Fraola Skrevet 27. mars #601 Del Skrevet 27. mars Nå er det mye sipping på SOME om dagen må jeg si. Jeg tenker denne dama sammen med flere andre nå virkelig bør trekke seg tilbake. Disse influenserne MH inkludert i stor grad gjør mer skade enn noe annet. Jeg har begynt å trykke ikke interessert på alle disse desperate innleggene de kjører på med, så man kan få frem noe nyttig eller morsomt når man skal trykke på denne skjermen. Nå er det nok svada-tull!! 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 27. mars #602 Del Skrevet 27. mars Fraola skrev (1 time siden): Nå er det mye sipping på SOME om dagen må jeg si. Jeg tenker denne dama sammen med flere andre nå virkelig bør trekke seg tilbake. Disse influenserne MH inkludert i stor grad gjør mer skade enn noe annet. Jeg har begynt å trykke ikke interessert på alle disse desperate innleggene de kjører på med, så man kan få frem noe nyttig eller morsomt når man skal trykke på denne skjermen. Nå er det nok svada-tull!! Eller «sipping»…Helt enig - influencere bør ta ansvar og trekke seg tilbake. «Være glad i seg sjæl» my ass. Hun er spjåka opp med sminke, trening, kropp og grimaser. HVOR er det «narturlige» her? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. mars #603 Del Skrevet 27. mars irevin skrev (Akkurat nå): Eller «sipping»…Helt enig - influencere bør ta ansvar og trekke seg tilbake. «Være glad i seg sjæl» my ass. Hun er spjåka opp med sminke, trening, kropp og grimaser. HVOR er det «narturlige» her? Og alt filmes/fotograferes i vidvinkel. Og en god dose redigering. Få det vekk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraola Skrevet 27. mars #604 Del Skrevet 27. mars irevin skrev (3 timer siden): Eller «sipping»…Helt enig - influencere bør ta ansvar og trekke seg tilbake. «Være glad i seg sjæl» my ass. Hun er spjåka opp med sminke, trening, kropp og grimaser. HVOR er det «narturlige» her? Hadde de vært så «gla’i sæ sjæl» hadde de muligens hatt litt mer respekt for sæ sjæl og. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simba80 Skrevet 28. mars #605 Del Skrevet 28. mars Og hvorfor har hun flyttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraola Skrevet 28. mars #606 Del Skrevet 28. mars simba80 skrev (1 time siden): Og hvorfor har hun flyttet? Fordi de ikke ville kjøpe der de bodde og selger ville selge ganske kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 29. mars #607 Del Skrevet 29. mars Trodde det var slutt i forholdet eller et dødsfall i nær familie siden hun var så knust. Men hvis hun er så knust fordi hun føler seg misforstått med hva hun forsøker å formidle , så bør hun nok avslutte influencer livet. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 1. april #608 Del Skrevet 1. april Trøkke mat i trynet og de grimasene. Herregud, «får værra seg sjæl, si…» 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 2. april #609 Del Skrevet 2. april irevin skrev (12 timer siden): Trøkke mat i trynet og de grimasene. Herregud, «får værra seg sjæl, si…» Men husk å logge alt du spiser og slank deg - nei, vent bli en bedre utgave av deg sjøl, sånn var det ja. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 2. april #610 Del Skrevet 2. april mereo skrev (12 minutter siden): Men husk å logge alt du spiser og slank deg - nei, vent bli en bedre utgave av deg sjøl, sånn var det ja. 👏 👏👏👏👏😂😂😂😂😂😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tututu123 Skrevet onsdag kl 09:06 #611 Del Skrevet onsdag kl 09:06 (endret) er det bare jeg som er så lei av de gjentagende og evigvarende reelsene hennes om at "jeg må forteller dere noe" "jeg har hatt det jævelig. jævlig fordi jeg ikke føler meg bra nok" og bla bla bla. jeg syntes hu var fin å følge før, men de siste årene har det blitt for mye. det blir så mye negativitet. følger henne ikke lenger, men jeg får opp kontoen noen ganger på utforsk. og det er jo det samme om igjen og om igjen... hvis hu skal forsette som influencer burde hun virkelig vurdere å fornye seg litt eller prøve noe nytt. Endret onsdag kl 09:08 av tututu123 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet onsdag kl 14:11 #612 Del Skrevet onsdag kl 14:11 Ja tror folk begynner å bli veldig lei.. Hun har vel vært innlagt fordi hun er gravid, iom hun ikke kan fortelle grunnen.. hadde det vært spysyke /noro hadde hun jo kunne delt det.. Blir vel en nye reels med hvor forferdelig tøft det er å være innlagt et døgn for væskebehandling 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordensparadis Skrevet onsdag kl 14:42 #613 Del Skrevet onsdag kl 14:42 Noen som har hørt den episoden av g-punktet som hun er med i? Skulle visst være store avsløringer som hun aldri før har sagt og bla bla bla.. Jeg klarer ikke hun programlederen der, så jeg har ikke hørt den... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl 18:05 #614 Del Skrevet onsdag kl 18:05 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet onsdag kl 18:50 #615 Del Skrevet onsdag kl 18:50 Julemarsipan skrev (4 timer siden): Ja tror folk begynner å bli veldig lei.. Hun har vel vært innlagt fordi hun er gravid, iom hun ikke kan fortelle grunnen.. hadde det vært spysyke /noro hadde hun jo kunne delt det.. Blir vel en nye reels med hvor forferdelig tøft det er å være innlagt et døgn for væskebehandling 😅 «I og meg at hun ikke kan fortelle grunnen…»hun kommer til å fortelle grunnen så hvorfor ikke bare gjøre det med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet torsdag kl 07:57 #616 Del Skrevet torsdag kl 07:57 irevin skrev (13 timer siden): «I og meg at hun ikke kan fortelle grunnen…»hun kommer til å fortelle grunnen så hvorfor ikke bare gjøre det med en gang Fordi det ikke genererer like mange klikk. Tenk å ha privatlivet sitt på jobb. Alle bi andre tenker "ånei, ble ble innlagt på sykehus, håper jeg blir frisk fort", så tenker kanskje influencer "yes! Content som kan melkes i dagevis!" Nå vil folk være nysgjerrige og komme tilbake for å sjekke. MH har vel tidligere gitt uttrykk forat hun ikke liker spekulasjon om graviditet (noe som er forståelig), men hun legger i stor grad opp til det selv. Bilder av graviditetstester, stadige "pregnancy scares"(bruker hun ikke prevensjon??) og bilder der hun liksom skal vise oppblåst endometriosemage (føler med alle som plages med det), men poserer som om hun var gravid (hot tips: hvis du bruker det som thumbnail, merk det med tekst om det da...) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet torsdag kl 10:35 #617 Del Skrevet torsdag kl 10:35 Svartfugl skrev (2 timer siden): Fordi det ikke genererer like mange klikk. Tenk å ha privatlivet sitt på jobb. Alle bi andre tenker "ånei, ble ble innlagt på sykehus, håper jeg blir frisk fort", så tenker kanskje influencer "yes! Content som kan melkes i dagevis!" Nå vil folk være nysgjerrige og komme tilbake for å sjekke. MH har vel tidligere gitt uttrykk forat hun ikke liker spekulasjon om graviditet (noe som er forståelig), men hun legger i stor grad opp til det selv. Bilder av graviditetstester, stadige "pregnancy scares"(bruker hun ikke prevensjon??) og bilder der hun liksom skal vise oppblåst endometriosemage (føler med alle som plages med det), men poserer som om hun var gravid (hot tips: hvis du bruker det som thumbnail, merk det med tekst om det da...) Alt som kan genrere klikk er jo positivt der i gården virker det som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet torsdag kl 12:02 #618 Del Skrevet torsdag kl 12:02 mereo skrev (1 time siden): Alt som kan genrere klikk er jo positivt der i gården virker det som. Ja, det er jo det man tjener penger på i den bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet torsdag kl 13:37 #619 Del Skrevet torsdag kl 13:37 «….genererer klikk «vet ikke hvordan jeg skal si det, er så vanskelig….». ALT hun legger ut er VANSKELIG, så kan ikke være så vanskelig likevel….Samme med de fjollete innleggene om bildene som ikke kom på insta, men som fortjener en plass likevel. Men så la vær å legge det ut på i insta da!!! «Sykt ærlige» Martine, som er «god nok som hun er», poserer fra sin beste side, «brunkrem» i ansiktet når man er syk. Altså; er du sykt ærlig og skal «værrrrra deg sjæææl», så legg ut ufiltrert! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet torsdag kl 20:07 #620 Del Skrevet torsdag kl 20:07 irevin skrev (6 timer siden): «….genererer klikk «vet ikke hvordan jeg skal si det, er så vanskelig….». ALT hun legger ut er VANSKELIG, så kan ikke være så vanskelig likevel….Samme med de fjollete innleggene om bildene som ikke kom på insta, men som fortjener en plass likevel. Men så la vær å legge det ut på i insta da!!! «Sykt ærlige» Martine, som er «god nok som hun er», poserer fra sin beste side, «brunkrem» i ansiktet når man er syk. Altså; er du sykt ærlig og skal «værrrrra deg sjæææl», så legg ut ufiltrert! Dette var dagens 😅👏 Amen 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå