har nok misforstått , de kjolene hun har reklamert for Villoid er bare reklame ja 🤣 syns de var overraskende fine, men hvorfor reklame for andre klær og kjoler når hun har sitt eget merke?   søkte på blomelle nå, ja det er ikke noe for meg , og langt i fra de kjolene på villoid 🥶 2
mereo Skrevet 24. juni #708 Skrevet 24. juni Julemarsipan skrev (3 minutter siden): Aha, jeg har nok misforstått , de kjolene hun har reklamert for Villoid er bare reklame ja 🤣 syns de var overraskende fine, men hvorfor reklame for andre klær og kjoler når hun har sitt eget merke?   søkte på blomelle nå, ja det er ikke noe for meg , og langt i fra de kjolene på villoid 🥶 For å få penger inn 😉 for hun har sikkert affiliate linker til Villoid. 2
Strikkedilla45 Skrevet 25. juni #709 Skrevet 25. juni Julemarsipan skrev (14 timer siden): Aha, jeg har nok misforstått , de kjolene hun har reklamert for Villoid er bare reklame ja 🤣 syns de var overraskende fine, men hvorfor reklame for andre klær og kjoler når hun har sitt eget merke?   søkte på blomelle nå, ja det er ikke noe for meg , og langt i fra de kjolene på villoid 🥶 Folk flest har bare blitt hjernevasket av SE, TL og MN klanen. Det ER normalt å ha flere merker klesskapet sitt selv om en «designer» klær. Vil tro at designermerker bak holzweiler, moods of Norway, Skappel etc. bruker andre klær i blant alt egendesignet. Er bare SE++ som skal være så folkelig og allsidig å føde og pusse opp i en og samme kjole…. for min del så styrker det heller tilliten min (ikke til MH + klanen da det er alt for mye som trekker dem ned) at en kan vise at en kan bruke «konkurranse» merker, dette er jo for å kunne se på søm, snitt, feste til knapp/glide lås. Hva funker, hva funker ikke, er dette type stoff noe «jeg» kan implementere i mitt design men med en helt annen vri..? Nei, jeg stemmer hvert fall for at en skal ha litt forskjellig i klesskapet 😁
Julemarsipan Skrevet 25. juni #710 Skrevet 25. juni Haha, nå måtte jeg le av SE som er så folkelig som kan føde og pusse opp i samme kjole 🤣👏 men ja, forstår jo at folk har flere enn et merke i skapet sitt, det er jo helt naturlig.. MEN hvorfor reklamere og lage samarbeid for andre kjoler når man har designet sine egne kjoler ? kan liksom ikke se for meg at Märtha Louise med Hést , begynner å reklame for Cubus i tillegg 😅 1
mereo Skrevet 25. juni #711 Skrevet 25. juni Julemarsipan skrev (2 timer siden): Haha, nå måtte jeg le av SE som er så folkelig som kan føde og pusse opp i samme kjole 🤣👏 men ja, forstår jo at folk har flere enn et merke i skapet sitt, det er jo helt naturlig.. MEN hvorfor reklamere og lage samarbeid for andre kjoler når man har designet sine egne kjoler ? kan liksom ikke se for meg at Märtha Louise med Hést , begynner å reklame for Cubus i tillegg 😅 Det er nok fordi Märtha sitt «merke» er bedre etablert og (her antar jeg bare) har litt høyere kvalitet enn Blomelle, SE, etc. Mens de andre trenger vel det for å holde influenser karrieren i gang og prøve å holde seg aktuelle. Det klarer de ikke med egne merker, for der tror de at de har dekket ett hull i markedet som egentlig ikke er der. 2
irevin Skrevet 29. juni #712 Skrevet 29. juni Til å være så mye uvel om dagen, ikke orke særlig mat osv., så er det utrolig hva hun orker likevel. ref., det hun legger ut i SoMe ihvertfall av treningsøkter osv. Veldig opptatt av «matprat», og det begynner å bli ganske dårlig kamuflert at kropp ikke betyr noe for henne, for mantraet hennes er jo å like seg «sjæl». 4
Linazer Skrevet 29. juni #713 Skrevet 29. juni irevin skrev (5 minutter siden): Til å være så mye uvel om dagen, ikke orke særlig mat osv., så er det utrolig hva hun orker likevel. ref., det hun legger ut i SoMe ihvertfall av treningsøkter osv. Veldig opptatt av «matprat», og det begynner å bli ganske dårlig kamuflert at kropp ikke betyr noe for henne, for mantraet hennes er jo å like seg «sjæl». Kropp betyr alt for henne. Det er bare så altfor tydelig. Akkurat like ille som Helene Drage. 6
mereo Skrevet 30. juni #714 Skrevet 30. juni irevin skrev (På 29.6.2025 den 17.31): Til å være så mye uvel om dagen, ikke orke særlig mat osv., så er det utrolig hva hun orker likevel. ref., det hun legger ut i SoMe ihvertfall av treningsøkter osv. Veldig opptatt av «matprat», og det begynner å bli ganske dårlig kamuflert at kropp ikke betyr noe for henne, for mantraet hennes er jo å like seg «sjæl». Jeg var så dårlig i 9 måneder at jeg var lykkelig om jeg fikk meg en tur på butikken. Alle planer måtte være så løse at det ikke gjorde noe om jeg ikke kunne møte eller utsette til det som kanskje var en god dag. Jeg orka ikke bære 1,5 liters flaskene mine med Farris - så de fikk stå i garasjen til mannen kom hjem! (Og jeg fikk god hjelp av helsepersonell, men var like forbanna dårlig!) I 9 måneder fortalte jeg meg selv "i morgen er jeg kanskje bedre". For all del, det kan være hun er så dårlig som hun sier - men som du sier jeg skjønner ikke at hun orker. Er hun Wonder Woman med superkrefter? 1
AprilLudgate Skrevet 30. juni #715 Skrevet 30. juni mereo skrev (6 minutter siden): Jeg var så dårlig i 9 måneder at jeg var lykkelig om jeg fikk meg en tur på butikken. Alle planer måtte være så løse at det ikke gjorde noe om jeg ikke kunne møte eller utsette til det som kanskje var en god dag. Jeg orka ikke bære 1,5 liters flaskene mine med Farris - så de fikk stå i garasjen til mannen kom hjem! (Og jeg fikk god hjelp av helsepersonell, men var like forbanna dårlig!) I 9 måneder fortalte jeg meg selv "i morgen er jeg kanskje bedre". For all del, det kan være hun er så dårlig som hun sier - men som du sier jeg skjønner ikke at hun orker. Er hun Wonder Woman med superkrefter? Hun er neppe så dårlig om hun trener - men nå er jo dette jobben hennes da. Så da blir telefonen med overalt man kan vise noe. 2
mereo Skrevet 30. juni #716 Skrevet 30. juni AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Hun er neppe så dårlig om hun trener - men nå er jo dette jobben hennes da. Så da blir telefonen med overalt man kan vise noe. Ikke minst dokumenter «nå spøy jeg OG tisset på meg samtidig». Så da er det vel nok ei ku å melke, blir reine bondegården til slutt. 1
Tripptrapp1 Skrevet 30. juni #717 Skrevet 30. juni Julemarsipan skrev (På 25.6.2025 den 16.55): men ja, forstår jo at folk har flere enn et merke i skapet sitt, det er jo helt naturlig.. MEN hvorfor reklamere og lage samarbeid for andre kjoler når man har designet sine egne kjoler ? Hvorfor ikke? Det er ikke som at Bloomelle er en direkte konkurrent til alle andre kjoleproduserende klesmerker bare av den grunn at begge produserer kjoler.
Julemarsipan Skrevet 1. juli #718 Skrevet 1. juli Tripptrapp1 skrev (17 timer siden): Hvorfor ikke? Det er ikke som at Bloomelle er en direkte konkurrent til alle andre kjoleproduserende klesmerker bare av den grunn at begge produserer kjoler. Nei, jeg tenker mer at hennes eget merke forsvinner i alt annet hun reklamerer for… jeg visste jo ikke før her at kjolene hennes ikke var på villoid.. trodde det var der de ble solgt fordi det er så mye reklame med villoid 😅 1
Sandie Skrevet 8. juli #719 Skrevet 8. juli AprilLudgate skrev (På 30.6.2025 den 19.44): Hun er neppe så dårlig om hun trener - men nå er jo dette jobben hennes da. Så da blir telefonen med overalt man kan vise noe. Så at hun sa hun har hyperemesis, det tror jeg ikke stemmer.
panzerpølsa Skrevet 9. juli #720 Skrevet 9. juli Sandie skrev (8 timer siden): Så at hun sa hun har hyperemesis, det tror jeg ikke stemmer. Hva er det hun ikke har, som er omdiskutert eller i vinden? Det er altså så påfallende at hun har opplevd, eller har/sett/hørt/gjort alt som særlig har med kvinnehelse, kvinnesyn, vold mot kvinner osv, som er i medias søkelys til en hver tid. Hvorfor lar media dette bruke viktig spalteplass på sine "røverhistorier"? For det er det mye av det hun kommer med faktisk er. Vi som kjenner mennesker med slik personlighet, kjenner igjen dette godt, og ser hva det er hun faktisk holder på med. 7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå