Gå til innhold

Martine Halvorsen

linneam

Anbefalte innlegg

mereo skrev (På 5.3.2025 den 18.37):

Det er en evig loop om det samme, dessverre så drukner det fornuftige i det av alt av jatting, selvynk og vrengte utrykk.

Ekspander  

Og jeg vet ikke jeg; men skal forsøke å prate som Vegard Harm. Blir for dumt! Og «jålær» seg. 

Edit; Er litt usikker; men hva slags influencer er hun egentlig? Hva ble hun kjent for liksom? 

Endret av irevin
Tillegg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk svar på hvorfor hun vært så ivrig på å fortelle om spontanaborter, endo og det er ikke måte på i det siste. Hockeyeksen hennes har visst fått unge med sin nye idag. Så sikkert derfor det skal melkes litt sympati i Martines egne kanaler om dagen.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 6.3.2025 den 11.47):

Og jeg vet ikke jeg; men skal forsøke å prate som Vegard Harm. Blir for dumt! Og «jålær» seg. 

Edit; Er litt usikker; men hva slags influencer er hun egentlig? Hva ble hun kjent for liksom? 

Ekspander  

Hun ble vell kjent fordi hun var sammen med en hockeyfyr og hun reiste mye rundt. Lagde kontent av det og samlet på seg følgere.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 6.3.2025 den 11.47):

Ekspander  

Hun skal ha poeng for forsøket om å være frontfigur for endometriose, men det og drukner i alt det andre.

Tror egentlig hun blei mest kjent etter epsioden i Stockholm da hun blei slått ned utafor egen dør, hun blogget vel om alt mulig rart og det å være +1 til en hockeyspiller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (På 6.3.2025 den 16.03):

Hun skal ha poeng for forsøket om å være frontfigur for endometriose, men det og drukner i alt det andre.

Tror egentlig hun blei mest kjent etter epsioden i Stockholm da hun blei slått ned utafor egen dør, hun blogget vel om alt mulig rart og det å være +1 til en hockeyspiller.

Ekspander  

Jeg har selv alvorlig endometriose, men jeg syns fokuset hennes nesten grenser til provoserende. Ja, det er helt grusomt smertefullt, med mange andre plager, men fy søren, for en stakkarsliggjøring! Skulle ønske hun rettet mer fokus mot forskning på endo og generelt kvinnehelse, men hennes fokus er jo omtrent utelukkende på å sanke sympati, gjennomgått operasjon osv. 

Btw så ble hun først «kjent» gjennom en «doku-serie» på tv2 som het Sykt Perfekt, så begynte hun å bygge seg oppover ved å bli litt mer kjent gjennom Kåsastul (hockey-eksen). 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (På 6.3.2025 den 19.23):

Jeg har selv alvorlig endometriose, men jeg syns fokuset hennes nesten grenser til provoserende. Ja, det er helt grusomt smertefullt, med mange andre plager, men fy søren, for en stakkarsliggjøring! Skulle ønske hun rettet mer fokus mot forskning på endo og generelt kvinnehelse, men hennes fokus er jo omtrent utelukkende på å sanke sympati, gjennomgått operasjon osv. 

Btw så ble hun først «kjent» gjennom en «doku-serie» på tv2 som het Sykt Perfekt, så begynte hun å bygge seg oppover ved å bli litt mer kjent gjennom Kåsastul (hockey-eksen). 

Ekspander  

Hadde hun gått rette veien med det hadde det jo vært vesentlig mer interessant, men når «sytingen» tar vekk fokuset som kunne vært brukt konstruktiv. 

Viste for øvrig ikke at hun hadde vært med i den serien på tv2. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun som sier hun ikke retusjerer og bruker filter, men øyenbrynene hoppet visst opp når hun gnei seg i trynet IMG_5556.thumb.jpeg.d8e7be62e4ec04a0644669aae331dbf4.jpeg

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (På 6.3.2025 den 20.20):

Hun som sier hun ikke retusjerer og bruker filter, men øyenbrynene hoppet visst opp når hun gnei seg i trynet IMG_5556.thumb.jpeg.d8e7be62e4ec04a0644669aae331dbf4.jpeg

Ekspander  

😂😂

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkekokkendin skrev (På 6.3.2025 den 20.20):

Ekspander  

Omg 🤣🤣🤣 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som gjennomskuer alt hu gjør og dermed syns HVER gang hu gjesper er falskt? Det ser bare ikke naturlig ut og føles påtatt…

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke se. Melder om flytting på snap…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PurpleRain skrev (På 11.3.2025 den 17.45):

Orker ikke se. Melder om flytting på snap…

Ekspander  

Til Spania med resten av influenserverden?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun ikke vil flytte, men hvorfor selger de da?🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niffler skrev (På 6.3.2025 den 13.27):

Hun ble vell kjent fordi hun var sammen med en hockeyfyr og hun reiste mye rundt. Lagde kontent av det og samlet på seg følgere.

Ekspander  

Tror ikke hun egentlig er så kjent, men har klart å egle seg opp som influenser basert på at hver gang det har vært en dagsaktuell sak i media så har hun gått ut med en "personlig historie" om at dette har skjedd med henne, ofte gjennomskuet som løgn av leserne, men ikke av media. Mediene har frontet henne i mange år uten at jeg har visst hvem hun har vært engang. Alt dette var før hockeyfyrer. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (På 13.3.2025 den 13.48):

Tror ikke hun egentlig er så kjent, men har klart å egle seg opp som influenser basert på at hver gang det har vært en dagsaktuell sak i media så har hun gått ut med en "personlig historie" om at dette har skjedd med henne, ofte gjennomskuet som løgn av leserne, men ikke av media. Mediene har frontet henne i mange år uten at jeg har visst hvem hun har vært engang. Alt dette var før hockeyfyrer. 

Ekspander  

Ble hun ikke kjent da hun var med på den norske versjonen av Top Model, da de søkte etter deltagere som ikke gikk under de stereotypiske modellstandarne/utseendet? 
Mener å huske at hun var med på det iallfall og at det var der jeg så henne første gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jaja MH, sånn går det når alt likevel handler om kropp, vekt og utseende kamuflert med «at man er god nok som man er…»Det var ikke mange tårer på siste story du la ut på snap🤣🤣Og dette er influceren som ba regjeringen legge mer penger på bordet for å blant annet skjerme barn og unge mot kroppspress…

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  irevin skrev (På 26.3.2025 den 12.14):

Jaja MH, sånn går det når alt likevel handler om kropp, vekt og utseende kamuflert med «at man er god nok som man er…»Det var ikke mange tårer på siste story du la ut på snap🤣🤣Og dette er influceren som ba regjeringen legge mer penger på bordet for å blant annet skjerme barn og unge mot kroppspress…

Ekspander  

ELSKER at folk endelig våkner opp og ser det mennesket for hva hun egentlig er! 🙌🏼😀 hjelper ikke å sette opp kameraet og grine nå!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (På 26.3.2025 den 14.00):

ELSKER at folk endelig våkner opp og ser det mennesket for hva hun egentlig er! 🙌🏼😀 hjelper ikke å sette opp kameraet og grine nå!

Ekspander  

Blir for dumt ! Dette var et skudd for baugen. Karmaen kommer å biter deg i ræva liksom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 26.3.2025 den 12.14):

Ekspander  

Absolutt. Er ganske ferdig med alle influenserne som tror at de er et alternativ til kroppspresset fordi de har en ekstra kilo og skriver at du er bra nok osv når det daglig fokuseres på kropp. Dessverre har ikke de fleste influenserne som holder på slik særlig mer å komme med, tror jeg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden flytter de? Og hvorfor til noe midlertidig?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...