Gjest Heike72 Skrevet 25. april 2025 #641 Skrevet 25. april 2025 annelis skrev (51 minutter siden): Men er det lenge siden det ble slutt med mannen? Var det ikke i 2023? Da er det ikke så lenge siden. De har vært sammen i mange år og det er nok utrolig sårt for henne at han fikk barn med hu nye så raskt:( Jo, det er det sikkert, men må da være noe kjipt for han nye når hun klager over livet og hvor ille hun har det.
Tripptrapp1 Skrevet 25. april 2025 #642 Skrevet 25. april 2025 annelis skrev (34 minutter siden): Det kan hende at hun både forelsket i typen og samtidig ikke over sorgen om eksen. Om hun burde fortelle det offentlig i respekt til ny mann er en annen sak Jeg har veldig vanskelig for å tro at man er helt knust over eksen samtidig som man er stormforelsket i ny type. Er man så opphengt i eksen, så er det som regel ikke rom for å ha plass i livet sitt til en ny stor kjærlighet parallellt. For meg ser det mer ut som at hele forholdet bunner i at hun var og er ekstremt usikker, narsissistisk og needy og ikke rett og slett ikke klarer å være alene. 9
Gjest Heike72 Skrevet 25. april 2025 #643 Skrevet 25. april 2025 mereo skrev (44 minutter siden): Jeg skjønner ikke at man liksom skal sørge over skilsmissen på den måten og samtidig være sååååå forelska og happy. Det blir bare rart, da er man vel egentlig ikke klar for ett nytt forhold, eller? 🫣🤷🏼♀️ Helt enig. Må da være kjipt for han nye. Hadde følt ubehag om jeg hadde vært han.
mereo Skrevet 25. april 2025 #644 Skrevet 25. april 2025 Heike72 skrev (49 minutter siden): Helt enig. Må da være kjipt for han nye. Hadde følt ubehag om jeg hadde vært han. Hadde jeg vært i den situasjonen hvor personen jeg innledet ett forhold hadde vært sånn, så hadde jeg nok tråkket godt på bremsen. Men han synes vel det er greit da, siden de flyttet sammen og litt til. 4
irevin Skrevet 25. april 2025 #645 Skrevet 25. april 2025 Får helt åndenød av de grimasene hennes jeg. HVORFOR gjør hun det? Er det et forsøk på å være morsom eller hva? Herregud så fjollete, rett og slett. Trykke kamera helt eller halveis opp i «fleisen» (som hun selv ville sagt det), og brette ei diger legge opp, ned, til siden og i mente….Jeg mener; når du begynner i legge ut grimaser; da kan du legge ned geskjeften, for det må vel være mangel på innhold ann mass når grimasene preger monitor. Er det MH 4 år eller ? Henrik Troy håper jeg lager parodi på det grimasetullet. 9
mereo Skrevet 1. mai 2025 #647 Skrevet 1. mai 2025 rundtfingern skrev (2 minutter siden): Nå er hun gravid med tvillinger.. Den så vi vel alle komme etter den «kryptiske» innleggelsen med kvalme. (Been there done that, uten tvillinger.)
rundtfingern Skrevet 1. mai 2025 #648 Skrevet 1. mai 2025 mereo skrev (1 minutt siden): Den så vi vel alle komme etter den «kryptiske» innleggelsen med kvalme. (Been there done that, uten tvillinger.) Fikk ikke med meg den (jeg ser knapt på henne lenger). Men det gir jo mening. Hyggelig for henne, men jeg tenker jo bare hvor mye hun skal melke dette? 2
annelis Skrevet 1. mai 2025 #649 Skrevet 1. mai 2025 rundtfingern skrev (6 minutter siden): Nå er hun gravid med tvillinger.. Unner henne dette 🫶🏻 etter alle skuffelser 4
mereo Skrevet 1. mai 2025 #650 Skrevet 1. mai 2025 rundtfingern skrev (1 minutt siden): Fikk ikke med meg den (jeg ser knapt på henne lenger). Men det gir jo mening. Hyggelig for henne, men jeg tenker jo bare hvor mye hun skal melke dette? Absolutt hyggelig for dem. Men det skal nok melkes for alt det kan, det blei vel melka allerede under den innleggelsen. 5
rundtfingern Skrevet 1. mai 2025 #651 Skrevet 1. mai 2025 mereo skrev (1 minutt siden): Absolutt hyggelig for dem. Men det skal nok melkes for alt det kan, det blei vel melka allerede under den innleggelsen. Sier noe der. Jeg slutta å følge henne etter den video-serien med syv videoer uten mål og mening. Er mye grining og gnåling, og det gidder jeg ikke. 3
mereo Skrevet 1. mai 2025 #652 Skrevet 1. mai 2025 rundtfingern skrev (Akkurat nå): Sier noe der. Jeg slutta å følge henne etter den video-serien med syv videoer uten mål og mening. Er mye grining og gnåling, og det gidder jeg ikke. Åååå de «jeg har noe viktig å fortelle» som ingen egentlig helt har skjønt innholdet på.. 5
rundtfingern Skrevet 1. mai 2025 #653 Skrevet 1. mai 2025 mereo skrev (Akkurat nå): Åååå de «jeg har noe viktig å fortelle» som ingen egentlig helt har skjønt innholdet på.. Jupp! Men vet ikke hvor heldig det er at hun har sittet nå nylig og gnålt om eksen i podcasten til IG mens hun er i et nytt forhold og tydeligvis gravid. Men hun om det🤷♀️ 1
Rotemor Skrevet 1. mai 2025 #654 Skrevet 1. mai 2025 rundtfingern skrev (14 minutter siden): Nå er hun gravid med tvillinger.. Eller det er nok en løgn. Det vet man ikke før man ser babyer. 1 1
mereo Skrevet 1. mai 2025 #655 Skrevet 1. mai 2025 rundtfingern skrev (2 minutter siden): Jupp! Men vet ikke hvor heldig det er at hun har sittet nå nylig og gnålt om eksen i podcasten til IG mens hun er i et nytt forhold og tydeligvis gravid. Men hun om det🤷♀️ Nei, altså influenser barn kan fort lære mye om sine foreldre ved å google i årene framover. 2
rundtfingern Skrevet 1. mai 2025 #656 Skrevet 1. mai 2025 mereo skrev (5 minutter siden): Nei, altså influenser barn kan fort lære mye om sine foreldre ved å google i årene framover. Ja, det blir jo morsomt for dem å vokse opp🤷♀️ 2
Svartfugl Skrevet 1. mai 2025 #657 Skrevet 1. mai 2025 Dette har jeg skjønt siden hun delte en liksom-kryptisk snap om å være på sykehuset uten å kunne si hvorfor (ennå). Hyggelig for dem da! 2
mereo Skrevet 1. mai 2025 #658 Skrevet 1. mai 2025 Svartfugl skrev (1 minutt siden): Dette har jeg skjønt siden hun delte en liksom-kryptisk snap om å være på sykehuset uten å kunne si hvorfor (ennå). Hyggelig for dem da! Alle som har hatt hyperemesis eller kjenner noen med det skjønte det ganske raskt på de «kryptiske» snappene om kvalme, ikke fått i seg mat og måtte få intravenøs behandling.
mereo Skrevet 1. mai 2025 #659 Skrevet 1. mai 2025 rundtfingern skrev (2 minutter siden): Ja, det blir jo morsomt for dem å vokse opp🤷♀️ Misunner eller unner de ikke den oppveksten. Eller bli vandrende reklameplakat for mor/far. 1
rundtfingern Skrevet 1. mai 2025 #660 Skrevet 1. mai 2025 mereo skrev (1 minutt siden): Misunner eller unner de ikke den oppveksten. Eller bli vandrende reklameplakat for mor/far. Enig! Barn velger ikke selv om de skal eksponeres eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå