Sandie Skrevet 8. mai #682 Skrevet 8. mai Unødvendig å kommentere mage. Er helt normalt å få mage tidlig når man venter tvillinger. Det skjønner vel de fleste som har vært gravide.. 7 1
Whitesnake69 Skrevet 9. mai #683 Skrevet 9. mai Tenker på Karianne Vilde som venter tvillinger og som har store bekymringer med tanke på prematurfødsel osv. Hun er bare helt fantastisk å følge med positivitet. Null klaging der. Kan ikke forestille meg Martine ha 5 % av den som KV har. Det kommer til å bli et gråte/klageshow uten like. 9
Tripptrapp1 Skrevet 10. mai #684 Skrevet 10. mai M.G.E skrev (På 6.5.2025 den 20.32): Så håper jeg barna holdes unna bedrift og eksponering… Hahaha. Unnskyld at jeg ler, men det kommer aldri til å skje. A l d r i. Det er altfor mye innholdsverdi i å eksponere dem 🤑 6 4
AprilLudgate Skrevet 11. mai #685 Skrevet 11. mai (endret) Herregud nå må folk FAEN MEG SKJERPE SEG. Man får ikke en norsk gynekolog til å være med på fakevideo. Gynekologen utfører tidlig UL helt etter boka, og gjør nøyaktig det man skal på en innvendig UL. Det betyr at det er annonsert før uke 18. Hun har som meg endo, og jeg og fikk tidlig synlig mange med bare 1 barn helt fra uke 10. Så med tvillinger ville jeg sett sånn ut selv. Utrolig mange regelrett ekle og slemme folk her. Endret 11. mai av AprilLudgate 10 1 8
M.G.E Skrevet 12. mai #686 Skrevet 12. mai (endret) Tripptrapp1 skrev (På 10.5.2025 den 15.15): Hahaha. Unnskyld at jeg ler, men det kommer aldri til å skje. A l d r i. Det er altfor mye innholdsverdi i å eksponere dem 🤑 Ja, det er jo trist! Om influenser livet går bra, så forstår jeg ikke hvorfor de i det hele tatt viser barna eller snakker om de. Jeg forstår ikke at mødre bygger en sånn»karriere» rundt barna heller da! Endret 12. mai av M.G.E 3
Tripptrapp1 Skrevet 12. mai #687 Skrevet 12. mai M.G.E skrev (34 minutter siden): Ja, det er jo trist! Om influenser livet går bra, så forstår jeg ikke hvorfor de i det hele tatt viser barna eller snakker om de. Jeg forstår ikke at mødre bygger en sånn»karriere» rundt barna heller da! Fordi at influenserrollen er en evig streben etter å holde seg aktuell. Du kan være aktuell i dag, men uaktuell om tre måneder. Når da mange av influencerne har hatt null personlig utvikling eller utdanning som gjør dem faglig interessante over tid, så er det eksponering av ungene gir nye muligheter til innhold. Som mammablogger får de gjerne noen nye følgere og samarbeidspartnere. Alternativet ser ut til å være onlyfans eller at man bare fader ut. Selv om bedriften går bra i dag, så kan den alltids gå bedre. Det koster å opprettholde fasaden. Her er bare å jobbe på, for snart skal vi til syden for fjerde gang i år, og dessuten ønsker mor seg ny veske og nye pupper 💪 7
M.G.E Skrevet 12. mai #688 Skrevet 12. mai Tripptrapp1 skrev (1 time siden): Fordi at influenserrollen er en evig streben etter å holde seg aktuell. Du kan være aktuell i dag, men uaktuell om tre måneder. Når da mange av influencerne har hatt null personlig utvikling eller utdanning som gjør dem faglig interessante over tid, så er det eksponering av ungene gir nye muligheter til innhold. Som mammablogger får de gjerne noen nye følgere og samarbeidspartnere. Alternativet ser ut til å være onlyfans eller at man bare fader ut. Selv om bedriften går bra i dag, så kan den alltids gå bedre. Det koster å opprettholde fasaden. Her er bare å jobbe på, for snart skal vi til syden for fjerde gang i år, og dessuten ønsker mor seg ny veske og nye pupper 💪 Ja, jeg har en influenser som diskuteres her i samme gate.. Og jeg unngår det mennesket, ikke for at vedkommende har gjort meg noe.. Men jeg føler jeg vet for mye om livet og alt som forgår der, samt den personligheten på SOME ikke er helt … min stil! Glad jeg har utdannelse og kan kjøpe vesker, pupper og litt ferie uten å utlevere livet mitt, uten å bli stressa over for lite likes og følgere som faller fra.🤪 Jeg håper disse barna slipper å vokse opp på Instagram og snap.. Men jeg har mine tvil.. 1 6
irevin Skrevet 15. mai #689 Skrevet 15. mai ENDELIG sier samboeren hennes i fra om at å spise samtidig som man snakker til følgerene i kamera er uhøflig! Kunne ikke blitt mer enig! Det er rett og slett grisete og en uting hun mfl influencere gjør. Neste jeg håper han sier i fra om er at hun bør slutte med de grimasene hun lager hele tiden. Like rart og uhøflig det også, særlig de gangene det blir nærbilde av noen vrengte lepper klistret i monitor…..Hvis det er ment å være en «morsom greie», så har hun bommet 8 9
bibliotekaren Skrevet 15. mai #690 Skrevet 15. mai Sitat hentet fra denne artikkelen: Martine Halvorsen: Åpner seg om graviditeten: - Slitsomt å lage barn "Halvorsen forklarer at de enda ikke har fått termindato, men at det blir en gang på høsten. – Antakeligvis i løpet av november en gang, sier hun. " Eh, så hva gjorde de på ultralyd da? Å finne termindato gjøres lett på ultralyd, eller ved å vite når man hadde mensen sist. 8
Tiara07 Skrevet 15. mai #691 Skrevet 15. mai Bare ser for meg tankegangen når de er på ultralyd og ser det er tvillinger; «Ja, ja, ja! Wow! Det er tvillinger! Gleder meg sånn til å dele til hele verden, for her kan jeg lage innhold fremover!!!» 🙈😢 9
Fenomen Skrevet 15. mai #692 Skrevet 15. mai bibliotekaren skrev (10 timer siden): Sitat hentet fra denne artikkelen: Martine Halvorsen: Åpner seg om graviditeten: - Slitsomt å lage barn "Halvorsen forklarer at de enda ikke har fått termindato, men at det blir en gang på høsten. – Antakeligvis i løpet av november en gang, sier hun. " Eh, så hva gjorde de på ultralyd da? Å finne termindato gjøres lett på ultralyd, eller ved å vite når man hadde mensen sist. Veldig merkelig. Man får termindato på første UL. 3
Sandie Skrevet 15. mai #693 Skrevet 15. mai Fenomen skrev (5 minutter siden): Veldig merkelig. Man får termindato på første UL. De vil vel holde det privat, hvilket også er helt forståelig og greit. Men da er det jo bedre å bare si det, for de har nok fått termindato ja. 1
Fenomen Skrevet 15. mai #694 Skrevet 15. mai Sandie skrev (1 minutt siden): De vil vel holde det privat, hvilket også er helt forståelig og greit. Men da er det jo bedre å bare si det, for de har nok fått termindato ja. Ja, nettopp 1
Katten89 Skrevet 15. mai #695 Skrevet 15. mai Tullebudeia skrev (På 5.5.2025 den 19.08): Gravid i ett kvarter og allerede mage? Trodde ikke det var mulig? Kjekt for dem 🥰 Man får fortere mage med tvillinger, da 3
irevin Skrevet 26. mai #696 Skrevet 26. mai Vet ikke om andre som bruker så mye tid på å komme til et poeng jeg på storyene sine🙈🙈 8 3
HMK Skrevet 26. mai #697 Skrevet 26. mai irevin skrev (5 timer siden): Vet ikke om andre som bruker så mye tid på å komme til et poeng jeg på storyene sine🙈🙈 Joda. Anna Rasmussen. Dvs hun har jo ikke poeng i sine storyer, egentlig. 9
irevin Skrevet 19. juni #698 Skrevet 19. juni Hanna-Martine har opplevd seksuell trakassering, det er jo ikke bra og noe de fleste har fått med seg. Selvfølgelig så har MH opplevd det samme fra samme mann ref. hennes story i dag 5 3
Mellion Skrevet 19. juni #699 Skrevet 19. juni csms96777887 skrev (På 9.3.2025 den 3.19): Bare meg som gjennomskuer alt hu gjør og dermed syns HVER gang hu gjesper er falskt? Det ser bare ikke naturlig ut og føles påtatt… Jeg er ikke ofte innom hennes snap men når jeg er det føler jeg meg lurt, føler hun er veldig påtatt og falsk. Alt virker så gjennomtenkt og pick me girl. 8
SigridElise Skrevet 21. juni #700 Skrevet 21. juni Det er så sjukt mye klickbates på hun der. Aner ikke hvor mange Ganger overskriften har vært “ dette er kjønnet til tvillingene “ med store bokstaver og så etter 8 timer snap forteller hun at hun ikke vet. Flotte bruke kidsa som klikk bates allerede før de er født… 17 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå