Gå til innhold

Martine Halvorsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rotemor skrev (12 timer siden):

Eller det er nok en løgn. Det vet man ikke før man ser babyer. 

Så jo ultralyden. Så ikke løgn

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Svartfugl skrev (13 timer siden):

Dette har jeg skjønt siden hun delte en liksom-kryptisk snap om å være på sykehuset uten å kunne si hvorfor (ennå).

Hyggelig for dem da!

Samme her. Liksom-kryptisk kan man like gjerne bare si det rett ut. 2+2=4. Nå blir det ihvertfall grining fremover. #gravidoghormonell

• Liker 4
Skrevet (endret)
Janmar skrev (5 timer siden):

Så jo ultralyden. Så ikke løgn

Tja. Har ikke sett klippet, men kan det ha vært juks? Slik at hun sanker inn mer oppmerksomhet på mer fiktiv livserfaring hvis det «går galt»?

Endret av Rotemor
  • Nyttig 1
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

Tja. Har ikke sett klippet, men kan det ha vært juks? Slik at hun sanker inn mer oppmerksomhet på mer fiktiv livserfaring hvis det går galt?

Nei. Herlighet. 

Skrevet
Lul skrev (1 time siden):

Nei. Herlighet. 

Hva skal det bety? Hun har da løyet mange nok ganger tidligere.

• Nyttig 3
Skrevet
Rotemor skrev (6 timer siden):

Hva skal det bety? Hun har da løyet mange nok ganger tidligere.

Tviler på at hun har fått rigget til en gynekologisk undersøkelse som viser ultralyd med to fostersekker på skjermen for å juge på seg et tvillingsvangerskap. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Lul skrev (3 timer siden):

Tviler på at hun har fått rigget til en gynekologisk undersøkelse som viser ultralyd med to fostersekker på skjermen for å juge på seg et tvillingsvangerskap. 

Tja. Som sagt, så har jeg ikke sett klippet, men jeg holder henne ikke for god for den iscenesettelsen. Jeg er ikke alene.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er dette hele livet har betydd de siste åra. Å bli gravid. Eggløsningstester og masse grinevideoer for å generere klikk. Nå vet ikke jeg hvor lenge hun har vært sammen med han fyren, men hadde nok ventet litt til. Uansett så er det fint at hun er gravid, håper det går fint med henne og tvillingene. 
Kan nesten se foran meg hvor mye hun kommer til å gråte og lage clickbaits. Håper bare ikke hun eksponerer barna sånn som andre mammainfluensere gjør. 

• Liker 7
Skrevet
Rotemor skrev (På 2.5.2025 den 23.33):

Tja. Som sagt, så har jeg ikke sett klippet, men jeg holder henne ikke for god for den iscenesettelsen. Jeg er ikke alene.

Bare å gå inn og se. Ligger der det. Må slutte å si sånt da! Går ikke an å lyve på seg en ultralyd som blir filma sånn. Seriøst skjerpings

• Liker 7
Skrevet
Janmar skrev (8 minutter siden):

Bare å gå inn og se. Ligger der det. Må slutte å si sånt da! Går ikke an å lyve på seg en ultralyd som blir filma sånn. Seriøst skjerpings

Som sagt så har jeg ikke sett klippet. jeg trenger ikke «skjerpings». Jeg er ganske presis.
Dama har basert hele karrieren sin på løgner og har stjålet andres opplevelser eller fritt diktet opp sitt eget, så hun får ikke direkte oppmerksomhet fra meg i form av klikk. Skjerpings til alle som støtter en så grusom person..

• Liker 6
Gjest Tullebudeia
Skrevet

Gravid i ett kvarter og allerede mage? Trodde ikke det var mulig? Kjekt for dem 🥰

Skrevet
Tullebudeia skrev (25 minutter siden):

Gravid i ett kvarter og allerede mage? Trodde ikke det var mulig? Kjekt for dem 🥰

Det er selvsagt ikke mulig. Hun er veldig frodig. Så at hun slipper opp magemsusklene har lite med graviditeten å gjøre, det er bare at hun endelig kan…

• Liker 6
Skrevet
Rotemor skrev (54 minutter siden):

Det er selvsagt ikke mulig. Hun er veldig frodig. Så at hun slipper opp magemsusklene har lite med graviditeten å gjøre, det er bare at hun endelig kan…

Hvor langt på vei er hun? 

Skrevet
Rotemor skrev (10 timer siden):

Som sagt så har jeg ikke sett klippet. jeg trenger ikke «skjerpings». Jeg er ganske presis.
Dama har basert hele karrieren sin på løgner og har stjålet andres opplevelser eller fritt diktet opp sitt eget, så hun får ikke direkte oppmerksomhet fra meg i form av klikk. Skjerpings til alle som støtter en så grusom person..

Når du ikke har sett klippet så blir det for dumt å påstå det er iscenesatt. Hun har dessuten tydelig en gravidmage nå. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror hun er i uke 11/12 iom hun skal på TUL onsdag 😇 med tvillinger blir jo magen større , så helt naturlig at det begynner å synes 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Lul skrev (4 timer siden):

Når du ikke har sett klippet så blir det for dumt å påstå det er iscenesatt. Hun har dessuten tydelig en gravidmage nå. 

Jeg har ikke påstått at det er iscenesatt, så det blir for dumt å skrive. Hun har alltid en veldig tydelig mage.

Endret av Rotemor
  • Liker 3
Skrevet
Rotemor skrev (1 time siden):

Jeg har ikke påstått at det er iscenesatt, så det blir for dumt å skrive. Hun har alltid en veldig tydelig mage.

«Eller det er nok en løgn. Det vet man ikke før man ser babyer.»
og 

«men kan det ha vært juks?» har du skrevet.

Jeg tar ikke noe parti her men jo du er litt påståelig på dette. Jeg er ellers enig med deg. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
globalagogo skrev (6 timer siden):

«Eller det er nok en løgn. Det vet man ikke før man ser babyer.»
og 

«men kan det ha vært juks?» har du skrevet.

Jeg tar ikke noe parti her men jo du er litt påståelig på dette. Jeg er ellers enig med deg. 

Jeg åpner for muligheten og spør.  Jeg har ikke selv sett klippet. Jeg orker ikke det tryne!

Jeg holder henne ikke for god for noe som helst. Men det er jo bare en av to muligheter😊

• Liker 3
Skrevet
Tullebudeia skrev (På 5.5.2025 den 13.08):

De ventet vel litt med å si det..

Noen får mage tidlig, andre får sent ❤️

Man kan mene mye om folk, men det er hyggelig at de nå er gravid.

Mener å ha lest at eksmannen hennes har fått barn allerede, så det er vel ikke tidligere enn han hoppet i det 🫣

Nei, ingen Martine fan, men hun har jo hatt lyst på barn og vært igjennom en del utfordringer grunnet endometriose, celleforandring og hatt en eller flere spontanaborter.

så dette unner jeg de.

Så håper jeg barna holdes unna bedrift og eksponering…

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Tullebudeia skrev (På 5.5.2025 den 19.08):

Helt normalt å få tidlig mage med tvillinger. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...